MariusJS Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 mhm, har et par sider eg får oppdatering på hele siden som jeg ikke har noe interesse av her på forumet, skrev på den sida 1 gang,. hvordan får jeg det vekk ? Usikker, men halvparten av de jeg har fulgt har blitt fjernet uten grunn, akkurat som denne :/ Lenke til kommentar
johome Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Gå først inn på "Mine innlegg " Helt til høyre i hver tråd er det et lite kryss ( det kommer opp en tekst hvis du setter markøren over den ) Ved å trykke på krysset fjernes tråden. Angrer du på at du fjernet en tråd er det bare å gå inn på "Administrer ignorerte " tråder. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Bro do you even IP.board Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Noen kjekke sjeler som kan sjekke tråden min? har en del problemer med BSOD. Alle 18 minidumpene ligger på side 2 der. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1627568&&page=2 Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Noen som har kjøpt seg Intel Pentium AE G3258 og lekt seg med denne ? Kunne tenkt meg den å lekt meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Noen som vet hvor billig det er mulig å skaffe en 4 bay NAS som støtter RAID 5 og som kan makse ut gigabit? Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Noen som vet hvor billig det er mulig å skaffe en 4 bay NAS som støtter RAID 5 og som kan makse ut gigabit? https://prisguiden.no/kategorier/nettverkslagring-nas?categoryId=279&sort=price&order=asc&detailId[]=528%282202%29&pg-q=&price_min=&price_max=# http://www.prisjakt.no/category.php?m=s188988529&o=produkt_pris_inkmoms#rparams=m=s188988532 There you go. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Heh... Lurer på om det egentlig er billigere å bare bygge en NAS selv... 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Om du skal ha SW raid, så er det nok det Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Sendte inn et defekt gtx580, og får nå tilsendt et nytt asus gtx770 2gb dcii oc. Er det et kurant kort å få solgt fort unna på bruktmarkedet? Høres 2000,- + frakt ut som en fornuftig pris om jeg vil bli kvitt det fort? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 (endret) Hehe, 2000kr får du nok aldri solgt det for desverre. Rundt 2000kr får du kjøpt GTX 780Ti og 290x for. Og dette er 2-3 ganger dyrere kort. Det er fortsatt de, en ukes tid senere som ikke har fått solgt GTX770 Lightning (hakket dyrere og bedre enn DCII) til 1300kr. Og ville forventet rundt 1000-1100kr er en passende pris. Men skal du få solgt det raskt er det mulig du må nærmere 900kr. Ps: Det er folk der ute som selger HD7970 og GTX680 til 1000kr, som altså er tilsvarende kort. Og de kortene man finner, det er jo de som ikke har blitt solgt enda. Grunnen til at det er slik er fordi den rimelige GTX 970/980 serien ble lansert. Hvor du får 50-100% bedre ytelse og dobbelt så god ytelse per watt enn 770, og flere funksjoner nytt, til 2600kr. Endret 9. oktober 2014 av Andrull Lenke til kommentar
dopus Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Har jo sett 970 helt nede i 2600 inkludert frakt. Da synes jeg ikke 2000+ frakt er spesielt gunstig 1 Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Jeg ville selvsagt aldri prøvd å forlange så mye for et brukt kort - men dette er et nytt og uåpnet kort. Heldigvis ser det ut som om det ordnet seg og sendingsbekreftelsen var feil. Spurte pent i gårkveld om å få litt penger tilbake istedet for erstatningsprodukt og det går visst i orden. Vet at 770 og 680 er så og si like - jeg har jo 680 selv, og hvor lite man får igjen for brukte kort. (Forsøkte å bli kvitt 580-kortet før det ble satt i en maskin som egentlig ikke trengte stort skjermkort.) Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 (endret) Ja, verdien hadde nok gått litt opp pga. det er helt nytt. Selv om jeg i grunn ikke tror det påvirker prisen så alt for mye på bruktmarkedet i praksis. Det er tiltaket å måtte gå via en annen enkeltperson, det at du må stole på denne personen og sende penger på forskudd, samt stress om det skjer noe galt kontra en nettbutikk som er mye av problemet. Uansett, pengene igjen er nok her rimelig god kundebehandling. Endret 9. oktober 2014 av Andrull Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 For god kundebehandling, tydeligvis. Fikk mail om at han som hadde tatt den avgjørelsen var for snar, og at pengene tilbake var uaktuelt. Menmen... hadde jo godt nytte av det kortet mens det var i bruk. Går vel greit om jeg ikke får noe igjen for det nå når jeg får et unødvendig nytt kort. Tror enden på visa er at det rett og slett blir gitt bort til en 12-åring som nettopp har fått sin første gamerpc og sannsynligvis må leve med den maskinen slik den er i noen år framover. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Hehe, uffda. XD Ja det var nesten for godt til å være sant. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 (endret) Hvor store hull burde man bore for å montere harddisker med 6-32 skruer? Hva er patentbånd på engelsk? Endret 11. oktober 2014 av sevs Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Hvor store hull burde man bore for å montere harddisker med 6-32 skruer? Hva er patentbånd på engelsk? Med vanlige "dataskruer" så passer dem i de fleste patentbånd. Jeg har aldri borret, og jeg har brukt det mye til harddisker oppigjennom årene. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2014 Jeg ville selvsagt aldri prøvd å forlange så mye for et brukt kort - men dette er et nytt og uåpnet kort. Heldigvis ser det ut som om det ordnet seg og sendingsbekreftelsen var feil. Spurte pent i gårkveld om å få litt penger tilbake istedet for erstatningsprodukt og det går visst i orden. Vet at 770 og 680 er så og si like - jeg har jo 680 selv, og hvor lite man får igjen for brukte kort. (Forsøkte å bli kvitt 580-kortet før det ble satt i en maskin som egentlig ikke trengte stort skjermkort.) Ville anbefalt deg å be om å få kjøpet kreditert. De fleste nettbutikker tillater dette. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 CPUen min opererer med 50 grader på idle, og går helt opp til 70 grader på load. Jeg har en stock Intel-kjøler. Hvor mye vil det å kjøpe en bedre kjøler ha å si for hvor kjapt CPUen jobber? Vil jeg merke det i et filmredigeringsprogram? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå