Gå til innhold

Hardwarekaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva i all verden er poenget med 120Hz på en 4K-skjerm? Lykke til med å få kjørt noe annet enn Pong med 3840x2160 og 120 bilder i sekundet.

Bare å bevege musa og skrolle ned internettsider med 60 hz irriterer meg, når man har brukt mye 120hz.

Derfor har jeg en koreaskjerm til bencheriggen også.

Lenke til kommentar

Spørsmålet er hva man skal med det :)

Igrunnen ganske enig, jeg kjøper stort sett kvalitet over det siste nye og det har fungert på det meste i livet.

Min 21:9 TV er snart to år gammel men bildekvaliteten på en god bluray er fortsatt bedre enn de fleste TVene kjøptni butikk per dags dato, og har ingen plamer om og bytte den ut med 4k.

Derimot har man folk som alltid skal ha det nyeste, eller rett og slett ikke bryr seg om og ha god eller best i klassen, det er nok denne kundegruppen jeg mistenker ender opp med og kjøpe slikt.

Lenke til kommentar

Jeg ELSKER min koreanske skjerm. Smooth å spille på, genial mtp. filmer, serier osv. Vurderer seff G-sync skjermen med 1440p, men tiden får vise.

Og jeg betalte 2300 inkludert frakt for min Qnix 1440p, sinnsykt mye for pengene når man kan overklokke den til 120hz. Fargekvaliteten er mye bedre enn mine 144hz asus skjermer også. Dog ikkje like raske, men evig mye bedre enn 60hz. Klarer knapt å bruke den ene 60 hz skjermen min, får liksom helt fnatt av "lagg" ved scorlling og beveging av mus. Det holder såvidt til serveren :p

Lenke til kommentar

Jeg ELSKER min koreanske skjerm. Smooth å spille på, genial mtp. filmer, serier osv. Vurderer seff G-sync skjermen med 1440p, men tiden får vise.

Og jeg betalte 2300 inkludert frakt for min Qnix 1440p, sinnsykt mye for pengene når man kan overklokke den til 120hz. Fargekvaliteten er mye bedre enn mine 144hz asus skjermer også. Dog ikkje like raske, men evig mye bedre enn 60hz. Klarer knapt å bruke den ene 60 hz skjermen min, får liksom helt fnatt av "lagg" ved scorlling og beveging av mus. Det holder såvidt til serveren :p

Veit... Og irrrrrrrrrrriterer meg at jeg betalte rundt 4 lapper for min... 1300 eller noe i frakt i etterkant. Auch!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...