SvennAndre Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 http://www.modmic.com/collections/frontpage/products/base-clasps Er nok de der som koster 49 hos supersmart, ikke selve mikrofonen. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 http://www.modmic.com/collections/frontpage/products/base-clasps Er nok de der som koster 49 hos supersmart, ikke selve mikrofonen. åja hehe uansett, så får man både dt770 og modmic på supersmart Så da har Kyrre S noe å se på Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Jeg hadde G35 og G930 før, men etter at begge knakk, kjøpte jeg DT770, modmic og Asus Xonar Essence STX. Og lyden ble MYE bedre, både i spill og film/musikk. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Godt lydspor er det viktigste for god surroundlyd. Deretter kommer virtuelle funksjoner som skal prøve å gjøre det bedre om det ikke er bra i utgangspunktet. Å ha en haug små elementer inne i headsettet/hardwired virtuell surround er ikke nødvendig. Ville nok gått for DT770. Eller tilsvarende om du ønsker mer påkostet beyerdynamic versjoner. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 http://www.modmic.com/collections/frontpage/products/base-clasps Er nok de der som koster 49 hos supersmart, ikke selve mikrofonen. åja hehe uansett, så får man både dt770 og modmic på supersmart Så da har Kyrre S noe å se på Knall kombo det der, ingen tvil! Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Problemet er leveransetiden. Spesielt fra supersmart som iallfall tidvis opererer med "lager" som viser seg å være fjernlager. Det tar greit 1 eller 2 uker å få varen. I tillegg, sist jeg bestilte der, så fikk jeg pakken fra DI. WTF? Er det noe samarbeid her kanskje.. Det ryktes om at old boys'a skal ha noen runder med SC2 og BF4 i helgen, så da må jeg nesten handle i dag. Vil DT770 (32 eller80 ohm?) + modmic være MYE bedre enn sennheiser g4ame one (kan handles over disk her i byen) hvis man ikke regner med pris (sennheiser er dyrere, men shit i det). Lenke til kommentar
Sermoni Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 DI driver Supersmart. Supersmart-kontoret ligger akkurat i samme bygg som DI Oslo iaf . Lenke til kommentar
Gjest bruker-293283 Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 (endret) Problemet er leveransetiden. Spesielt fra supersmart som iallfall tidvis opererer med "lager" som viser seg å være fjernlager. Det tar greit 1 eller 2 uker å få varen. I tillegg, sist jeg bestilte der, så fikk jeg pakken fra DI. WTF? Er det noe samarbeid her kanskje.. Det ryktes om at old boys'a skal ha noen runder med SC2 og BF4 i helgen, så da må jeg nesten handle i dag. Vil DT770 (32 eller80 ohm?) + modmic være MYE bedre enn sennheiser g4ame one (kan handles over disk her i byen) hvis man ikke regner med pris (sennheiser er dyrere, men shit i det). Antlion modmic 4.0 og Sennheiser game one er begge gode mikrofoner. Lydmessig vil jeg tro de er ganske like men kan hvertfall melde om at beyerdynamic og sennheiser lever blant de beste headsettene til gaming(DT 990 og HD 650). Endret 13. februar 2015 av bruker-293283 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 DI driver Supersmart. Supersmart-kontoret ligger akkurat i samme bygg som DI Oslo iaf . Takk, da var den forklart Skjønte null på postkontoret jeg Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 DI driver Supersmart. Supersmart-kontoret ligger akkurat i samme bygg som DI Oslo iaf . Samme eier ja. Nå har supersmart eget lokale på Ensjø i Oslo med egen hentebu der. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Ser ut som om det er flere som har latt seg friste av 34"-eren til dell. Tikke sakte nedover med antall på den ubekreftede datoen hos komplett. Er det mulig å få solgt et brukt z87 lga1150-hovedkort? Er det optimistisk å håpe på 500,- inkludert frakt for et g1 sniper m5? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Ser ut som om det er flere som har latt seg friste av 34"-eren til dell. Tikke sakte nedover med antall på den ubekreftede datoen hos komplett. Er det mulig å få solgt et brukt z87 lga1150-hovedkort? Er det optimistisk å håpe på 500,- inkludert frakt for et g1 sniper m5? Vil si det nesten var lii billig for Z87 inkl frakt Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Vil denne fungerer sammens med en vanlig gigabyte GTX 780Ti ? Tenker på SLI. https://www.komplett.no/gigabyte-geforce-gtx-780ti-3gb-demo/810916 Og hva tenker dere på prisen på denne? Er det verdt det, eller bør jeg vente til GTX 980Ti (Om den kommer) og heller bytte ut 780Ti'en? Trenger mere juice da 1440P ble for mye for en 780Ti Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Ett GTX 980 blir overkjørt fullstendig av to 780Ti i de fleste situasjoner. (er knappe 5-10 % raskere enn ett enkelt kort) Så joda, hadde nok enkelt kjøpt det. Men da eventuelt fra bruktmarkedet: F.eks: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=56203418&searchclickthrough=true&searchQuery=gtx%20780ti Obs: Går fint så lenge man har fleksibel SLI-bro, da classified-kortene er noe høyere enn vanlig. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Oi, Classiefied til en billig penge! Blir å vurdere den der ja. Så det går helt fint med classified å en helt standar 780Ti i SLI? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 (endret) Oi, Classiefied til en billig penge! Blir å vurdere den der ja. Så det går helt fint med classified å en helt standar 780Ti i SLI? Selvsagt. Men du får jo ikke overvoltet og overklokket på samme måte med classy + vanilla 780Ti. Mer juice ja, 2X 980 er for lite for rog swif, må skru ned på innstillingene i de fleste spill :/ Endret 3. mars 2015 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Jeg har greid med helt fint, til jeg fikk rog swift til jul. Nå sliter plutselig alle spill. xD Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Oi, Classiefied til en billig penge! Blir å vurdere den der ja. Så det går helt fint med classified å en helt standar 780Ti i SLI? Går helt fint det ja. Dog anbefaler jeg at du klokker opp standard 780Ti til Classy sitt nivå (om den ikke gjør det automatisk) i det minste. Du ønsker å matche frekvensene. Om man gidder, så ville jeg kanskje flashet kortene for å deaktivere boost, slik at du har full kontroll på frekvensen, og de kjører nøyaktig det samme, om man er veldig kresen. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Når jeg prøvde å overklokke min 780Ti for en stund siden, klarte jeg ikke å skru så veldig høyt før jeg fikk artifacts og PC-crash, så mulig det kan bli et problem. Nå er jeg veldig noob på OC av skjermkort, så mulig jeg ikke gjorde det riktig (Brukte Afterburner). Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 (endret) I worst case så skrur du bare classyen ned litt. Men om man ikke gjorde det, så må man i det minste makse ut volt-instillingen i MSI afterburner. (ganske lavt, så ikke stor fare). Og så er "ikke så veldig høyt" noe vanskelig å bedømme. Bør nok sjekke hvor mye frekvensen faktisk går opp mens man spiller etc.. Endret 3. mars 2015 av Andrull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå