w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Noen som har noe erfaring med H100i, kobla den opp til corsair link softwaren nå, meen, får ikke fargen blå til og funke Oppdatert firmware? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Jepp, avinstallert og installert og.. Det virker som Det blå spekteret, dvs 1 av de tre søylene er utav funksjon.. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Solgte mine to gamle 560ti kort for 4-5 dager siden. Puttet da inn mitt gamle HD4890 kort inn i maskinen. Nå merker jeg det snart er på tide å kjøpe inn GTX Titan for fy søren til bråk det er fra HD4890. Bråker jo 150 ganger mer enn 560ti i SLI. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 http://cdon.no/elektronikk/evga_geforce_gtx_670_2gb_ddr5_2xdvi_hdmi_displayport_pcie-20304428 Tilbudet var så bra at eg kjøpte et Så var det bare å vente på at dustinhome blir ferdig med 570 kortet mitt som eg sendte inn for 1 måned siden. 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Skulle kjøpe dette men det var faen utsolgt http://cdon.no/elektronikk/msi_radeon_hd7970_3gb_ddr5_dvi_hdmi_2xdisplayport_pcie-18792302?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=prisjakt_no 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Skulle kjøpe dette men det var faen utsolgt http://cdon.no/elekt...ign=prisjakt_no Kødder du meg meg? Fytti. Hadde jeg vært tidligere ute, hadde jeg kjøpt 10 stk. minst! Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Kødder du meg meg? Fytti. Hadde jeg vært tidligere ute, hadde jeg kjøpt 10 stk. minst! Bare 10?!! Lenke til kommentar
Balli Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Kunne mekka den bitmine-farmen med en haug slike, hadde betalt for seg selv iløpet av et par måneder! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Bare 10?!! Desverre har jeg ikke råd til fler akkurat nå. Har en del utgifter for å si det sånn Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 (endret) Jæva viftehelvete på HD4890. Dritten durer som faen på alt under 40% viftehastighet og det høres ut som et jordskjelv når den er under 40%. Sitter og tenker på GTX Titan, men klarer ikke bestemme meg om det faktisk er verdt pengene. Det er et sykt single-gpu kort, men til gjengjeld koster det 7,5k. Vet ikke helt om jeg skal bruke 3-5k mer på et kort som yter 30-50% bedre. Og om det er virkelig er verdt 5k mer enn dette , eller om jeg skal gå for det og kaste litt penger på 700-serien senere isteden. Noen som har noe innsikt eller tips på hva jeg burde gjøre? Endret 15. mai 2013 av Refsa Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Hvis du skal spille over flere skjermer, GTX Titan. For en skjerm GTX 670/680 SLI. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Sitter på 3 skjermer og har planer om 2D surround og eventuelt 3D surround en gang i fremtiden. 2D surround fungerte ikke på mine to GTX560ti jeg hadde før. Endte bare opp med at maskinen måtte startes på nytt med en skjerm tilkoblet fordi ingenting skjedde og musepekeren bare blinket på en svart skjerm. Planen er også å ha kortet i Bitfenix Prodigy. Så SLI blir jo ikke mulig da. Blir vel å se på det frem til neste lønning og eventuelt ferie/skattepenger, så får jeg bestemme meg da. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Sendte inn et gftx570 på garantien til dustinhome. Får et 650 ti boost tilbake... Va kan eg gjøre? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Sendte inn et gftx570 på garantien til dustinhome. Får et 650 ti boost tilbake... Va kan eg gjøre? Klage på at du ikke får et matchende eller bedre produkt tilbake ytelsesmessig. Om du har kjørt SLI bør du også påpeke dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Kan komme med en update for de interesserte. Var jeg som spurte etter en billig 27". Landet på Yamakasi Catleap. Akkurat fått den og den virker som en drøm! Fantastisk innsynsvinkel og farger sett sammen med prisen. PS! Gikk utrolig nok gjennom tollen uten at jeg måtte betale mva. Smått utrolig. Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Kan komme med en update for de interesserte. Var jeg som spurte etter en billig 27". Landet på Yamakasi Catleap. Akkurat fått den og den virker som en drøm! Fantastisk innsynsvinkel og farger sett sammen med prisen. PS! Gikk utrolig nok gjennom tollen uten at jeg måtte betale mva. Smått utrolig. Du kan nok vente deg en mva-regning opp til 2 måneder senere. Catleap virker for såvidt flott, men får du en med mange døde pixler er det kjipt og ikke like lett å sende tilbake til Busan. Eller et stort felt med lysblødning er i grunn enda verre. Plastikken rundt skjermen er elendig. Det blir oppskrapt bare ved at en ser på skjermen. Foten er et annet kapittel. Gyngete og elendig, ingen tilt, kun muligheter for å justere til sidene. Da må man passe på den skrumekanismen under skjermen er teipet på plass, ellers vil den skrape opp hele pulten din. Spesielt hyggelig om man har sort benkeplate. Det andre irritasjonsmomentet er strømadapteren. Den gir fra seg en svært høy høyfrekventlyd som er utrolig irriterende. Har du f.eks skjermen på samme rom som du sover på så må en ta ut kabelen for ikke å bli gal. Alle klistermerkene rundt skjermen er et annet kapittel. Greit nok at man får dem av omsider, men limen rundt hele skjermen er utrolig lite delikat. Selve bildekvaliten og oppløsningen er fantastisk dersom man ser bort fra at bildet flimrer i ny og ne, men jeg personlig ville ikke kjøpt skjermen på ny. Jeg ville personlig lagt til 1000-1500 for en Dell-skjerm der man vet hva man får... Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 (endret) Du klarer vel å lage ny fot og kabel vel? Endret 19. mai 2013 av VegardBS Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Kan noen forklare grunnprinsippet ved "mining" og hvordan jeg går fram for å tjene på det? Det er så mange som snakker om det og jeg vil gjerne skjønne mer av det. Har googlet, men trenger bare å vite "the basics" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 (endret) Jæva viftehelvete på HD4890. Dritten durer som faen på alt under 40% viftehastighet og det høres ut som et jordskjelv når den er under 40%. Sitter og tenker på GTX Titan, men klarer ikke bestemme meg om det faktisk er verdt pengene. Det er et sykt single-gpu kort, men til gjengjeld koster det 7,5k. Vet ikke helt om jeg skal bruke 3-5k mer på et kort som yter 30-50% bedre. Og om det er virkelig er verdt 5k mer enn dette , eller om jeg skal gå for det og kaste litt penger på 700-serien senere isteden. Noen som har noe innsikt eller tips på hva jeg burde gjøre? Ville nok kjøpt 670 om man ikke skal kjøre flere skjermer. Hvorfor ikke evt. bare kjøpe et 670 og muligens gå opp til to stk når maskinen begynner å ligge litt etter? Endret 19. mai 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå