Gjest Slettet+412 Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Hva kan dette være mon tro? https://dl.dropboxusercontent.com/u/109189237/coilwhine.m4a Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Hva kan dette være mon tro? https://dl.dropboxus...7/coilwhine.m4a Veldig svak coil whine Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Beklager at opptaket ble dårlig, brukte en 3GS. Kan åpne PC'en og ta en lydprøve til om du ønsker. Den er ikke så svak, den kan jeg garantere. Om du hadde vært i samme rom som meg så er den utrolig merkbar. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Er det coil whine når kortet kjører standarfrekvens også? Mine har coil whine, men bare når jeg nærmer meg 1.3v Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Standard frekvens ja. Yes, skjermkortet blir sendt inn så snart som mulig og blir erstattet (muligens reparert om det faktisk er mulig). Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Da sender jeg tilbake Asrock Z87E-ITX hovedkortet jeg nylig anskaffet meg. Bare mas og problemer og får ikke noen god følelse av kvalitet i det hele tatt. Jeg vil ha noe som fungerer og det klarer tydeligvis ikke Asrock å lever denne gangen. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Noen som vet hvilken benchmark de har kjørende i bakgrunnen her? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Jeg sitter og vurderer Haswell CPU og HK, da jeg føler min 920 begynner og bli gammel og treg (Og varm!) Men hvor viktig er det å formatere SSD med OS når man har byttet HK og CPU? Må man fortsatt det eller var det kun i gammle dager? Var ikke lenge siden jeg gjorde det, og det er så gørr og måtte installere alle drivere og spill på nytt igjen, da jeg ikke har plass på noen av HDD'ene mine til backup. Lenke til kommentar
CastleLord Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Jeg sitter og vurderer Haswell CPU og HK, da jeg føler min 920 begynner og bli gammel og treg (Og varm!) Men hvor viktig er det å formatere SSD med OS når man har byttet HK og CPU? Må man fortsatt det eller var det kun i gammle dager? Var ikke lenge siden jeg gjorde det, og det er så gørr og måtte installere alle drivere og spill på nytt igjen, da jeg ikke har plass på noen av HDD'ene mine til backup. Du bør nok formatere ja, Hvis du har Windows 8 vil det gå lettere da du kan formatere uten og tape personlig data. Men man bør uansett formattere slik at man unngår driverproblemer. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Unigine Valley Benchmark Takker, må teste den ut. Sånn grafikken skulle vært på Skyrim.. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Jeg håper jeg kan ta dette spørsmålet her: Er det OK at harddisker aldri går i dvale? Jeg har SSD som systemdisk og jeg hindrer derfor at denne går i dvale. Innstillingene berører alle lagringsmedier selvfølgelig. Harddisken jeg lagrer på er en WD Caviar Black 2TB. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Så lenge tempen på harddiskene holder seg innenfor et nogenlunde greit område, så er det vel ikke akkurat noe problem det. Selvsagt, det vil jo følgelig slite litt ekstra på disken, da du da bruker den mer. Men det er ikke noe som jeg ikke ville kalt for rimelig OK. Det kan være vel så ille om man hadde en harddisk som skrudde seg av og på hele tiden. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Så lenge tempen på harddiskene holder seg innenfor et nogenlunde greit område, så er det vel ikke akkurat noe problem det. Selvsagt, det vil jo følgelig slite litt ekstra på disken, da du da bruker den mer. Men det er ikke noe som jeg ikke ville kalt for rimelig OK. Det kan være vel så ille om man hadde en harddisk som skrudde seg av og på hele tiden. JEg har 30 harddisker bare i harddisken, og ingen av dem går noen sinne i dvale Raid-6 FTW Lenke til kommentar
sevs Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 JEg har 30 harddisker bare i harddisken, og ingen av dem går noen sinne i dvale Raid-6 FTW Håper du ikke har Samsung Spinpoint Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Noe galt med de harddiskene? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Såvidt jeg vet, er de faktisk er en av de mest stabile konsumer diskene man fikk kjøpt... Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Kremt, kommer litt ann på hvilken modell man snakker om. F3 verjsonene hadde/har aldri problemer hos meg, men F1 har vært et sant problem nesten siden start. 2 år etter innkjøp så fungerte 1 av 3 disker, og den siste viste tendenser til å ta kvelden. Ingen fungerer den dag i dag. De ble kjøpt på forskjellig tidspunkt og sted til og med. Mener å huske jeg ikke var alene, men det om det. ^^ Lenke til kommentar
sevs Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 De er solide og go', de, MEN FY FAEN. De bråker. Iallefall modellen jeg har flest av. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Når vi er inne på harddisker, noen god 4 TB disk å anbefale? Helst med 7200 RPM og lite støy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå