Gå til innhold

Hardwarekaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, jeg anbefaler Ingen å kjøpe devkit med mindre de er spesielt interessert. Men er vi ikke alle sammen her inne hw nerds? ;-)

Jeg betalte 2.2k for mine, da jeg var så heldig å unnslapp tollen. Må også huske at consumer utgaven er nok minst ett år frem i tid, så artig å kunne leke med det frem til da.

Lenke til kommentar

Hehe, jeg anbefaler Ingen å kjøpe devkit med mindre de er spesielt interessert. Men er vi ikke alle sammen her inne hw nerds? ;-)

Jeg betalte 2.2k for mine, da jeg var så heldig å unnslapp tollen. Må også huske at consumer utgaven er nok minst ett år frem i tid, så artig å kunne leke med det frem til da.

Tollen pleier å komme i etterkant :(
Lenke til kommentar

Tenkte å ta av HS på CPU og påføre bedre pasta. Så på et svensk forum at de brukte CLU som skulle være det ultimate. Trenger jeg dette, eller fins det andre produkter som er like bra? Veldig få som selger CLU her til lands ser jeg, og får ikke noe treff på ebay. Denne linken: http://www.coollaboratory.com/en/products/liquid-ultra/

Jeg brukte gelid extreme og resultatet ble veldig bra :)

Lenke til kommentar

Må jeg kjøpe ny brakett for montering av Corsair H100 på socket 1150? Eller vil den jeg har nå (Til LGA1366) passe?

Vurderer egentlig ny kjøler også, siden jeg ikke helt er fornøyd med H100. Mulig det er monteringen også som er dårlig. Ligger uansett på 50gr. idle. :p

Men, nå har jeg første gen. i7 920 CPU'en som er veldig varm, og har veldig høy volt. ^^

Skal kjøpe meg Haswell, men lurer på om jeg må kjøpe ny kjøler eller om den passer den jeg har nå.

Lenke til kommentar

Må jeg kjøpe ny brakett for montering av Corsair H100 på socket 1150? Eller vil den jeg har nå (Til LGA1366) passe?

Vurderer egentlig ny kjøler også, siden jeg ikke helt er fornøyd med H100. Mulig det er monteringen også som er dårlig. Ligger uansett på 50gr. idle. :p

Men, nå har jeg første gen. i7 920 CPU'en som er veldig varm, og har veldig høy volt. ^^

Skal kjøpe meg Haswell, men lurer på om jeg må kjøpe ny kjøler eller om den passer den jeg har nå.

Nei, braketten passer og kjøleren passer.

Lenke til kommentar

Monteringen er bakoverkompatibel. Så ja, den vil passe på 1150.

Blir vel sådan fremoverkompatibel... ;-)

Men at en h100 sliter med en godt klokka 920 er vel ikke bombe. Trenger fasekjøler for å holde tempen i sjakk, eller særdeles high-end vannkjøling. ^^

(H100 er vel nærmere bunnen)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Et kjapt spørsmål, godtfolk!

Vi skal bestille internett til leiligheten nå, og vi står mellom 40/20 og 30/5 fra NextGentel. Prisforskjellen er på en snau 100-lapp, men det er nå fortsatt penger spart eventuelt. For ting som Dropbox og annet som laster mye opp, vil vi merke en forskjell fra å gå fra 5 til 20?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...