Netrum Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Fikk svar fra dustin. De sa nei til å gi meg rabatt på ordren. Blir ikke å sende kortet tilbake. Gidder ikke stresse med et par hundre kroner. Da vil eg heller bruke kortet med en gang det kommer i hus. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 (endret) Fant ut at PCen idler på 400w ifra veggen Med mining på 2 skjermkort og prime95 på 4 kjerner og min vanlige OC så kjører jeg på 1150w ifra veggen. Er glad for at jeg har 1200w PSU! Edit: Tror jeg skal teste å få igang slik at CPUen kan hvile mens den ikke gjør noe! Endret 30. mars 2014 av Taake89 2 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 1. april på bruktmarkedet http://www.hardware.no/bruktmarked/annonse/34342 gtx 790 2 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 (endret) Neste gang ville jeg i det minste brukt litt mer tid på photoshoppingen. Den saken der ville kortsluttet umiddelbart om den ble skrudd på. (ja, selv ikke orienteringen av GPUene er korrekt)Ellers tror jeg ikke en VRM designet for 300W ville gjort susen. Og sykt kjipt med 2x 256-bit minnebuss på GK110 da. Men den mest graverende feilen må vel være at det er identisk chip på begge GPUene... Hva er sjansen for at nvidia sin "stemplingsmaskin" har hengt seg opp, og kopiert samme serienummer to ganger... Og at de havner på samme skjermkort! Hvem hadde trodd! Et mirakel! Endret 1. april 2014 av Andrull Lenke til kommentar
Sermoni Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 http://www.hardware.no/bruktmarked/ Faen så mye du selger Nizzen. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 http://www.hardware.no/bruktmarked/ Faen så mye du selger Nizzen. Ja, det tenkte jeg også på... Hva skjer nå a?! Er det vårrengjøring i Molde-labben mon tro? Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Har madammen satt ned foten Nizzen? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Har madammen satt ned foten Nizzen? Har for lite plass til ny hardware Gar fått noen pakker i det siste Gleder meg til å treffe dere på TG Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Skulle gjerna komt på TG, men jobben er i veien :/ Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Første kravet du stiller til jobben på jobbintervju er fri i påsken. Så dedikert må man nesten være. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Skulle gjerna komt på TG, men jobben er i veien :/ Jeg skal være med Digital Impuls. Skal vel stå på standen for å se dum ut og overklokke litt 1 Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Hadde egentlig fri, men når båten trenge o.styrmann så må eg nesten jobba, ellers så ligge båten stilt å da får vi jo 7-800 glade passasjerer Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Hadde egentlig fri, men når båten trenge o.styrmann så må eg nesten jobba, ellers så ligge båten stilt å da får vi jo 7-800 glade passasjerer Du får organisere tur med/til vikingeskipet i stede for, så får du heller styre vikingeskipet som O.styrmann. Skulle gjerna komt på TG, men jobben er i veien :/ Jeg skal være med Digital Impuls. Skal vel stå på standen for å se dum ut og overklokke litt Kleeeeeint. 1 Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Intel Core i7 4770R Trudde aldri den skulle komme i løssalg jeg Men fy for en pris da :O Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Intel Core i7 4770R Trudde aldri den skulle komme i løssalg jeg Men fy for en pris da :O Intel Core i7 4770R Trudde aldri den skulle komme i løssalg jeg Men fy for en pris da :O Kan jo være en idé å ta en kikk på hvilke produkter prisguide linker til Ellers er det jo ryktet at Iris Pro blir tilgjengelig som løsprosessor når Devil's Canyon kommer. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 (endret) F..n Ja, kanskje en god ide ja Men hadde vert kjekt å fått den i løssalg til en kjekk pris da Endret 3. april 2014 av sveibuen Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Ja... 1 Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Ja... looks like someone needs to get laid Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 1. april på bruktmarkedet http://www.hardware.no/bruktmarked/annonse/34342 gtx 790 Demobrukt Nvidia gtx 790 | APRILSNARR! Synn han ikkje skrev hvor mange som bet på Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 1. april på bruktmarkedet http://www.hardware.no/bruktmarked/annonse/34342 gtx 790 Demobrukt Nvidia gtx 790 | APRILSNARR! Synn han ikkje skrev hvor mange som bet på eg får den i posten på mandag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå