Papirkurven Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Classiefied kortet var visst solgt i går. :/ Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 4. mars 2015 Del Skrevet 4. mars 2015 Da var en 5820k, Gigabyte X99M Gaming 5 og et sett HyperX minne på vei til meg. :-) Eg gleder meg som en liten unge på juleaften. 1 Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Passer spørsmål om kabinetter her? Lurer på å bytte ut mitt HUUUGE tower LianLi med et mindre kabinett. Sånn at det blir enklere å ta med PC'en på LAN. Enten blir det å flytte over all hardware(Se signatur) til et ATX kabinett eller kjøpe et enda mindre kabientt og nytt hovedkort(mITX) og flytte over skjermkortet og kjøpe ny CPU osv.. Er det noen som har tips til et kabinett man får plass til ATX hovedkort, men som er lite? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Hvis du har lyst på noe smått så kan du jo bevege deg bort fra ATX som du selv nevner. Et argument til er jo at du sitter på 1366 og 1. gen. Ikke at det er dårlig, men har du råd så kanskje kline til med noe helt nytt? Jeg syntes at ITX blir litt for smått (bare 1 PCIE), men mATX er en super formfaktor. Av kabinetter er f.eks Fractal Design Arc Mini R2, Phanteks Enthoo Evolv, Fractal Design Core 1300 eller Fractal Design Define Mini (mye svensk der..) alle knakende gode mATX kabinetter. For meg er dette perfekt formfaktor for LAN, ikke for stor men med masse potensiale. Hva er budsjett? Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Har selv Phanteks Enthoo Evolv og kan anbefale det på det aller varmeste! Micro atx er virkelig veien og gå føler eg. Ikke noe problemer med SLi om man vannkjøler alt Og greit med plass til vannkjøling. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 (endret) Muligens defekt AX850 for 100Kr og et HIS 7970 (referanse kjøler) for 400Kr er vel et steal? Kvitto fra Netshop følger med. Tenker å slå til Endret 5. mars 2015 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 (endret) Muligens defekt AX850 for 100Kr og et HIS 7970 (referanse kjøler) for 400Kr er vel et steal? Kvitto fra Netshop følger meg. Tenker å slå til Kvittering fra netshop er ikkje verdt en dritt. Iallefall om det er gamle netshop... ikkje kast bort pengene på dette iallefall Endret 5. mars 2015 av Nizzen 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 (endret) Muligens defekt AX850 for 100Kr og et HIS 7970 (referanse kjøler) for 400Kr er vel et steal? Kvitto fra Netshop følger meg. Tenker å slå til Kvittering fra netshop er ikkje verdt en dritt. Iallefall om det er gamle netshop... Regner med det.. Hmm, spørs om jeg tar sjansen da, sendte en mld til ``Corsair Johan`` her på forumet, kanskje han er snill og ber meg sende den inn elns (om jeg kjøper) Ville du droppet det? Du svarte på edit^^ Endret 5. mars 2015 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 (endret) "Ubekreftet 6.mar.2015" F5. F5. F5. F5. Kjenner jeg holder på å bli litt utålmodig, og litt lei av den elendige 32" toshibaen som ikke helt fungerer som erstatning mens jeg venter. https://www.komplett.no/dell-34-led-curved-u3415w/836880# Endret 6. mars 2015 av Jann - Ove Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 "Ubekreftet 6.mar.2015" F5. F5. F5. F5. Kjenner jeg holder på å bli litt utålmodig, og litt lei av den elendige 32" toshibaen som ikke helt fungerer som erstatning mens jeg venter. https://www.komplett.no/dell-34-led-curved-u3415w/ 404.. ^^ Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Er nok denne han mener: https://www.komplett.no/dell-34-led-curved-u3415w/836880 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Såe viftekontrollern på Gigabyte X99M-Gaming 5 er møkk... Får ikke styrt noenting med noe som helst program. Så eg gidder ikke dille mere med det og har bestilt Corsair Link Commander Mini for å styre alt med den. Orker ikke plages Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Hva slags vifter er det snakk om da? PWM eller vanlige. (PWM-vifter har alltid 4-pins kontakt, og fire ledere) Mens standard har 2 og 3. Dvs. Vifter som styres med endret pulssignal, eller vifte som endres med spenning. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 (endret) Husker ikke men mener corsair viftene er standard mens de på radiatoren er pwm. Alt funket helt fint på Maximus 5 gene kortet mitt. Da kunne eg styre alt uten problemer med Speedfan. Mens nå kan eg ikke lese rpm eller styre noe som helst. EDIT: Fikk til nå men eg skal over på corsair sin løsning uansett. Synes programvaren til gigabyte er forferdelig. Endret 10. mars 2015 av Netrum Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Gigabyte er amatør på viftestyring. Asus og Asrock er mye bedre. Du vil ikke heller vurdere en slik da? http://www.digitalimpuls.no/WebPages/Produkt/ProduktInfo.aspx?plid=87541&WebSiteMapNodeID=1001005 Kan du supplere vannkjøligen din med litt monitorering i tillegg til å styre vifter. Finnes kjøleribbe, vannblokk, 5,25" festebranketter og all slags ekstrautstyr til denne røveren. Kan anbefales. Lenke til kommentar
War Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Salaten her er å kjøpe gigabyte-HK , det eneste man får gigabyte av er trøbbel. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Gigabyte er amatør på viftestyring. Asus og Asrock er mye bedre. Du vil ikke heller vurdere en slik da? http://www.digitalimpuls.no/WebPages/Produkt/ProduktInfo.aspx?plid=87541&WebSiteMapNodeID=1001005 Kan du supplere vannkjøligen din med litt monitorering i tillegg til å styre vifter. Finnes kjøleribbe, vannblokk, 5,25" festebranketter og all slags ekstrautstyr til denne røveren. Kan anbefales. Evt denne: http://www.digitalimpuls.no/PC-komponenter/Kj%C3%B8lere/Vifter/Viftestyring/Akasa/Lamptron-viftestyring--CW611--Sort--129602-p0000088174.aspx Har den selv, temmelig fornøyd. 30 watt per kanal tror jeg. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Har en Lamptron FC9 og en AquaComputer 5LT Bruker jo ikke alle kanalene da ... men rart åssen dilldallet akkumulerer seg opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå