TheGaame Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Jada Vett asusen er best Men måtte spør Bare så forbanna at jeg ikke fikk med meg tilbudet hos komplett for noen dager siden.,. du kan gjør et kupp på brukt markedet da http://www.hardware.no/bruktmarked/annonse/33328 Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Blir nesten gal er så mye kjekt Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 450watt er jo ikkje nok for et gtx 780 classified når det er godt overklokket engang Jaja, men er nå kjekke i pcer som ikke trekker 1500W da Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Jada Vett asusen er best Men måtte spør Bare så forbanna at jeg ikke fikk med meg tilbudet hos komplett for noen dager siden.,. du kan gjør et kupp på brukt markedet da http://www.hardware.no/bruktmarked/annonse/33328 Den er solgt, er bare han dusten som ikke gidder fjerne annonser, når tingen er solgt... Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Jada Vett asusen er best Men måtte spør Bare så forbanna at jeg ikke fikk med meg tilbudet hos komplett for noen dager siden.,. du kan gjør et kupp på brukt markedet da http://www.hardware.no/bruktmarked/annonse/33328 Den er solgt, er bare han dusten som ikke gidder fjerne annonser, når tingen er solgt... didnt know that :/ Lenke til kommentar
Sermoni Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Jada Vett asusen er best Men måtte spør Bare så forbanna at jeg ikke fikk med meg tilbudet hos komplett for noen dager siden.,. du kan gjør et kupp på brukt markedet da http://www.hardware.no/bruktmarked/annonse/33328 Jeg som selger skjermen, den er ikke solgt. Skjønner ikke hvorfor missvisende informasjon er tilstede. Haha. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Jeg som selger skjermen, den er ikke solgt. Skjønner ikke hvorfor missvisende informasjon er tilstede. Haha. https://k96.co/WUllV Lenke til kommentar
Sermoni Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Jeg som selger skjermen, den er ikke solgt. Skjønner ikke hvorfor missvisende informasjon er tilstede. Haha. https://k96.co/WUllV Ser det ut som den er solgt nå, siden den forsatt eksisterer? Nei, det ble ikke noe salg til xxx kjøper. Forsatt til salgs for dem som ønsker seg 120Hz til en helt brukbar penge. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 En gammel 3930k fikk akkurat nytt liv med Asus x79 black. Nå får jeg plutselig 5.2 ghz wprime 1024 stabil @ 1.55v. Aldri skjedd før I kveld håper jeg på at den går igjennom 3dmark firestrike xtreme Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 En gammel 3930k fikk akkurat nytt liv med Asus x79 black. Nå får jeg plutselig 5.2 ghz wprime 1024 stabil @ 1.55v. Aldri skjedd før I kveld håper jeg på at den går igjennom 3dmark firestrike xtreme Hvilke GPU(er) skal du kjøre med?? Skal vi ta en FSE konkuransse i kveld Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Gpu er hemmelig Det ene Ti kortet holder meg igjen for 1500 mhz virker det som. Bom stopp på ca1440 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 En gammel 3930k fikk akkurat nytt liv med Asus x79 black. Nå får jeg plutselig 5.2 ghz wprime 1024 stabil @ 1.55v. Aldri skjedd før I kveld håper jeg på at den går igjennom 3dmark firestrike xtreme Hvilke GPU(er) skal du kjøre med?? Skal vi ta en FSE konkuransse i kveld Om man føller HWBot-regler er det vel strengt tatt 290X som er beste valget ettersom man kan skru av tesselation Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Om man føller HWBot-regler er det vel strengt tatt 290X som er beste valget ettersom man kan skru av tesselation Iallefall 3dmark 11 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 (endret) Fikk meg en EVbot i går. Jay! Denne gangen ikke bare som et låneobjekt fra DuraN. Nå skulle det gjort seg å knuse de patetiske 780Ti-kortene deres i FSE. Meeen, hakke tid i dag. Endret 4. februar 2014 av Andrull 1 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 (endret) Kjørte akkurat en del tester på skjermkortene mine for å sjekke ytelsen over overklokket og ikke klokket. Kjørte 3 tester hver på Heaven Benchmark, med disse setingsa: DX11 Quality: Ultra Tesselation: Extreme AA: 8x Oppløsning: 1920x1080 Vsync: Av Tok da FPS'en fra alle tre og delte på tre, så jeg fant gjennomsnittlig FPS. Test 1, Stock OC. FPS: 66.6 Test 2, +200 Core Clock, +200 Memory clock FPS: 71.0 Test 3, +295 Core Clock, +225 Memory clock FPS: 70.8 Test 4, +320 Core Clock, +275 Memory clock FPS: 70.8 Test 5, +400 Core Clock, +350 Memory clock FPS: 70.5 Gikk ikke lenger enn det, men jeg hadde jo forventet en jevn bedring overall. Kjører et EVGA GTX 770 og et Gainward GTX 770 i SLI. Men jeg la merke til at inne i Heaven Benchmark stod det 3505 på både memory clock og core clock uansett hva jeg gjorde i MSI Afterburner kontrollpanelet. Merket ikke noe tegn til at kortene ble strukket for langt, så kan være jeg går enda hardere for å teste maks kapasiteten. Resten av systemet: i7 2600k @ 4.2ghz (har ikke giddi å pumpet opp clocks og voltage på denne etter formateringen enda) GA-Z68X-UD7-B3 hovedkort 16 GB DDR3 Corsair Dominator DHX RAM ( @ 1888mhz ) Corsair RM 850w PSU Kingston HyperX 3k 120gb SSD Endret 4. februar 2014 av Romis Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Kan man aktivere AHCI selv om windows er installert? Ser at jeg glemte å aktivere den da jeg installerte win på SSD'en. Er det mye ytelse jeg mister ved å ikke ha det? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Kan man aktivere AHCI selv om windows er installert? Ser at jeg glemte å aktivere den da jeg installerte win på SSD'en. Er det mye ytelse jeg mister ved å ikke ha det? Du kan gjøre det, men det må forandres på et eller annet i registeret. Jeg har gjort det selv en eller annen gang. Google er din venn Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Tok bare et kjapt google søk, men fant ulike svar om at det fungerte å ikke. Så ville være sikker på at det var mulig. Men skal lete nærmere når jeg kommer hjem! Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 (endret) Skal være mulig, men som sagt så er det stress (jeg gadd ikke å styre rundt i registeret for å fikse det), og brukte nok kortere tid på en kjapp reformatering. Du mister vel relativt mye ytelse (du får fortsatt "SSD-hastighet") pluss noe funksjonalitet. Endret 7. februar 2014 av Andrull Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Men det å installere alt på nytt igjen er veldig kjedelig! Alle drivere, program, spill o.l. Skal gå til innkjøp av Win8.1 snart da, så da blir det formatering. Men ville se om det ble stor forskjell på hastigheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå