Andrull Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 + ca 250kr i tollgebyr, alt etter som. 1 Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Hehe, jeg anbefaler Ingen å kjøpe devkit med mindre de er spesielt interessert. Men er vi ikke alle sammen her inne hw nerds? ;-) Jeg betalte 2.2k for mine, da jeg var så heldig å unnslapp tollen. Må også huske at consumer utgaven er nok minst ett år frem i tid, så artig å kunne leke med det frem til da. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Hehe, jeg anbefaler Ingen å kjøpe devkit med mindre de er spesielt interessert. Men er vi ikke alle sammen her inne hw nerds? ;-) Jeg betalte 2.2k for mine, da jeg var så heldig å unnslapp tollen. Må også huske at consumer utgaven er nok minst ett år frem i tid, så artig å kunne leke med det frem til da. Tollen pleier å komme i etterkant Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Tollen pleier å komme i etterkant Virkelig? Bryr meg ikke så veldig, så lenge de slapp å ligge på ett tollkontor i en uke Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Ja, tar som regel 2-3 måneder. I hvert fall i mine tilfeller. ;-) Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Ja, tar som regel 2-3 måneder. I hvert fall i mine tilfeller. ;-) Jeg har opplevd alt fra at posten holder igjen pakken til nesten 4 mnd. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Tenkte å ta av HS på CPU og påføre bedre pasta. Så på et svensk forum at de brukte CLU som skulle være det ultimate. Trenger jeg dette, eller fins det andre produkter som er like bra? Veldig få som selger CLU her til lands ser jeg, og får ikke noe treff på ebay. Denne linken: http://www.coollaboratory.com/en/products/liquid-ultra/ Lenke til kommentar
Balli Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Jeg har opplevd alt fra at posten holder igjen pakken til nesten 4 mnd. så klart, det må jo testes Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Tenkte å ta av HS på CPU og påføre bedre pasta. Så på et svensk forum at de brukte CLU som skulle være det ultimate. Trenger jeg dette, eller fins det andre produkter som er like bra? Veldig få som selger CLU her til lands ser jeg, og får ikke noe treff på ebay. Denne linken: http://www.coollaboratory.com/en/products/liquid-ultra/ Jeg brukte gelid extreme og resultatet ble veldig bra Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Da kjøper jeg en tube av det, kunne ellers brukt den som fulgte med D14. Hadde AS5 også men den forsvant, er så forbanna små de tubene Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 (endret) Du kan vel også bruke NT-H1? Off Topic: Noen som gidder å hjelpe meg med å legge til vannkjøling? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=588444&st=3540&p=20826025entry20826025 Endret 11. august 2013 av MariusJS Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Jeg brukte gelid extreme og resultatet ble veldig bra Hvordan er denne i forhold til NT-H1? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Må jeg kjøpe ny brakett for montering av Corsair H100 på socket 1150? Eller vil den jeg har nå (Til LGA1366) passe? Vurderer egentlig ny kjøler også, siden jeg ikke helt er fornøyd med H100. Mulig det er monteringen også som er dårlig. Ligger uansett på 50gr. idle. Men, nå har jeg første gen. i7 920 CPU'en som er veldig varm, og har veldig høy volt. ^^ Skal kjøpe meg Haswell, men lurer på om jeg må kjøpe ny kjøler eller om den passer den jeg har nå. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Monteringen er bakoverkompatibel. Så ja, den vil passe på 1150. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Må jeg kjøpe ny brakett for montering av Corsair H100 på socket 1150? Eller vil den jeg har nå (Til LGA1366) passe? Vurderer egentlig ny kjøler også, siden jeg ikke helt er fornøyd med H100. Mulig det er monteringen også som er dårlig. Ligger uansett på 50gr. idle. Men, nå har jeg første gen. i7 920 CPU'en som er veldig varm, og har veldig høy volt. ^^ Skal kjøpe meg Haswell, men lurer på om jeg må kjøpe ny kjøler eller om den passer den jeg har nå. Nei, braketten passer og kjøleren passer. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Monteringen er bakoverkompatibel. Så ja, den vil passe på 1150. Blir vel sådan fremoverkompatibel... ;-) Men at en h100 sliter med en godt klokka 920 er vel ikke bombe. Trenger fasekjøler for å holde tempen i sjakk, eller særdeles high-end vannkjøling. ^^ (H100 er vel nærmere bunnen) 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Jeg vet. Jeg tenkte på det etter at jeg posta innlegget og orka ikke endre det. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Får se hvordan den fungerer på Haswell. Kommer nokk til og klokke den også. Fungerer den like dårlig på den, blir det nokk en annen kjøling. ^^ Lenke til kommentar
kremt Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Dette er litt OT og et longshot, men det er ikke noen som har et socket 939 hovedkort liggende og slenge? ASRock 939Dual kortet mitt døde denne uka. Det som er litt surt er at jeg har 3 prosessorer men altså ikke noe hovedkort. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Et kjapt spørsmål, godtfolk!Vi skal bestille internett til leiligheten nå, og vi står mellom 40/20 og 30/5 fra NextGentel. Prisforskjellen er på en snau 100-lapp, men det er nå fortsatt penger spart eventuelt. For ting som Dropbox og annet som laster mye opp, vil vi merke en forskjell fra å gå fra 5 til 20? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå