Gå til innhold

Hardwarekaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ikke naturlig at de til venstre er varmere, de er rett over GPU, og er i tilegg bak kjøleren, så om du har luftkjøler, vil den varme luften blåse direkte på brikkene, og om du er på vann, vil likevel brikkene være noe varmere grunnet lavere direkte luftgjennomstrømning.

Lenke til kommentar

Da bør de ikke være noe varmere, rent kabinett-termisk sett.

Hvor mange grader i differanse er det snakk om? Kjører de på samme spenning?

På siden:

Hva er det beste skjermkortet som er under 25 cm? Er det generell konsensus i at AMD ikke lager miTX-skjermkort, og at jeg dermed like gjerne kan kjøpe nVidia først som sist. Kjører nå med et 7770 med 1150/1250 klokk, så det er ikke håpløst dårlig, men jeg vil ha noe som yter bedre. Gidder ikke å oppgradere for marginal ytelsesøkning.

Lenke til kommentar

Også fant jeg ut noe nytt, når man primer med small fft, så stresser man ikke IMC. Min cpu primer fint 4.8ghz 1.345v. Men når jeg bruker custom blend og setter 30gb ram som skal testes, da får jeg bsod.

Virker som smal fft er ikke helt optimal for 100% stabilitet heller. Men for spilling er det mer enn nok.

Lenke til kommentar

Også fant jeg ut noe nytt, når man primer med small fft, så stresser man ikke IMC. Min cpu primer fint 4.8ghz 1.345v. Men når jeg bruker custom blend og setter 30gb ram som skal testes, da får jeg bsod.

Virker som smal fft er ikke helt optimal for 100% stabilitet heller. Men for spilling er det mer enn nok.

OCCT Linpack!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...