Lakrisbåt Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Du klarer vel å lage ny fot og kabel vel? Hadde det bare vært så enkelt. For å demontere foten må du demontere mer eller mindre hele skjermen. Det lar seg gjøres, men det er mye som kan gå galt. Adapteren derimot er verre å skifte ut. En må finne en adapter som gir like mye strøm. Skal man attpåtil ut med over en høvding i modifikasjoner så ser jeg ikke poenget med en koreaskjerm. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Hadde det bare vært så enkelt. For å demontere foten må du demontere mer eller mindre hele skjermen. Det lar seg gjøres, men det er mye som kan gå galt. Adapteren derimot er verre å skifte ut. En må finne en adapter som gir like mye strøm. Skal man attpåtil ut med over en høvding i modifikasjoner så ser jeg ikke poenget med en koreaskjerm. Skal du drive på å tilte på skjermen hele tiden da? Her er forøvrig en ny power supply: http://dx.com/p/dual-powered-100w-universal-laptop-ac-power-supply-with-5v-usb-port-12v-24v-output-42002 Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 (endret) Skal du drive på å tilte på skjermen hele tiden da? Her er forøvrig en ny power supply: http://dx.com/p/dual...4v-output-42002 Nei, men enkelte ganger er det greit å kunne justere lit på skjermen. I hvert fall uten å skrape opp hele pulten. Strømforsyning/adapter fra DX kjøper jeg aldri igjen. Kjøpte en gang til laptopen og det endte opp med at den gikk i lufta da jeg satt på videregående under en heldagsprøve. Veldig gøy. Sikringa gikk og det sa poff Skal ikke la dette bli en lang diskusjon, vil bare opplyse om at billige produkter ikke alltid er like billige i det lange løp. Endret 20. mai 2013 av Lakrisbåt Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 (endret) Og der sluttet ethernet porten på hovedkortet å fungere. Jævla Gigabyte søppel. Tror faktisk hele kortet synger på siste vers. Endret 20. mai 2013 av Refsa Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Da har jeg fått et lite problem med pcen. Får opp feilmeldingen "missing bootmgr". Har prøvd å koble ut alle disker bortsett fra c disken samt koble ut alle usb enhetene som er koblet til uten at det hjalp. Reinstallering blir siste utvei. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Gå inn i bios og se om disken blir "oppdaget" Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) Det gjør den. Etter alt å dømme så er bootmgr blitt korrupt når jeg skrudde av pcen tidligere i dag. Prøvde å reinstallere windows men den vil ikke la meg gjøre det pga "kompatibilitetsproblemer". Er jeg riktig uheldig så er ssden ødelagt noe som ikke hadde forundret meg. Edit: Da har jeg fått installert Windows på en ny disk, og er oppe å går igjen på hovedmaskinen. Skal sjekke og ta backup av ssd'en i morgen når jeg ikke er så trøtt og lei. Edit2: Endte med at jeg tok backup av det jeg trengte på ssd'en og reinstallerte windows da det ikke var mulig å reparere windows installasjonen. Da har jeg masse jobb forran meg med installering og oppsett. Endret 22. mai 2013 av Mr. A 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Det er vell mulig å bytte ut de opprinnelige viftene følger med Hyper212 med noen Corsair SP? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Det er vell mulig å bytte ut de opprinnelige viftene følger med Hyper212 med noen Corsair SP? Ja! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Takk for svar, Marius! Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 (endret) er 780 noe bra? "noe bra" haha den var litt morsom hadde vært greiiiit om du spurte om gtx 610/620 eller noe av den kalibern DA kunne vi diskutert om det var "noe bra" du har ikke følgt med nei `? les her duuude http://www.hardware....-gtx-780/133518 Endret 25. mai 2013 av TheGaame Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Ja, det er vel strengt tatt det.. Forholdet ytelse / pris er jo ganske grei, det er fortsatt ett entusiast kort, dvs koster mer enn det smaker. Men det yter ganske godt opp under titan, og yter ca 10% dårligere (når det er klokket) 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 er 780 noe bra? "Noe bra"? Det er super bra, mega bra. Det er et jævlig beist. Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 (endret) haha, hva tror dere jeg mener ? ganske sikker på at kortet er bra da det koster 5k... mente selvfølgelig pris/ytelse og andre pros/cons... Endret 25. mai 2013 av MaseKoppen Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 haha, hva tror dere jeg mener ? ganske sikker på at kortet er bra da det koster 5k... mente selvfølgelig pris/ytelse og andre pros/cons... hehe man må kverulere litt når noen sier slikt ;D hehe Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 skjønner ;P hehehe må man så må man Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Ordrebekreftelse: 4770k og Asrock z87 OC formula Førstemann? 1 Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Ordrebekreftelse: 4770k og Asrock z87 OC formula Førstemann? Woow! Hvem har lagt ut 4770K for salg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå