Rudde Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Er Anki blitt noob av sommerregnet tro?...... Han var skapnoob. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Er Anki blitt noob av sommerregnet tro?...... Spørst det gitt.. Hva med SSD, hva anbefaler dere? 180GB+ Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Samsung 840/Pro kan anbefales. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Støtter aleksanderro sitt forslag, knall SSD for pengene! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 240Gb er ikke dumt heller i dag nå som SSD ikke koster så alt for mye. 1600 kroner for 240GB er helt klart verdt pengene. Skal du først skaffe deg SSD og ikke har noen anen grunn anbefaler jeg også 840 Pro. Kjøpte meg dog Corsair Neutron GTX 19nm 240GB og den er ikke dårlig den heller. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Er det ingen som selger røde S-ATA kabler med klips og 6 Gb/s? Altså en sånn her kabel med 6 Gb/s. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Er det ingen som selger røde S-ATA kabler med klips og 6 Gb/s? Altså en sånn her kabel med 6 Gb/s. Kablene er like for Sata gen 1, 2 og 3 så det er bare å peise på, eneste årsaken til at det står i produktnavnet er av markedsårsaker. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Vet at de er like, men de har vel en maks hastighet på 3 Gbit? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Niks, de vil funke like bra, som sagt hastighetsmerkingen er en markedssak. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Ok, takk for at du oppklarte det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Ok, nå vurderer jeg sterkt en overgang til "åpen" vannkjøling men er litt usikker på hva jeg trenger og hvordan jeg skal sette opp. Venn har lagt til følgende i handleliste men han droppet nipler grunnet at han er usikker: Jeg vet ikke helt om de to backplatene går overens med mine 2x Sapphire HD7970 Vapor-X. Har ingen erfaring med dette fra før så det blir spennende. Har noen innspill å komme med og evt. forslag til hva jeg kan få bruk for under operasjonen? Lenke til kommentar
otl Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) Dette http://www.komplett....aspx?sku=757654 skjermkortet du har? Trodde ikke Reference blokka passet til det skjermkortet... Endret 1. juli 2013 av otl Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Markedssak og markedssak. Det er vel det at de er testet for å klare 6 Gbps, og ikke 3 Gbps. TIlbake i tiden så hadde jeg selv noen Sata-kabler (Sata 150) som sleit med å klare å gi meg særlig god sekvensiell ytelse på min SSD, og byttet da til noe som tydeligvis funket bedre og ga meg full utnyttelse av Sata 300. Men det TRENGER jo selvsagt ikke å ha noe å si. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Ok, nå vurderer jeg sterkt en overgang til "åpen" vannkjøling men er litt usikker på hva jeg trenger og hvordan jeg skal sette opp. Venn har lagt til følgende i handleliste men han droppet nipler grunnet at han er usikker: Jeg vet ikke helt om de to backplatene går overens med mine 2x Sapphire HD7970 Vapor-X. Har ingen erfaring med dette fra før så det blir spennende. Har noen innspill å komme med og evt. forslag til hva jeg kan få bruk for under operasjonen? Ifølge http://www.coolingconfigurator.com/step1_complist?gpu_gpus=764 passer ikke blokkene du har plukket ut med Vapor-X-designet. Bakplatene er designet for DCU2-kortene, og vil følgelig ikke passe fordi de er langt større enn et typisk 7970. Er litt skeptisk til om brua passer eller ikke, ring DI eller noen andre kan svare på det. Hadde også vurdert en Laing D5 som pumpe, men mulig loopen er lite restriktiv? 1 Lenke til kommentar
C.. Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Intel 335 eller Samsung SSD 840 PRO og hvorfor? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Intel 335 eller Samsung SSD 840 PRO og hvorfor? 840pro er raskest på alt og dyrest. Intel er billig og bra. Ditt valg Lenke til kommentar
C.. Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) Så vil med andre ord egentlig ikke merke noen forskjell uansett hvem av de jeg går for. Med tanke på at 840 PRO er bitte litt raskere og kun en 100 lapp dyrere så er det kanskje det mest fornuftige valget, eller? I tillegg til at man får 16GB mer Endret 4. juli 2013 av ChristofferRudi Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 WiFi antenna som følger med Asrock Z87E-ITX er elendig dårlig. Jeg er 2-3 meter unna routeren og signalnivået er veldig lavt. Klarer heller ikke ta inn noen av naboenes nettverk. Noe som både telefon, tablet og MSI Mpower sitt trådløse nettverk klarer. 1 Lenke til kommentar
Balli Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Takk! vurderte faktisk det hovedkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå