Aerow Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Ah, da skjønner jeg. Har P8Z77-V Dual BIOS? Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Takker! Kjekt å vite i tilfelle man plutselig skulle ha behov for en oppdatering. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 (endret) Kjekt å vite at et av mine 7970 kan ha coilwhine... Blir jo faen meg ikke bedre as Har jeg mulighet for å bare få penga tilbake? Jeg vil helst ikke ha noe mer Sapphire sier jeg bare... Endret 6. juli 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Coilwhine er vel ikke grunn til rma. Må nok bare leve med det. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Er jo mange som lever inn til rma pga Coilwhine. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Coilwhine er vel ikke grunn til rma. Må nok bare leve med det. Joda, det er det. Og nei, jeg kommer ikke til å leve med coilwhine, to damn irriterende. Skal ta kontakt med Dustin og se hva dem har å si på mandag. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Hovedkortet som coil whiner? Hvilken tråd var det snakk om E22 og hard acrylic tubing? "Deres kabinetter" eller "kalde kafeen"? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 (endret) HD 7970 sin standarddesign har vel en rimelig kjent svakhet her (dårlig designet VRM), slik at det oppstår lett. For å være ærlig så skulle jeg gjerne hatt noen skjermkort/PSUer/HK med Coilwhine så jeg kunne opplevd det selv, samt prøvd å fikse, samt se hva som påvirker det. Alt for lite info rundt det i PC-settings synes jeg. Er jo myter frem og tilbake jeg skulle testet ut. Endret 6. juli 2013 av Andrull Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Jeg skjønner ikke greia med coil whine... Har aldri hatt det problemet noen gang i min PC historie Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Jeg skjønner ikke greia med coil whine... Har aldri hatt det problemet noen gang i min PC historie Nei, faktisk hørte jeg ikke om uttrykket i PC-sammenheng for bare toppen et år siden. Og siden da har det jo tatt helt av med folk som klager på det. Har heller ikke vært borti rent få skjermkort/PSUer osv. heller... (et par hundre) Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Har heller aldri hatt coil whine før jeg kjøpte 780, og det hadde såpass høy pipelyd at jeg leverte det tilbake med en gang og fikk pengene tilbake. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Hovedkortet som coil whiner? Skjermkortet. Hovedkortet derimot er 100% funksjonelt. Må si at dette suger helt jævlig, problem med HDD hos Dustin og nå skjermkort, yay! Kan ha sittet på et skjermkort med coilwhine i 8 mnd uten at jeg har brydd meg. Merker spesielt under Hitman at piper/skriker som bare fanden, tenker at nå må noe gjørest. Første jeg gjør på mandags ettermiddag er å ringe inn og få snakket med dem. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 (endret) Dersom HDDen dør, og du har kjøpt den hos dustin sender de bare ny... Endret 7. juli 2013 av MariusJS Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Du har ikke merket at du har hatt coilwhine før etter 8 mnd bruk, og nå skal du drive med rma og klage høylytt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Dersom HDDen dør, og du har kjøpt den hos dustin sender de bare ny... Nei, HDD'en hadde defekt skjønner du. Så måtte sende den inn umiddelbart og vente en 1-2 ukers tid bare for å få den sjekket. Denne gangen er det da skjermkortet som muligens har hatt coilwhine i over lenger tid. Venter bare på at det skal bli mandag så blir det å snakke med dem på en fin og fornuftig måte. Du har ikke merket at du har hatt coilwhine før etter 8 mnd bruk, og nå skal du drive med rma og klage høylytt? Har du hørt om headset? Har hørt lenge at det har vært noe merkelig men har aldri tenkt over at det kunne være skjermkortet, var aldri helt sikker for å si det slikt. Lenke til kommentar
otl Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Skjermkortet. Hovedkortet derimot er 100% funksjonelt. Må si at dette suger helt jævlig, problem med HDD hos Dustin og nå skjermkort, yay! Kan ha sittet på et skjermkort med coilwhine i 8 mnd uten at jeg har brydd meg. Merker spesielt under Hitman at piper/skriker som bare fanden, tenker at nå må noe gjørest. Første jeg gjør på mandags ettermiddag er å ringe inn og få snakket med dem. Får hardlock på skjermkortet mitt. Klokker jeg det ned fungerer det utmerket. Går i retur det her. Skjønner ikke helt poenget med 7970Ghz ed, hvis en må klokke det ned til "vanlig" 7970 hastighet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Får hardlock på skjermkortet mitt. Klokker jeg det ned fungerer det utmerket. Går i retur det her. Skjønner ikke helt poenget med 7970Ghz ed, hvis en må klokke det ned til "vanlig" 7970 hastighet Kjipe greier... Har du hatt kortet lenge? Lenke til kommentar
otl Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 3 mnd i august. Trodde faktisk ikke det var skjermkortet siden jeg kunne spille uten noe som helst problem inne mellom. Men så dukket det opp med jevne mellomrom, sabla irriterende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Nei, fysj. Noe må gjørest ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå