MariusJS Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Jepp Du kan forresten vurdere en Asus PA serie, de har enda flere funksjoner, og er pre-kalibrerte Men koster litt mer... Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 (endret) Frister så å hoppe på 2011 socket Men tregner sårt en GPU oppgradering... Har noen 12k liggende å slenge under en sofapute jeg kan få? Endret 20. desember 2013 av VegardBS Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Frister så å hoppe på 2011 socket Men tregner sårt en GPU oppgradering... Har noen 12k liggende å slenge under en sofapute jeg kan få? MILDT sagt Lenke til kommentar
kremt Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Blir 2011 sokkelen på Haswell-E også? Den dagen det kommer E CPU-er med 8 kjerner, da oppgraderer jeg Tviler dog på at Haswell E blir octa-core. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Frister så å hoppe på 2011 socket Men tregner sårt en GPU oppgradering... Har noen 12k liggende å slenge under en sofapute jeg kan få? Har en 2011 liggende 3930K Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 (endret) Give me please Du har vel ikke planer om å selge sikkert? Endret 20. desember 2013 av VegardBS Lenke til kommentar
kremt Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Så er spørsmålet, var hoppet fra 3930 til 4960x verdt det Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Så er spørsmålet, var hoppet fra 3930 til 4960x verdt det Ja, fordi jeg kan kjøre 3ghz på minnet nå 3 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Blir 2011 sokkelen på Haswell-E også? Den dagen det kommer E CPU-er med 8 kjerner, da oppgraderer jeg Tviler dog på at Haswell E blir octa-core. Ryktet sier i alle fall nytt chipset, X99...Tror Intel utsetter octo så lenge de kan komme unna med det, de ryktene jeg har hørt sier iGPU Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Ryktet sier i alle fall nytt chipset, X99... Tror Intel utsetter octo så lenge de kan komme unna med det, de ryktene jeg har hørt sier iGPU Hæ!? Say what now?! iGPU... Dæven jeg blir skuffet om Intel fokuserer på å bruke om de søte, gode og dyre transistorene på noe som aldri vil bli rørt. Tyder mer på at de sliter veldig med å komme videre, og heller slenger på ekstra skjit fordi de ikke klarer å gjøre selve prosessorkjernen bedre. Omtrent det samme som vi har sett de siste årene på TV-markedet med andre ord. (smart-TV, 3D etc.) 2 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Hæ!? Say what now?! iGPU... Dæven jeg blir skuffet om Intel fokuserer på å bruke om de søte, gode og dyre transistorene på noe som aldri vil bli rørt. Tyder mer på at de sliter veldig med å komme videre, og heller slenger på ekstra skjit fordi de ikke klarer å gjøre selve prosessorkjernen bedre. Omtrent det samme som vi har sett de siste årene på TV-markedet med andre ord. (smart-TV, 3D etc.) Jeg ville gjort det samme, hva er vitsen med å bruke masse penger på ny teknologi, når du ikke har noen konkurrenter... Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Vel, Intel er nå sin egen konkurrent i det minste. Kommer ikke til å kjøpe haswell-E om de ikke kan vise til noe mer enn det vi så fra IB til Haswell. Spesielt ikke med iGPU. Så uten innovasjon så vil folk se seg fornøyd med det de har fra før. 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 (endret) Vel, Intel er nå sin egen konkurrent i det minste. Kommer ikke til å kjøpe haswell-E om de ikke kan vise til noe mer enn det vi så fra IB til Haswell. Spesielt ikke med iGPU. Så uten innovasjon så vil folk se seg fornøyd med det de har fra før. Utenom Nizzen, da dersom han kan kjøre 3400Mhz på RAMen Endret 21. desember 2013 av MariusJS Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Jeg sier ja takk til iGPU på laptop. Jeg ser gjerne at de bruker litt midler på å produsere en god chip til laptop med en kraftig innebygd gpu. På stasjonære er det jo totalt ubrukelig. Ihvertfall om de skal putte inn en kraftig GPU sammen med en kraftig CPU, der alle uansett kjøper en GPU som går i PCIe slotten. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Har en Corsair AX650 som plysterer, som jeg har retur på. De tilbyr meg en RM650 i stedet? Skal jeg godta det? RM er jo erstattningen for TX, er det like bra? Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 (endret) RM-serien til Corsair er laget for å være lite plaget av coil whine ihvertfall. Men sånn ellers så er nok AX-serien bedre. Endret 23. desember 2013 av Aerow 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Spør om en Seasonic, eller pengene tilbake... Lenke til kommentar
007CD Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Vel, Intel er nå sin egen konkurrent i det minste. Kommer ikke til å kjøpe haswell-E om de ikke kan vise til noe mer enn det vi så fra IB til Haswell. Spesielt ikke med iGPU. Så uten innovasjon så vil folk se seg fornøyd med det de har fra før. Sitter og ruger på 1366 og har enda ikke sett en grunn til å hoppe opp. Tydelig at man snart må oppgradere grunnet at hardwaren går ad undas Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Sitter og ruger på 1366 og har enda ikke sett en grunn til å hoppe opp. Tydelig at man snart må oppgradere grunnet at hardwaren går ad undas I battlefield 3 hadde jeg en virkelig betydelig CPU bottleneck, så er grunner til å oppgradere Lenke til kommentar
sevs Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Jeg sitter og ruger (og varmer meg på) P4 på socket 775. Pluss at jeg bruker min trofaste P3 (PGA370). Ghetto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå