Gå til innhold

Hardwarekaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke det skal være noen problemer, men jeg ville pluget inn den. Jeg kjører bare 8-pin på mitt Maximus V Extreme. Men det er bare 1155 socket, så det trekker ikke så mye strøm.

Hovedproblemet er at ax850 har ikke nok eps kabel hvis man kjører sli/crossfire. Enda en grunn å ikke anbefale ax850 hvis man skal kjøre s2011 og multigpu oppsett. Endret av samye83
Lenke til kommentar

Trenger ikke så mye futt med dagens hardware, hvis man ikke skal kjøre flere enn 2 gpu'er. ax860i hadde vært et bedre valg, holder mer enn nok for meg, hehe.

Hvis man skal kjøre furmark og prime95 samtidig med oc på komponentene, så holder nok ikke en 850w psu.

Endret av samye83
Lenke til kommentar

Trenger ikke så mye futt med dagens hardware, hvis man ikke skal kjøre flere enn 2 gpu'er. ax860i hadde vært et bedre valg, holder mer enn nok for meg, hehe.

Nei, ikke det at det trekker så mye, men går man for en ax1200 så har man sikret seg på alle måter.

Tenkte mer det at om en skal bruke så mange tusen som et 2011-oppsett koster, så blir prisen for PSUen nesten en bagatell, hehe

Lenke til kommentar

Det er så slitsomt å selge hardware for tida, mange tror at tingene ble opprinnelig kjøpt på loppemarkedet, og gir fantasibud. Prøver og ikke selge noe før jeg absolutt må. Og når man oppgraderer så må man nesten selge det man ikke har bruk for.

Endret av samye83
Lenke til kommentar

Det er så slitsomt å selge hardware for tida, mange tror at tingene ble opprinnelig kjøpt på loppemarkedet, og gir fantasibud. Prøver og ikke selge noe før jeg absolutt må. Og når man oppgraderer så må man nesten selge det man ikke har bruk for.

Ja, det med fantasibud er noe som i høyeste grad er utbedret for tiden... Velger å håpe på at kunnskapene til folk egentlig er bedre enn som så, men at de håper på å tjene noen slanter på å spille stokk dum.. :p

Lenke til kommentar

Jeg kaster heller hardware på dynga enn å selge det alt for billig til en som gir fantasibud ;)

Solgte en 3930k og fikk en "seriøst bud" på 1200kr :xmas: Ja han trodde på Nizzen for å si det slik :green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...