Gå til innhold

Hardwarekaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant ut at PCen idler på 400w ifra veggen :eek: Med mining på 2 skjermkort og prime95 på 4 kjerner og min vanlige OC så kjører jeg på 1150w ifra veggen.

Er glad for at jeg har 1200w PSU!

Edit: Tror jeg skal teste å få igang slik at CPUen kan hvile mens den ikke gjør noe!

Endret av Taake89
  • Liker 2
Lenke til kommentar

:p

Neste gang ville jeg i det minste brukt litt mer tid på photoshoppingen. :wee:
Den saken der ville kortsluttet umiddelbart om den ble skrudd på. :green: (ja, selv ikke orienteringen av GPUene er korrekt)

Ellers tror jeg ikke en VRM designet for 300W ville gjort susen. Og sykt kjipt med 2x 256-bit minnebuss på GK110 da. :closedeyes:Men den mest graverende feilen må vel være at det er identisk chip på begge GPUene...

Hva er sjansen for at nvidia sin "stemplingsmaskin" har hengt seg opp, og kopiert samme serienummer to ganger... Og at de havner på samme skjermkort! Hvem hadde trodd! Et mirakel!

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Hadde egentlig fri, men når båten trenge o.styrmann så må eg nesten jobba, ellers så ligge båten stilt å da får vi jo 7-800 glade passasjerer :p

Du får organisere tur med/til vikingeskipet i stede for, så får du heller styre vikingeskipet som O.styrmann. ;)

Skulle gjerna komt på TG, men jobben er i veien :/

Jeg skal være med Digital Impuls. Skal vel stå på standen for å se dum ut og overklokke litt :p

Kleeeeeint. :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...