Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som om det må bli nytt hovedkort nå gitt, da det gamle kortslutta i går. Plutselig så skrudde bare maskinen seg av, starter normalt med kun ATX-kabelen tilbkolet. men så fort 8-pin til prosessoren kobles til skjer det ingenting. Fått noen tips av Andrull jeg skal prøve når jeg kommer hjem. Løser det ikke problemet så sjekker jeg opp reklamasjonsretten på Komplett :hmm:

 

Da fikk jeg svar fra Komplett. Får nytt hovedkort tilsendt i posten gratis, håpet på å få betale et mellomlegg slik at jeg kunne kjøpe MSI Z77 MPower, men det var ikke mulig da det ble erstattet av produsent så Komplett fikk ikke gjort noe med dette, dessverre :(

Lenke til kommentar

Da fikk jeg svar fra Komplett. Får nytt hovedkort tilsendt i posten gratis, håpet på å få betale et mellomlegg slik at jeg kunne kjøpe MSI Z77 MPower, men det var ikke mulig da det ble erstattet av produsent så Komplett fikk ikke gjort noe med dette, dessverre :(

Joda, det er jo forståelig, men de bruker dessverre Tollpost, og ikke posten :(
Lenke til kommentar

Joda, det er jo forståelig, men de bruker dessverre Tollpost, og ikke posten :(

 

Hehe, får håpe det kommer i løpet av uka :) Er forresten et MSI 990FXA-GD65 jeg får så er ikke noe og skryte av. Det er jo ikke det jeg hadde heller som ble ødelagt forsåvidt, da det ble kjøpt som en relativt billig budsjettt PC for i overkant av 2 år siden.

 

Jeg som hadde begynt å glede meg til MSI Z77 MPower og en i5/i7, men blir nok kjøpt om en liten stund uansett! Så kan jeg ta de komponentene der og modde litt i et Antec Nince Hundred jeg har stående.

Endret av ChristofferRudi
Lenke til kommentar

Du vil ikke tilfeldigvis donere det gamle til mitt serverprosjekt? :p

 

Hm, vil nok ikke donere det bort gratis dessverre. Du kan eventuelt kjøpe det (MSI 990FXA-GD65), er splitter nytt. Og så klart litt billigere enn i butikk :)

Endret av ChristofferRudi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...