Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1200w er way overkill for meg... Kommer aldri til å ha noe som kommer til å bruke så mye strøm. Har 40 min på å bestemme meg, kanskje jeg kjøper en 1200w. Hmmm

 

Hadde ax860i vært på salg, så hadde jeg kjøpt med engang. Da holder det til 3xgpu også. Men 760w faller mellom to stoler.

Lenke til kommentar

Syns det er litt slemt å bruke angreretten, de kan jo ikke selge varen som ny.

 

Hva har du koblet til her?:

 

eps 8pin, og de to andre ved siden av er pci-e 8pin

 

Hvis jeg skal selge min ax850w nå, hva kan jeg ta betalt for den? Den er ca 6 måneder gammel nå.

Endret av samye83
Lenke til kommentar

Syns det er litt slemt å bruke angreretten, de kan jo ikke selge varen som ny.

 

eps 8pin, og de to andre ved siden av er pci-e 8pin

 

Hvis jeg skal selge min ax850w nå, hva kan jeg ta betalt for den? Den er ca 6 måneder gammel nå.

Du må jo ikke åpne den før du har sjekket Weekend rushet til Dustin, da tror jeg de kan selge den som ny
Lenke til kommentar

Tilbud på i7-3570k til 1400 kroner på Dustin nå. Verdt oppgraderingen fra 1055t? Blir uansett å kjøpe 4570k? når den kommer ut til sommeren, men om jeg ikke får mer enn 10% mer ytelse i forhold til 3570k slår jeg til på 3570k nå. Eller burde jeg vente til sommeren og se om det blir enda bedre tilbud på 3570k?

Lenke til kommentar

Tilbud på i7-3570k til 1400 kroner på Dustin nå. Verdt oppgraderingen fra 1055t? Blir uansett å kjøpe 4570k? når den kommer ut til sommeren, men om jeg ikke får mer enn 10% mer ytelse i forhold til 3570k slår jeg til på 3570k nå. Eller burde jeg vente til sommeren og se om det blir enda bedre tilbud på 3570k?

*i5 3570K ;) Jeg ville ventet ;)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...