Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

HDD er jo egentlig avleggs vel.. Eneste de kan kjempe med er pris. Seriøst akvarie-kabinett er mitt drømmescenario for neste PC. Lydløshet betyr nesten mer enn CPU'en.

Husk at du "må" ha en pumpe som tåler det, og en rad, og begge må være utenfor kabinettet... Du trenger også tubing som tåler det ;)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Arg, gleder meg til nytt hovedkort og prosessor. Har klart å lure 1055t'en min over 4Ghz, men hovedkortet takler det ikke. Pc'en fryser til tilfeldige tider. Vet at det skal fungere uten problemer på godt over 4Ghz da jeg har et annet AM3 hovedkort som jeg brukte før. Hovedkortet henger seg bare oftere og oftere i tillegg. Forbanna Gigabyte. Har klart å få den på 4Ghz med Vcore på 1.44 og kunne sikkert nådd 4.5Ghz. Det som stopper meg er 1055t sin avsky mot høye ram hastigheter. Har funnet en sweet spot på 1144Mhz og CL6-6-6-15 timings. Alt over og under dette funker ikke. Plager meg at hovedkortet er så dårlig og samtidig en veldig sær 1055t brikke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Hei. På utkikk etter ny skjerm, men har så lave krav at jeg ikke føler det er verdt å opprette en ny tråd. Mine eneste krav er at den har stor skjerm. 27" eller større, og HDMI og VGA inngang.

 

Er det mulig å gå i noen feller, eller er det bare å kjøpe den billigeste jeg finner? Om dere vet om noen skikkelige røverkjøp vil jeg gjerne ha en link eller to. Fra utlandet går fint, så lenge det er en seriøs side.

 

Takk på forhånd :)

Lenke til kommentar

Hei. På utkikk etter ny skjerm, men har så lave krav at jeg ikke føler det er verdt å opprette en ny tråd. Mine eneste krav er at den har stor skjerm. 27" eller større, og HDMI og VGA inngang.

 

Er det mulig å gå i noen feller, eller er det bare å kjøpe den billigeste jeg finner? Om dere vet om noen skikkelige røverkjøp vil jeg gjerne ha en link eller to. Fra utlandet går fint, så lenge det er en seriøs side.

 

Takk på forhånd :)

De der catleap skjermene skal visst være gode, de er fra Korea, men har hørt mye bra om de. Du får dem for ca halve prisen av de billigste 1440p skjermene.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

 

De der catleap skjermene skal visst være gode, de er fra Korea, men har hørt mye bra om de. Du får dem for ca halve prisen av de billigste 1440p skjermene.

Glemte å nevne at det ikke er vits med høyere oppløsning enn 1080p da min bærbare ikke støtter mer ut.

 

 

Takk :) Kjører på med den billigste der!

Endret av Slettet+45613274
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...