Gå til innhold

Hardwarekaféen

Anbefalte innlegg

Hva avgjør hvor mye arbeid en GPU skal ta over for en CPU, eller kanskje en CPU ikke kan gjøre jobben fordi det trengs en GPU, når det gjelder high-end grafikk spill? Det lages kraftigere CPU hele tiden, men det gjøres det også med GPU. Er det oppløsingen eller er det mer enn bare det GPU må overta jobben med?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har alltid sett på Corsair som et merke med kvalitet, men etter at 3 av 4 Corsair-produkter er feil på begynner jeg å bli passe lei :wallbash:

et hs1a headset som sluttet å fungere etter tre mnd

en AX750 som alltid har laget ulyd men som etter at jeg satte inn et nytt 660gtx har begynt å ule som aldri før

og en h80 CPU kjøler som vistnokk sku være en mellomting mellom stille/ytelse, som nå også lager en stygg lyd fra pumpa

Endret av MaseKoppen
Lenke til kommentar

har alltid sett på Corsair som et merke med kvalitet, men etter at 3 av 4 Corsair-produkter er feil på begynner jeg å bli passe lei :wallbash:

en AX750 som alltid har laget ulyd men som etter at jeg satte inn et nytt 660gtx har begynt å ule som aldri før

og en h80 CPU kjøler som vistnokk sku være en mellomting mellom stille/ytelse, som nå også lager en stygg lyd fra pumpa

Tror nok du har vært veldig uheldig her, jeg har kun positivt å si om Corsair ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Send dem inn?
Lenke til kommentar

Vengeance 2000 du har? :)

Ja, beklager... Glemte å presisere ;)

Så bruker jeg M90, vurderer K90/95 men er greit fornøyd meg G19 å G13 som jeg bruker nå :)

Heller aldri hatt noe problem med noen PSU ifra dem.

Vannkjølingen har jeg sikkert kjøpt 10stk å alle har funket, noe SVAK støy fra ene pumpen... Men ikke noe grunnlag å sende det tilbake for.

Lenke til kommentar

Hehe :) Har Vengeance 2000 selv og er egentlig veldig fornøyd, aldri hatt trådløst headsett før så vet ikke noe om batteri tid på andre headsett som er trådløse. Det som er greit er jo at det bare er å koble til USB når det er tomt, så er det jo tilbake innen et par sekunder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...