sveibuen Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 (endret) Ingen, og jeg har hatt de fleste Noiseblocker på kabinett, og Gentle Typhoon på rad/cpu kjøler Takker og bukker Er bare en gammel lukket vannkjøling til min broder. Viften som står på der suuuuser, altså lyden av luften som blir blåååååst :O lei av å høre på den forba... lyden (bak/eksos)Kabinett <- vifte <- radiator slik er det :O Endret 7. januar 2014 av sveibuen Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Takker og bukker Er bare en gammel lukket vannkjøling til min broder. Viften som står på der suuuuser, altså lyden av luften som blir blåååååst :O lei av å høre på den forba... lyden (bak/eksos)Kabinett <- vifte <- radiator slik er det :O OK, skjønner, Corsair viftene er kun OK, når de koster under 40,- pr stk... Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Går nok for en av de du anbefalte Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Går nok for en av de du anbefalte Du blir nok fornøyd Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 (endret) g-sync for 27" 2560 x 1440 http://alienbabeltech.com/main/tegra-k1-ces-2014/ Endret 7. januar 2014 av Nizzen Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 (endret) g-sync for 27" 2560 x 1440 http://alienbabeltech.com/main/tegra-k1-ces-2014/ TN, not exited Endret 8. januar 2014 av MariusJS 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 (endret) Man blir ikkje "exited" over treige isp skjermer heller til spilling Ellers er det jo flott. Endret 8. januar 2014 av Nizzen Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Man blir ikkje "exited" over treige isp skjermer heller til spilling Ellers er det jo flott. Neida, men hele poenget med GSYNC, forsvinner jo nesten, når man får 120HZ, eller det funker i alle fall bedre på 60HZ, dvs. det er mer å "fikse" der Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Neida, men hele poenget med GSYNC, forsvinner jo nesten, når man får 120HZ, eller det funker i alle fall bedre på 60HZ, dvs. det er mer å "fikse" der Nja, det er muligens 120 Hz skjermer som har mest nytte for det, med tanke på at det er vesentlig vanskeligere å få spill til å kjøre stabilt på 120 FPS. Og dermed så vil det ikke foårsake like mye problemer når FPSen faller ned til f.eks 100 FPS. Uansett så ville jeg vel nesten tippet at det ble et 60Hz TN-panel, selv om jeg fortsatt håper at det kommer 120 Hz og 1440p. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Nja, det er muligens 120 Hz skjermer som har mest nytte for det, med tanke på at det er vesentlig vanskeligere å få spill til å kjøre stabilt på 120 FPS. Og dermed så vil det ikke foårsake like mye problemer når FPSen faller ned til f.eks 100 FPS. Uansett så ville jeg vel nesten tippet at det ble et 60Hz TN-panel, selv om jeg fortsatt håper at det kommer 120 Hz og 1440p. Asus har i alle fall bekreftet 120Hz 1440p TN... Nja, det er en god del GPUer som sliter med 60FPS på 1440p, men igjen, så blir jo 1440p 120Hz Gsync, for de som sitter på feks. 2 780Ti ol. Selv om jeg har AMD GPUer ATM, så ønsker jeg fortsatt at det skal komme en skjerm med 1440p, 60 eller 120Hz og Gsync, som er IPS! 1 Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 (endret) Hey nizzen, du sa når du fikk 2x titan at du kunne kjøre fc3 uten cpu bottleneck på 60ish fps innimellom. Var det win7 eller 8? Endret 10. januar 2014 av Taake89 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Viste seg at det altså IKKE var R4E hovedkortet som var gått til helvette, men 3930Ken! FUCK. Første gang jeg har klart å ta livet av en CPU. (og jeg som akkurat hadde begynt å like SandyBridge-E) Jaja, dagen ble dog reddet av Digital impuls og DuraN. Fantastisk service. Så nå sitter jeg med en ny 4930k i steden for, og tør nesten ikke teste den. Redd for å bli skikkelig skuffet, og at jeg ender opp med en saftig nedgradering i ytelse. Jaja, det måtte vel skje en gang. Hvor høyt må jeg få opp Ivy-Bridge-E saken for å få den til å matche en SB-E på 5,25 GHz ca? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Viste seg at det altså IKKE var R4E hovedkortet som var gått til helvette, men 3930Ken! FUCK. Første gang jeg har klart å ta livet av en CPU. (og jeg som akkurat hadde begynt å like SandyBridge-E) Jaja, dagen ble dog reddet av Digital impuls og DuraN. Fantastisk service. Så nå sitter jeg med en ny 4930k i steden for, og tør nesten ikke teste den. Redd for å bli skikkelig skuffet, og at jeg ender opp med en saftig nedgradering i ytelse. Jaja, det måtte vel skje en gang. Hvor høyt må jeg få opp Ivy-Bridge-E saken for å få den til å matche en SB-E på 5,25 GHz ca? Er ikke så stor forskjell, så jeg ville gjettet 5GHz, kanskje litt mindre, men 4930K har generelt bedre IMC Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Er ikke så stor forskjell, så jeg ville gjettet 5GHz, kanskje litt mindre, men 4930K har generelt bedre IMC Tja, jau det er jo en liten trøst. Ikke at jeg har bruk for det før jeg skaffer meg nye minnebrikker. Må vel ha mer enn litt flaks om jeg skal få IB-E opp i 5 GHz? Er det noen på forumet her som har klart det overhode? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Har bare Sandy-E, så det er i alle fall ikke meg Ivy-E er heldigvis ikke satt sammen med crap TIM, slik som Ivy "non-E" Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Tja, jau det er jo en liten trøst. Ikke at jeg har bruk for det før jeg skaffer meg nye minnebrikker. Må vel ha mer enn litt flaks om jeg skal få IB-E opp i 5 GHz? Er det noen på forumet her som har klart det overhode? Tror du skal klare det fint med KALDT vann som du har, kjørte en 4960X på 4,9 GHz på vanlig vann her. Men det er jo det store silikonlotteriet da, du vet jo ikke om den klarer det evt om du har fått en "gull" chip som min 3960X som kjører 5 GHz på 1,39 V(klarer faktisk 3DMark Vantage CPU testene på 1,35V). Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 (endret) Har bare Sandy-E, så det er i alle fall ikke meg Ivy-E er heldigvis ikke satt sammen med crap TIM, slik som Ivy "non-E" Jau. Nei huff, slikt kjøper jeg aldri. De derre billig-CPUene (non-E) kan neimen Intel ha for seg selv. Tror du skal klare det fint med KALDT vann som du har, kjørte en 4960X på 4,9 GHz på vanlig vann her. Men det er jo det store silikonlotteriet da, du vet jo ikke om den klarer det evt om du har fått en "gull" chip som min 3960X som kjører 5 GHz på 1,39 V(klarer faktisk 3DMark Vantage CPU testene på 1,35V). Good good. Ja, vi får se. Blir glad om jeg klarer 5 GHz-merket. Endret 9. januar 2014 av Andrull Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 silikonlotteriet SILISIUM Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 SILISIUM Heter silisium "silicon" på engelsk?.... Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Heter silisium "silicon" på engelsk?.... Det gjør jo det da Er vel bare for vant med engelske forum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå