Quazer- Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Hva avgjør hvor mye arbeid en GPU skal ta over for en CPU, eller kanskje en CPU ikke kan gjøre jobben fordi det trengs en GPU, når det gjelder high-end grafikk spill? Det lages kraftigere CPU hele tiden, men det gjøres det også med GPU. Er det oppløsingen eller er det mer enn bare det GPU må overta jobben med? Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 (endret) har alltid sett på Corsair som et merke med kvalitet, men etter at 3 av 4 Corsair-produkter er feil på begynner jeg å bli passe lei et hs1a headset som sluttet å fungere etter tre mnd en AX750 som alltid har laget ulyd men som etter at jeg satte inn et nytt 660gtx har begynt å ule som aldri før og en h80 CPU kjøler som vistnokk sku være en mellomting mellom stille/ytelse, som nå også lager en stygg lyd fra pumpa Endret 13. april 2013 av MaseKoppen Lenke til kommentar
powersound Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 har alltid sett på Corsair som et merke med kvalitet, men etter at 3 av 4 Corsair-produkter er feil på begynner jeg å bli passe lei et hs1a headset som sluttet å fungere etter tre mnd en AX750 som alltid har laget ulyd men som etter at jeg satte inn et nytt 660gtx har begynt å ule som aldri før og en h80 CPU kjøler som vistnokk sku være en mellomting mellom stille/ytelse, som nå også lager en stygg lyd fra pumpa Tror nok du har vært veldig uheldig her, jeg har kun positivt å si om Corsair 1 Lenke til kommentar
C.. Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Tror nok du har vært veldig uheldig her, jeg har kun positivt å si om Corsair Samme her! Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 har alltid sett på Corsair som et merke med kvalitet, men etter at 3 av 4 Corsair-produkter er feil på begynner jeg å bli passe lei et hs1a headset som sluttet å fungere etter tre mnd en AX750 som alltid har laget ulyd men som etter at jeg satte inn et nytt 660gtx har begynt å ule som aldri før og en h80 CPU kjøler som vistnokk sku være en mellomting mellom stille/ytelse, som nå også lager en stygg lyd fra pumpa Send dem inn? Lenke til kommentar
powersound Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Samme her! Eneste jeg skulle ønske var litt bedre batteri tid på headsettet mitt, varer ikke så lenge som det skulle Lenke til kommentar
powersound Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Vengeance 2000 du har? Ja, beklager... Glemte å presisere Så bruker jeg M90, vurderer K90/95 men er greit fornøyd meg G19 å G13 som jeg bruker nå Heller aldri hatt noe problem med noen PSU ifra dem. Vannkjølingen har jeg sikkert kjøpt 10stk å alle har funket, noe SVAK støy fra ene pumpen... Men ikke noe grunnlag å sende det tilbake for. Lenke til kommentar
C.. Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Hehe Har Vengeance 2000 selv og er egentlig veldig fornøyd, aldri hatt trådløst headsett før så vet ikke noe om batteri tid på andre headsett som er trådløse. Det som er greit er jo at det bare er å koble til USB når det er tomt, så er det jo tilbake innen et par sekunder. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 (endret) sli vs cfx vs amd vs intel http://m.tomshardware.com/reviews/crossfire-sli-scaling-bottleneck,3471-12.html Endret 15. april 2013 av Nizzen Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Noen som har forslag til eventuelle vifter jeg kunne hatt i kabinettet mitt, og en løsning utenomf vann som jeg kan ha utenpå prosessoren? Ønsker en stille maskin. (Den er ganske stille nå da, men stillere) Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Noen som har forslag til eventuelle vifter jeg kunne hatt i kabinettet mitt, og en løsning utenomf vann som jeg kan ha utenpå prosessoren? Ønsker en stille maskin. (Den er ganske stille nå da, men stillere) Corsair AF120/SP120, ALLE Noctua vifter Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Corsair AF120/SP120, ALLE Noctua vifter Er HP eller Quiet å foretrekke? Vil som sagt ha en stille en, men hvordan yter quiet framfor hp? Synes noctua sine ser så dårlig ut, at det er grunnen til at jeg ikke velger dem Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Er HP eller Quiet å foretrekke? Vil som sagt ha en stille en, men hvordan yter quiet framfor hp? Synes noctua sine ser så dårlig ut, at det er grunnen til at jeg ikke velger dem Begge yter bra, selv foretrekker jeg Quiet Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Begge yter bra, selv foretrekker jeg Quiet Tror jeg går for den. Nå er vel neste å få byttet ut stock fan på prosessoren da den bråker som bare det... Kanskje ikke bråk, men den lager støy.. Lenke til kommentar
Quazer- Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Var det ikke en arbeidslogg som demonstrerte lydløshet hvor en helte olje oppi et "kabinett" med hardware innmaten uten å bruke vifte? Kunne tenkt meg noe sånt selv til min neste PC Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Var det ikke en arbeidslogg som demonstrerte lydløshet hvor en helte olje oppi et "kabinett" med hardware innmaten uten å bruke vifte? Kunne tenkt meg noe sånt selv til min neste PC Tror vi har sett det samme. Var det ikke i et akvarium? Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 sett pcen i et akvarium, ta ut HDD og evt. CDROM så fyller du på med mineralolje... Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 sett pcen i et akvarium, ta ut HDD og evt. CDROM så fyller du på med mineralolje... Bruke bare SSD? Lenke til kommentar
Quazer- Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 HDD er jo egentlig avleggs vel.. Eneste de kan kjempe med er pris. Seriøst akvarie-kabinett er mitt drømmescenario for neste PC. Lydløshet betyr nesten mer enn CPU'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå