Cortinarius rubellus Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Utifra de opplysningene jeg har fått i fra deg Wheelman er dette hårreisende og totalt uakseptabelt. For pakken sto i ditt navn, og det er jo bekreftet til og med at det er det kortet du skulle ha. Endret 18. juni 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Oppklar?! de har stjelt det ffs! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 De skulle ikke ha det kortet i utgangspunktet, så jeg lurer på åssen de har fått tak i noe som sto i Adrian sitt navn. Den artikkelen der skulle han skrive. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Dette synes jeg er HELT uakseptabelt og profesjonelt! Nesten så jeg har lyst til å be deg kontakte politiet. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 hvordan de klarte det vet jeg ikke, men med mindre de sender det sørover asap, lurker det en anmeldelse på døra både for HW.no og Posten.. De skulle ikke ha det kortet i utgangspunktet, så jeg lurer på åssen de har fått tak i noe som sto i Adrian sitt navn. Den artikkelen der skulle han skrive. Liten rettelse: Gigabyte ønsket at jeg skulle reviewe og benche det, om HW.no hadde gått med på det var noe annet. Det var ikke avklart enda. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Beklager for den feilen Wheeli=) Uansett hårreisende....Og en utalelse fra Hw.no om dette hadde heller ikke vært så dumt tror jeg. Endret 18. juni 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Ny info triller stadig inn: ****** says: han visste ikke hva som hadde helt skjedd, han hadde gitt din adresse til folka i taiwan og sagt at du skulle skrive review for HW, da har de sikkert blanda din og HW sin adresse - Adrian says: mhm ****** says: dette var adressen den skulle sendes til **sensur** Misforståelser ute å går ja.. yeah.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Ja, men navnet ditt sto på pakken, og da har ikke de lov å hente den ut egentlig. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 DHL stengte uheldig vis klokka 17, de skal få en telefon i morra så vi får avklart det. Så langt ser det ut som Taiwan dreit seg ut, og sendte kortet til HW.no istede. Våre åpningstider er 08:00 til 17:00 alle hverdager.Vakttelefon utenom åpningstid for sendingskritiske henvendelser: 928 87 596 Er dette en sendingskritisk henvendelse? Lenke til kommentar
Føss Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Våre åpningstider er 08:00 til 17:00 alle hverdager.Vakttelefon utenom åpningstid for sendingskritiske henvendelser: 928 87 596 Er dette en sendingskritisk henvendelse? jeg synes det... hvis det hadde skjedd med meg hadde de fått krigserklæring asap det værste av alt er at den "sniktitten" gir ikke noe god info, gå og klag! btw. hva er eta på 4850 review? Endret 18. juni 2008 av 3D-player Lenke til kommentar
JFM Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 For lange tider siden kjørte jeg SLI på pc-en (XFX 7900GT). Vil huske at man ikke kunne kjøre dualscreen med SLI. Kan man kjøre dualscreen med Crossfire? Lenke til kommentar
Føss Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 For lange tider siden kjørte jeg SLI på pc-en (XFX 7900GT). Vil huske at man ikke kunne kjøre dualscreen med SLI. Kan man kjøre dualscreen med Crossfire? kan ikke kjøre dual screen med sli? jeg er ganske sikker på at det går ann, man kan jo ha dualscreen med 1 kort... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Nei - det går desverre ikke med SLi. Men med Crossfire skal det gå fint Lenke til kommentar
Føss Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Nei - det går desverre ikke med SLi. Men med Crossfire skal det gå fint hva slags dum oppfinnelse var det å ikke støtte dual screen med SLI? nå er alle drømmene mine om 2xGTX280 døde >.< det er vel ikke mulig å få det til med noen cracked drivere? Endret 18. juni 2008 av 3D-player Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Nop.. desverre. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Gaad, gleder meg så sykt til jeg får allt det her i posten, mangler bare noen varer fra mpx no edit: feil link Endret 18. juni 2008 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Nå jeg skal fortelle deg at det hovedkortet ikke støtter SLi? Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Har ikke planer om SLI uansett jeg Du så kansje på min første link? Endret 18. juni 2008 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Det gjorde jeg ja - du må også la andre få se den på den linken. Krysse av på sånn ting.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå