Gå til innhold

Hardwarekaféen

Anbefalte innlegg

Hei hei.

Har spørt om det før sikkert.

Men ser ut som jeg får meg Corsair Carbide Air 240

Jeg trenger da ny kjøler og har tenkt på lukket vannkjøling.

Ser at man kan ha 240mm radiator i front.

Men skjermkortet mitt er 280mm langt og kabinettet kan ta et skjermkort helt opp til 290mm langt skjermkort.

Så det jeg lurer på, får jeg plass til skjermkort OG 240mm radiator(plasseres front) ???

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Noe nytt som er på vei siden AX1200i og AX1500i er på så mye avslag på komplett?

Hvis komplett.no kjøpte inn disse strømforsyningene i fjor høst, så er det samme pris som de kosta da. Altså de har iallefall ikkje tapt noe på de om de selger til den prisen.

Prishistorikk er gøy :)

ax1500i

https://prisguiden.no/produkt/corsair-ax1500i-208243#anchor-price-history

ax1200i

https://prisguiden.no/produkt/corsair-ax1200i-165676#anchor-price-history

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Noe nytt som er på vei siden AX1200i og AX1500i er på så mye avslag på komplett?

Lurer på det samme jeg også, iogmed jeg har Ax1500I :p

Er bare komplett som faker tilbud. Sånn er det hele tiden.

Er ikke å fake tilbud når alle har satt opp prisen pga høyere innkjøpspris men er enig i at Komplett prøver seg ofte med pris triks ja

Lenke til kommentar

Har sittet på 4k en stund og tenker at det er på tide med en liten oppgradering på skjermkort fronten. Sitter nå på et GTX780-3GB. Til og med WoW trekker nå godt over 2GB VRAM på 4k. Spill som Dying Light osv. tanker VRAMen til 3GB. Dying Light trekker like mye i 1440p, men der klarer jeg å holde meg på 60FPS.

Tenker en oppgradering til GTX970 SLI burde fungere greit, men litt mer VRAM å gå på hadde hvert fint. Noen tanker om 970SLI vil holde seg? Har tenkt litt på 780 SLI, men pga. VRAM problemet, antar jeg 970SLI er en bedre investering.

Samtidig trenger jeg ny strømforsyning. Har sett litt på det, men har ikke så mye erfaring på den fronten. De jeg har sett meg ut er Corsair RM850 og XFX ProSeries XXX Edition 850W. Ut i fra reviews er ikke forskjellen "så stor", men betaler gledelig noen hundrelapper mer for litt bedre ytelse(samt at jeg betaler en 100-lapp ekstra for 850 kontra 750watt.)

Vet ikke helt hva jeg har i budsjett, men ~8000 kr klassen er passe fint(Rundt det 970SLI + Corsair PSU koster.)

Lenke til kommentar
Gjest bruker-293283

Har sittet på 4k en stund og tenker at det er på tide med en liten oppgradering på skjermkort fronten. Sitter nå på et GTX780-3GB. Til og med WoW trekker nå godt over 2GB VRAM på 4k. Spill som Dying Light osv. tanker VRAMen til 3GB. Dying Light trekker like mye i 1440p, men der klarer jeg å holde meg på 60FPS.

Tenker en oppgradering til GTX970 SLI burde fungere greit, men litt mer VRAM å gå på hadde hvert fint. Noen tanker om 970SLI vil holde seg? Har tenkt litt på 780 SLI, men pga. VRAM problemet, antar jeg 970SLI er en bedre investering.

Samtidig trenger jeg ny strømforsyning. Har sett litt på det, men har ikke så mye erfaring på den fronten. De jeg har sett meg ut er Corsair RM850 og XFX ProSeries XXX Edition 850W. Ut i fra reviews er ikke forskjellen "så stor", men betaler gledelig noen hundrelapper mer for litt bedre ytelse(samt at jeg betaler en 100-lapp ekstra for 850 kontra 750watt.)

Vet ikke helt hva jeg har i budsjett, men ~8000 kr klassen er passe fint(Rundt det 970SLI + Corsair PSU koster.)

970 SLI yter tilfredstillene i 4k, benchmarks fra guru3d her.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg trenger nytt headset (mitt G35 tok endelig kvelden - det headsettet var SEIG LIVET!!)

Hva vil dere anbefale? Har sett på Sennheiser G4ame One .. Leser mange plasser at stereoheadset har best lyd, men personlig så likte jeg den virtuelle surrounden i G35 spesielt i BF.

Kommentarer og tips? Kanskje headset+modmic? Pris rundt 2K max.

Lenke til kommentar

Jeg trenger nytt headset (mitt G35 tok endelig kvelden - det headsettet var SEIG LIVET!!)

Hva vil dere anbefale? Har sett på Sennheiser G4ame One .. Leser mange plasser at stereoheadset har best lyd, men personlig så likte jeg den virtuelle surrounden i G35 spesielt i BF.

Kommentarer og tips? Kanskje headset+modmic? Pris rundt 2K max.

Dt770+modmic blir ca 20000kr inkludert frakt :)

Modmic får du fra supersmart.no

Oh. hel"#¤ det var billig!

http://www.supersmart.no/PartDetail.aspx?q=p:7831599;c:36134

Løp å kjøp alle mann :D (førstemann til mølla!)

1 299,- for dt770pro 80ohm på supersmart.no

og modmic for, ja nesten gratis :D

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...