Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt lydspor er det viktigste for god surroundlyd. Deretter kommer virtuelle funksjoner som skal prøve å gjøre det bedre om det ikke er bra i utgangspunktet.

Å ha en haug små elementer inne i headsettet/hardwired virtuell surround er ikke nødvendig.

 

Ville nok gått for DT770. Eller tilsvarende om du ønsker mer påkostet beyerdynamic versjoner.

Lenke til kommentar

Problemet er leveransetiden. Spesielt fra supersmart som iallfall tidvis opererer med "lager" som viser seg å være fjernlager. Det tar greit 1 eller 2 uker å få varen. I tillegg, sist jeg bestilte der, så fikk jeg pakken fra DI. WTF? Er det noe samarbeid her kanskje..

 

Det ryktes om at old boys'a skal ha noen runder med SC2 og BF4 i helgen, så da må jeg nesten handle i dag.

 

Vil DT770 (32 eller80 ohm?) + modmic være MYE bedre enn sennheiser g4ame one (kan handles over disk her i byen) hvis man ikke regner med pris (sennheiser er dyrere, men shit i det).

Lenke til kommentar
Gjest bruker-293283

Problemet er leveransetiden. Spesielt fra supersmart som iallfall tidvis opererer med "lager" som viser seg å være fjernlager. Det tar greit 1 eller 2 uker å få varen. I tillegg, sist jeg bestilte der, så fikk jeg pakken fra DI. WTF? Er det noe samarbeid her kanskje..

 

Det ryktes om at old boys'a skal ha noen runder med SC2 og BF4 i helgen, så da må jeg nesten handle i dag.

 

Vil DT770 (32 eller80 ohm?) + modmic være MYE bedre enn sennheiser g4ame one (kan handles over disk her i byen) hvis man ikke regner med pris (sennheiser er dyrere, men shit i det).

Antlion modmic 4.0 og Sennheiser game one er begge gode mikrofoner.

Lydmessig vil jeg tro de er ganske like men kan hvertfall melde om at beyerdynamic og sennheiser lever blant de beste headsettene til gaming(DT 990 og HD 650).

Endret av bruker-293283
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ett GTX 980 blir overkjørt fullstendig av to 780Ti i de fleste situasjoner. (er knappe 5-10 % raskere enn ett enkelt kort)

 

Så joda, hadde nok enkelt kjøpt det. Men da eventuelt fra bruktmarkedet: F.eks: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=56203418&searchclickthrough=true&searchQuery=gtx%20780ti

 

Obs: Går fint så lenge man har fleksibel SLI-bro, da classified-kortene er noe høyere enn vanlig.

Lenke til kommentar

Oi, Classiefied til en billig penge! Blir å vurdere den der ja.

Så det går helt fint med classified å en helt standar 780Ti i SLI?

Selvsagt. Men du får jo ikke overvoltet og overklokket på samme måte med classy + vanilla 780Ti.

 

Mer juice ja, 2X 980 er for lite for rog swif, må skru ned på innstillingene i de fleste spill :/

Endret av Snusmumr1kk1
Lenke til kommentar

Oi, Classiefied til en billig penge! Blir å vurdere den der ja.

Så det går helt fint med classified å en helt standar 780Ti i SLI?

Går helt fint det ja. Dog anbefaler jeg at du klokker opp standard 780Ti til Classy sitt nivå (om den ikke gjør det automatisk) i det minste.

 

Du ønsker å matche frekvensene. Om man gidder, så ville jeg kanskje flashet kortene for å deaktivere boost, slik at du har full kontroll på frekvensen, og de kjører nøyaktig det samme, om man er veldig kresen.

Lenke til kommentar

I worst case så skrur du bare classyen ned litt. :)

 

Men om man ikke gjorde det, så må man i det minste makse ut volt-instillingen i MSI afterburner. (ganske lavt, så ikke stor fare). Og så er "ikke så veldig høyt" noe vanskelig å bedømme. Bør nok sjekke hvor mye frekvensen faktisk går opp mens man spiller etc.. :)

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...