Gå til innhold

Hardwarekaféen

Anbefalte innlegg

Du klarer vel å lage ny fot og kabel vel? :dremel:

Hadde det bare vært så enkelt.

For å demontere foten må du demontere mer eller mindre hele skjermen. Det lar seg gjøres, men det er mye som kan gå galt.

Adapteren derimot er verre å skifte ut. En må finne en adapter som gir like mye strøm. Skal man attpåtil ut med over en høvding i modifikasjoner så ser jeg ikke poenget med en koreaskjerm.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+45613274

Hadde det bare vært så enkelt.

For å demontere foten må du demontere mer eller mindre hele skjermen. Det lar seg gjøres, men det er mye som kan gå galt.

Adapteren derimot er verre å skifte ut. En må finne en adapter som gir like mye strøm. Skal man attpåtil ut med over en høvding i modifikasjoner så ser jeg ikke poenget med en koreaskjerm.

Skal du drive på å tilte på skjermen hele tiden da?

Her er forøvrig en ny power supply: http://dx.com/p/dual-powered-100w-universal-laptop-ac-power-supply-with-5v-usb-port-12v-24v-output-42002

Lenke til kommentar

Skal du drive på å tilte på skjermen hele tiden da?

Her er forøvrig en ny power supply: http://dx.com/p/dual...4v-output-42002

Nei, men enkelte ganger er det greit å kunne justere lit på skjermen. I hvert fall uten å skrape opp hele pulten.

Strømforsyning/adapter fra DX kjøper jeg aldri igjen. Kjøpte en gang til laptopen og det endte opp med at den gikk i lufta da jeg satt på videregående under en heldagsprøve. Veldig gøy. Sikringa gikk og det sa poff :p

Skal ikke la dette bli en lang diskusjon, vil bare opplyse om at billige produkter ikke alltid er like billige i det lange løp.

Endret av Lakrisbåt
Lenke til kommentar

Da har jeg fått et lite problem med pcen. Får opp feilmeldingen "missing bootmgr". Har prøvd å koble ut alle disker bortsett fra c disken samt koble ut alle usb enhetene som er koblet til uten at det hjalp. Reinstallering blir siste utvei.

Lenke til kommentar

Det gjør den. Etter alt å dømme så er bootmgr blitt korrupt når jeg skrudde av pcen tidligere i dag. Prøvde å reinstallere windows men den vil ikke la meg gjøre det pga "kompatibilitetsproblemer". Er jeg riktig uheldig så er ssden ødelagt noe som ikke hadde forundret meg.

Edit: Da har jeg fått installert Windows på en ny disk, og er oppe å går igjen på hovedmaskinen. Skal sjekke og ta backup av ssd'en i morgen når jeg ikke er så trøtt og lei.

Edit2: Endte med at jeg tok backup av det jeg trengte på ssd'en og reinstallerte windows da det ikke var mulig å reparere windows installasjonen. Da har jeg masse jobb forran meg med installering og oppsett.

Endret av Mr. A
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, det er vel strengt tatt det.. Forholdet ytelse / pris er jo ganske grei, det er fortsatt ett entusiast kort, dvs koster mer enn det smaker. Men det yter ganske godt opp under titan, og yter ca 10% dårligere (når det er klokket)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...