Gå til innhold

Hardwarekaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Tviler på at det blir merkbar forskjell kontra en 3930k :p

Nja, vi får jo nå se da.

Min 2600k kjører nok fortsatt like fint om et år, og det er lite som tyder på at den kommer til å bli utdatert med det første :p

Hehe, den gjør nok det. :p

Tror ikke min 3930K trenger å bli erstattet helt enda, holder vell nå ut et par år kan jeg tenke meg. :wee:

Lenke til kommentar

Noen andre her som har MSI MPower og sliter med USB 3.0? Skjønner ikke hva problemet er fordi hvis jeg starter maskinen på nytt får jeg ikke opp den eksterne harddisken og heller ikke den trådløse senderen til Vengeance 000, mens tastatur og mus alltid kommer inn uten noe tull.

Jeg trenger som regel bare å boote opp en gang til hvis ikke 2 ganger før jeg får alt til å fungere, ganske irriterende! Og ja jeg har oppdaterte drivere til både Intel USB 3.0 og MSI sine. Når jeg har lagt inn disse har jeg brukt MSI Live Update 5, så det burde vel ikke være noe problem?

Lenke til kommentar

Noen andre her som har MSI MPower og sliter med USB 3.0? Skjønner ikke hva problemet er fordi hvis jeg starter maskinen på nytt får jeg ikke opp den eksterne harddisken og heller ikke den trådløse senderen til Vengeance 000, mens tastatur og mus alltid kommer inn uten noe tull.

Jeg trenger som regel bare å boote opp en gang til hvis ikke 2 ganger før jeg får alt til å fungere, ganske irriterende! Og ja jeg har oppdaterte drivere til både Intel USB 3.0 og MSI sine. Når jeg har lagt inn disse har jeg brukt MSI Live Update 5, så det burde vel ikke være noe problem?

Har mpower selv, men har ikke testet usb 3 enda. Kan sjekke om jeg også ga problemer i morgen. Jeg kommer uansett til å bytte hovedkort senere, og er heller ikke veldig fornøyd med mpower. Litt forskjellige småproblemer med ssd'en min

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Er vel enda over et år til X99 kommer vel?

Har ikke fast inntekt, det er forklaringen. :p

+ Har mye annet som skal kjøpes som sagt og vil derfor ikke gjøre noe X99 kjøp, værtfall ikke med det første.

Lenke til kommentar

Har ikke fast inntekt, det er forklaringen. :p

+ Har mye annet som skal kjøpes som sagt og vil derfor ikke gjøre noe X99 kjøp, værtfall ikke med det første.

Hvis du ikke har fast inntekt, så gir det enda mindre mening å kjøpe ivy-e fremfor x99. Ivy-e ser jo ut som det blir samme forskjell som vanlig sandy-ivy. Med x99 er det i det minste en ny type ram osv

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du ikke har fast inntekt, så gir det enda mindre mening å kjøpe ivy-e fremfor x99. Ivy-e ser jo ut som det blir samme forskjell som vanlig sandy-ivy. Med x99 er det i det minste en ny type ram osv

Jeg tipper at DDR4 vil være 50% dyrere enn tilsvarende DDR3 i minst et år.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Jeg skal ikke ha X99..? Aner ikke hvorfor du kommer med dette nå når jeg alt har skrevet at jeg ikke skal kjøpe?

Lenke til kommentar

Jeg skal ikke ha X99..? Aner ikke hvorfor du kommer med dette nå når jeg alt har skrevet at jeg ikke skal kjøpe?

Du klage på lite penger, men enda så vurderte du å oppgradere fra en 3930k til en 4930k. Derfor sa jeg at det er like smart som fra 2600k til 3770k.

Hvis du har lite penger, så kaster du ikke bort 4k uten å få nevneverdig mere ytelse.

Lenke til kommentar

Du klage på lite penger, men enda så vurderte du å oppgradere fra en 3930k til en 4930k. Derfor sa jeg at det er like smart som fra 2600k til 3770k.

Hvis du har lite penger, så kaster du ikke bort 4k uten å få nevneverdig mere ytelse.

Jeg kan ikke finne ett eneste sted hvor han har skrevet det, kan du poste en link/Quote`?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...