Nizzen Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Skal si det er mye bra hardware på bruktmarkedet nå 1 Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Tipper at det er du som selger de 290 tri-x kortene Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Hei. Jeg har en 64GB USB3 minnepenn fra kingston. I går så la jeg inn en bios oppdatering og oppdaterte BIOS. Når jeg nå plugger den inn for legge inn andre filer, så vises den som 49MB. Hva som skjer? Noen som har en god forklaring? Mulig å få den tilbake til slik den var ? Surt å ha kastet vekk 700kr på en minnepenn på 64GB viss jeg ikke får den tilbake til den størrelsen den skal være Lenke til kommentar
C.. Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Hvilken filsystem er det på minnepennen? Formater den til NTFS så regner jeg med at den vil få tilbake sin fulle kapasitet. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Vanligvis så er minnepinner formatert med fat32, men da er man begrenset til hvor store enkelte filer kan være. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Ja, huff. Fordelen når man kjøper minnepenn på 250GB+ er jo at Fat32 ikke kan brukes og man slipper problemstillingen. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 prøvde å formatere den i NTFS, men får allikevel 49MB. Gikk inn på diskbehandling, der står det at 49MB OK (Primærstasjon) 99MB OK (EFI-system) og 58,73GB Utildelt. Høyre klikker på Utildelt får jeg ingen mulighet, alt er "grått" Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Ja, har du ikke tildelt det, så må du naturligvis gjøre dette. I datamaskinbehandling så kan du vel høyreklikk og tildel/utvid volum, eller "opprett partisjon". Ellers bør vel dette være et valg når du formaterer og velger størrelse du ønsker på partisjonen. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Får ikke til, alle felt er "gråe", går ikke an å trykke på.... :/ Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Går det å trykke på disken øverst i menyen og så tildele partisjonsbokstav/partisjon elns da? Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Ingenting vil. Skal få et bilde også under her Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Det som er litt merkelig er når jeg tryukker på egenskaper så får jeg opp dette. Se bilde Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Hjelper det om du sletter de to andre partisjonene (vriekr jo som den har satt seg opp som boot-enhet), og dermed prøver å opprette en ny? Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Fikk fikset det med å laste ned Kingstons eget formateringsprogram Minnepennen ble opprettet som et Bootpen da jeg skulle kjøre memtest. Å det gikk ikke an å slette de to andre. Men ordnet seg Lenke til kommentar
sevs Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Min første RAID-kontroller. Fikk den i dag. Endret 1. oktober 2014 av sevs 2 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Promise Raidtrak EX8650. Fikk den til 500kr brukt. Er grei pris det vel? Hadde lastet opp flere bilder hvis forumet hadde hatt lyst. Endret 1. oktober 2014 av sevs Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Uff, den "følge" funksjonen må diskusjon få fikset snart 1 Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 mhm, har et par sider eg får oppdatering på hele siden som jeg ikke har noe interesse av her på forumet, skrev på den sida 1 gang,. hvordan får jeg det vekk ? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Ikkje Areca? Da er det ikkje skikkelig raid Husk at kjøpe billig er dyrt i raidverden 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå