Gå til innhold

Hardwarekaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Testet, og første gangen klikket PCen i cinebench. Andre gangen kom det masse røyk ut av PCen! Anbefales ikke! :-S

Der røyk 6000-spenn ass.

Testet, og første gangen klikket PCen i cinebench. Andre gangen kom det masse røyk ut av PCen! Anbefales ikke! :-S

Der røyk 6000-spenn ass. :(

Rart!

Jeg prøvde det, nå kjører 3960Xen på 7GHz med en 212 Evo!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Der røyk 6000-spenn ass. :(

Det er jo den beste røyken, den er jo verdt 100000 kroner i tobakk, så om du får røyken på flaske så kan du innhente tapet.

Den magiske blå røyken kurerer røykesuget.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja noob å poste en slik post...

The page you requested cannot be displayed right now. It may be temporarily unavailable, the link you clicked on may be broken or expired, or you may not have permission to view this page.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Ja noob å poste en slik post...

The page you requested cannot be displayed right now. It may be temporarily unavailable, the link you clicked on may be broken or expired, or you may not have permission to view this page.

Tenkte ikke :p

Ja, jeg er enig i at det var noobish av meg :p

Lenke til kommentar

Høres ut som noe fra viften i strømforsyningen, disse er gjerne forseglede, så spørs om du kommer noen vei med oljing uten å åpne både strømforsyning og viftehus.

Forsøkt reklamasjon?

Mot slutten så piper det fra coilwhine. Virker som om all lyden er coilwhine.

Holder på med reklamasjon. Viftelageret som er ødelagt er fra skjermkortet. Ikke strømforsyningen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Etter at jeg startet opp PCen idag kommer det en ulyd fra pumpa til min Corsair H100. Lyden ligner litt på defekt kulelager. Knittring.

Kan dette tyde på at den holder på å tar kvelden? :p

Spørsmålet er om jeg bør kjøpe en ny kjøler tilfeldig den nå plutselig stopper og jeg sitter her uten noe. Temperaturene ser ut til å være fine foreløbig

Lenke til kommentar

Etter at jeg startet opp PCen idag kommer det en ulyd fra pumpa til min Corsair H100. Lyden ligner litt på defekt kulelager. Knittring.

Kan dette tyde på at den holder på å tar kvelden? :p

Spørsmålet er om jeg bør kjøpe en ny kjøler tilfeldig den nå plutselig stopper og jeg sitter her uten noe. Temperaturene ser ut til å være fine foreløbig

Ville sendt den inn til dere du kjøpte den ;)

Better safe than sorry...

Lenke til kommentar

Kjøper heller ny enn å sende inn noe. :p Har ikke tålmodighet til å sende inn ting. :p

Men tenkte kanskje noen av dere som driver med vannkjølilng kanskje har vært bortig lyden før.

Edit: Kanskje det er derfor at PCen min fryser av og til. At pumpa kanskje stopper opp eller noe?

Endret av Papirkurven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...