Gå til innhold

Hardwarekaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Du klage på lite penger, men enda så vurderte du å oppgradere fra en 3930k til en 4930k. Derfor sa jeg at det er like smart som fra 2600k til 3770k.

Hvis du har lite penger, så kaster du ikke bort 4k uten å få nevneverdig mere ytelse.

Klaget jeg også nå? Hva slags påstander er dette? Jeg sa simpelt og greit at jeg ikke kan kjøpe X99 fordi jeg ikke har fast inntekt. Uansett så er jeg ikke villig til å bruke så mye mer på hardware, noe må gå i noe annet nyttig.

Dette blir for teit as. :nei:

Lenke til kommentar

Klaget jeg også nå? Hva slags påstander er dette? Jeg sa simpelt og greit at jeg ikke kan kjøpe X99 fordi jeg ikke har fast inntekt. Uansett så er jeg ikke villig til å bruke så mye mer på hardware, noe må gå i noe annet nyttig.

Dette blir for teit as. :nei:

Hups, ser ut som hukommelsen min spilte meg ett puss. Beklager :tease:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har mpower selv, men har ikke testet usb 3 enda. Kan sjekke om jeg også ga problemer i morgen. Jeg kommer uansett til å bytte hovedkort senere, og er heller ikke veldig fornøyd med mpower. Litt forskjellige småproblemer med ssd'en min

Fikk du testet det ut eller?

Endret av ChristofferRudi
Lenke til kommentar

Nå gjelder ikke dette Haswell, men Ivy Bridge. Er noe rart så hver gang jeg starter maskinen på nytt får jeg ikke opp blant annet den eksterne harddisken, så kan jeg bare starte den på nytt en gang til å da dukker den som regel opp :hmm:

Lenke til kommentar

Jepp! Oppdaterte drivere til både Intel USB 3.0 og MSI sine i tillegg til at nyeste BIOS versjon er lagt inn, søker jeg nå i MSI Live Update etter drivere er alt oppdatert så synes det er veldig rart og ikke minst irriterende.

Lenke til kommentar

Nå gjelder ikke dette Haswell, men Ivy Bridge. Er noe rart så hver gang jeg starter maskinen på nytt får jeg ikke opp blant annet den eksterne harddisken, så kan jeg bare starte den på nytt en gang til å da dukker den som regel opp :hmm:

Du skylder meg en glassflaske Cola ;)

http://uk.hardware.info/reviews/4444/3/33-haswell-motherboard-group-test-26x-z87-4x-h87-and-3x-b85-the-usb-issue-definitely-there

:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...