Lakrisbåt Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 (endret) Jeg hadde det før, har det ikke nå lengre. Usikker på hva det er. Kanskje det er hardware acceleration relatert? Det var akkurat det som var problemet. Testet i Opera hakking i lyd, IE og Firefox det samme. Fikk det ikke i Chrome. Skrudde av acceleration da fungerte det Skaff deg bedre maskin, jeg får det ikke på noen av mine Bestilte ny superrig, men avbestilte da jeg fant ut at det bare var en innstilling. Flaks for meg at det kom en med kunnskap og et konstruktivt innlegg til unnsetning som hadde noe å bidra med Endret 1. september 2013 av Lakrisbåt Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Det var akkurat det som var problemet. Testet i Opera hakking i lyd, IE og Firefox det samme. Fikk det ikke i Chrome. Skrudde av acceleration da fungerte det Bestilte ny superrig, men avbestilte da jeg fant ut at det bare var en innstilling. Flaks for meg at det kom en med kunnskap og et konstruktivt innlegg til unnsetning som hadde noe å bidra med Faen meg elsker ironien der ass. Konge! 2 Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Lurer på om det kanskje er skjermkortet som går fra 2d clocks til 3d clocks? Dunno, bare en gjetting. Og vennligst legg ballen død, gidder ikke masse personlig krangling på ett forum. Ta det over pm i alle fall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Asus GTX 780 DC2 <3 Lenke til kommentar
C.. Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Asus GTX 780 DC2 <3 Da var det mottatt skjønner jeg? Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 GTX 295 <3 Faen meg så digg PC han Kurio har, faen meg beist. Du klarer deg med 295 du, takk forresten! Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Du klarer deg med 295 du, takk forresten! Haha Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Du klarer deg med 295 du, takk forresten! 295, haha xD Jo, det var nå bare hyggelig du kompis Haha Lmao lism. Da var det mottatt skjønner jeg? Ikke enda. Kommer i løpet av uka Lenke til kommentar
C.. Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Ikke enda. Kommer i løpet av uka Æææææææ, jeg vil også bestille.. 10 dager til lønning! Bare et problem - Vurderer om jeg kanskje skal gå for Lighting-kortet fremfor EVGA 780 SC som jeg egentlig hadde bestemt meg for Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Æææææææ, jeg vil også bestille.. 10 dager til lønning! Bare et problem - Vurderer om jeg kanskje skal gå for Lighting-kortet fremfor EVGA 780 SC som jeg egentlig hadde bestemt meg for Dine penger, slå deg løs kompis Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Æææææææ, jeg vil også bestille.. 10 dager til lønning! Bare et problem - Vurderer om jeg kanskje skal gå for Lighting-kortet fremfor EVGA 780 SC som jeg egentlig hadde bestemt meg for http://www.youtube.com/watch?v=vgk-lA12FBk 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 (endret) Haha, y nawt? Endret 2. september 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Hvorfor ikke bare kjøpe Classy når det klokker vesentlig bedre, men, det er et men. Både Classy og Lightning bruker Elpida minne, noe som ikke kan måle seg med Samsung sitt. Samsung sitt var på dem første av Classy 780.. Blir vell egentlig litt hipp som happ, men hadde valgt Classy glatt. Lenke til kommentar
C.. Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Selvfølgelig og jeg har vært inne på tanken når det gjelder Classified, men det som får meg til å få lyst på Lighting er egentlig kun fordi det vil passe veldig bra sammen med mitt MPower hovedkort.. Ja jeg vet, dårlig grunn. Uansett tror jeg sjansen er liten for at jeg ønsker å bruke over 5500,- på et skjermkort så blir nok det jeg har sett meg ut, men som sagt jeg vurderer sterkt om jeg bare skal kline til.. Lærlig lønn ftw! Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Spørsmål i flere deler, med opplysninger: Jeg har bestilt en del nye deler, på tide å oppdatere i5 750 systemet. Jeg har per i dag, i skuffer og skap liggende følgende: Dele-PC A: Antec 900 AM3(+?), Phenom X4 965 Black Hovedkort 4 GB RAM OCZ ModXstream 600W Komplett uten GPU altså. Dele-PC B: Antec Sonata III Antec Earthwatts 500W i5 750 med CM Hyper 212+ ASUS P7P55-LE INGEN RAM til denne Har også en del gamle snurredisker liggende. Tanken er som følger: Enten bygge en komplett PC av PC-A sine komponenter, i Sonata kabinett med Antec PSU, og bestille en SSD så mine foreldre kan få ny kontor PC. PC-B blir da Antec 900 med i5. Tenker da å bestille RAM til denne, og selge den til noen som har bruk for. Hva kan jeg få for PC-B? Hvis jeg ikke får noe særlig for den kan jeg like gjerne bruke i5-systemet i PC-en til mine foreldre. Hva er mest lønnsomt her? Andre forslag? Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 PC-B er verdt 2000 med fungerende brikker. Jeg ville personelig brukt PC-B med en nyere GPU. 750 fungerer faktisk helt ålreit i dag. Jeg ville heller venter på neste generasjon med CPUer fra Intel, er overhodet ikke noen grunn til å oppgradere akkurat nu. Jeg brukte selv en i7 920 og GTX 780, og det fungerte helt brukbart. Som sagt ville drøyet med salg når du ikke kommer til å tjene noe på det, bedre å bruke ihvertfall hovedkortet og i5en inntil ny serie. 1 Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Takk for svar. Da blir PC-B hjemme PC hos mine foreldre, i Sonata og Earthwatts. AMD-saken får bli server eller noe... Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 (endret) PC-B er verdt 2000 med fungerende brikker. Jeg ville personelig brukt PC-B med en nyere GPU. 750 fungerer faktisk helt ålreit i dag. Jeg ville heller venter på neste generasjon med CPUer fra Intel, er overhodet ikke noen grunn til å oppgradere akkurat nu. Jeg brukte selv en i7 920 og GTX 780, og det fungerte helt brukbart. Som sagt ville drøyet med salg når du ikke kommer til å tjene noe på det, bedre å bruke ihvertfall hovedkortet og i5en inntil ny serie. Enig, ville latt foreldre bruke PC A, og brukt PC B med en nyere GPU (og PSU?) selv, og ventet minst 2 gen til med ny CPU! Endret 3. september 2013 av MariusJS Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Med mindre du har en 120/144 hz monitor eller 2 skjermkort ser jeg ingen grunn for deg til å oppgradere CPU. Kjør heller på med en liten overklokk så har du alt du trenger. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Kjører 7770 OC i CF, men de er flaskehalsen fremfor prosessoren. Ulempen er at prosessoren bruker en del strøm, og har kjørt på 3.9 GHz 24/7 siden August 2009. Tenker dem er klar for pensjonisttilværelsen på rundt 3 GHz hos mine foreldre. På hovedkortet har nettverksporten og RAM slot 01 sluttet å fungere. Dessuten er det gøy med noe nytt. Nå blir det en kvalitetsrigg, bygget som jeg vil ha den, for bruken jeg har. 4670k, Z87 Sabertooth,Corsair AX760i, FD Define R4, Silverstone Tundra TD03. Har alltid måtte spare penger på komponenter, nå er jeg gammel, og har råd til noe annet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå