w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Jeg vil gjerne beholde mest av formen, men blir det for ille så filer jeg de ned Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Ikke så dumt det der, gjorde det selv en gang i tiden. Fil ned kantene rundt, de er vonde å få kjørt i låret, noe som vil skje før eller senere Grattis med post nr.10000 i denne tråden 1 Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Jeg vil gjerne beholde mest av formen, men blir det for ille så filer jeg de ned En liten avrunding så det ikke kjennes ut som nåler anbefales Grattis med post nr.10000 i denne tråden Jøss! Tjohei Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Har kjørt noen Benchmark tester i Crysis 3 nå med GTX560ti SLI, 8GB RAM og en [email protected]. Jeg kjørte testen over en periode på 2 minutter på en del av Mission 3 der det er veldig mye action, vann og skygger. Det er Mission 3 jeg har lavest FPS på i Crysis 3. De to siste oppdragene har jeg i gjennomsnitt 55FPS med alt på Very High og Shadows og Shading på High. Jeg kjørte 4 tester totalt. Very High på alt: FPS: min: 15, max: 47, avg: 33 Very High med High Shadows og Shading: FPS: min: 24, max: 59, avg: 41 Very High med High Textures: FPS: min: 20, max: 48, avg: 36 Very High med High Textures og High Shadows og Shading: FPS: min: 26, max: 60, avg: 44 Alle testene er gjort med FXAA og vsync. MSAA(2x) gir rundt 22 average FPS og MSAA(8x) gir rundt 4 average FPS. Tenkte jeg skulle kjøre noen tester med litt mer avansert tweaking. Alle innstillingene er gjort via spillets options meny. Med tweaking via konsoll eller en programvare kan man tweake ting enda mer. Det er helt klart VRAM som er den største flaskehalsen min i Crysis 3. 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Crysis 3 skalerer også VELDIG bra med cpu, så å overklokke cpu til 4200mhz ville nok økt average fps med minst 5 fps Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 Med ett halvdårlig hovedkort og en uvillig no-black edition AMD CPU går den ikke stabilt over 3.5Ghz. Får startet opp på 3.6Ghz, men det er ikke stabilt og alt over det funker ikke. Fristet å slå til på FX-8150 når den var på tilbud, men tenker jeg venter til Haswell kommer ut. Tok noen bilder av diverse ting mens jeg testet ut innstillinger: Dybde i søppel på bakken: Dybde i en murvegg: Water ripple reflection på vegg: Et skilt som lå under vann: Fant også en sweet spot å teste ut forskjellige AA metoder på. Tok noen bilder med nesten alle de forskjellige AA metodene: Ingen AA: FXAA: SMAA MGPU 2x: MSAA 2x: MSAA 8x: Lenke til kommentar
C.. Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Sitter å lurer på om jeg skal gå for en i5-3570K eller bare smelle til med en i7-3770K, men usikker på om jeg faktisk skal gidde å bruke de 700,- ekstra da jeg er usikker på om behovet er der, men alltids tøft å ha. Hva er deres meninger? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Brukte 3770k går for 1500kr Jeg har iallefall solgt 2 stk brukte for 1500kr. Lenke til kommentar
C.. Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 (endret) Akkurat datakomponenter foretrekker jeg alltid å kjøpe nytt egentlig. Mest sannsynlig ikke noe problem å kjøpe brukt da det som regel er i like god stand som en ny, men uansett litt skeptisk til det uten at jeg har noen god grunn til det Mer generelt, er det egentlig verdt penga å gå for en 3770K fremfor 3570K? Er jo ikke akkurat store forskjeller som skiller dem, men som jeg sa i forrige innlegg så er det alltids tøft å ha. Sliter med å bestemme meg, hvis jeg velger 3570K kan jeg bruke de kronene jeg sparer på andre ting som for eksempel diverse til kabinettet og lignende. Hm! Endret 27. februar 2013 av ChristofferRudi Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Hvis du kun gamer og ikke driver med mye benchmarking, så er det like greit å kjøpe 3570k. Jeg kjøpte i7 kun fordi man får høyere score i diverse benchmark programmer. Og kommer til å kjøpe i7 i fremtiden på grunn av det også. Til vanlig har jeg ht skrudd av på grunn av mindre varmeutvikling. Dessuten trenger man jo ikke ht i spill( men hvis flere og flere spill blir optimalisert for ht, så er det greit å ha en i7 fra starten av) Lenke til kommentar
C.. Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Er i hovedsak spill. Benchmarking er jo morsomt slik at man kan se hvor høyt maskinen scorer iforhold til andres, men er ikke så interessert at jeg vil bruke 700,- kun får å få litt bedre score i de forskjellige programmene. MEN uansett veldig usikker, jeg får nesten bare ta valget i det jeg skal bestille så fort lønninga kommer. Det jeg ihvertfall har bestemt meg for er MSI Z77 MPower som jeg tror å håper er et godt valg Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Likte fargen til hk'et, Liker det sort og stilig. Mitt hk er fyrverkeri i forhold, hehe. 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Funker det å farge de stripene? Tenkte noe i blått hadde vært noe Lenke til kommentar
Skittzu Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Med ett halvdårlig hovedkort og en uvillig no-black edition AMD CPU går den ikke stabilt over 3.5Ghz. Får startet opp på 3.6Ghz, men det er ikke stabilt og alt over det funker ikke. Fristet å slå til på FX-8150 når den var på tilbud, men tenker jeg venter til Haswell kommer ut. Tok noen bilder av diverse ting mens jeg testet ut innstillinger: Dybde i søppel på bakken: Dybde i en murvegg: Water ripple reflection på vegg: Et skilt som lå under vann: Fant også en sweet spot å teste ut forskjellige AA metoder på. Tok noen bilder med nesten alle de forskjellige AA metodene: Ingen AA: FXAA: SMAA MGPU 2x: MSAA 2x: MSAA 8x: Smell til på fx 8350 når du først har amd. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Crysis 3 liker HT: http://maldotex.blogspot.co.uk/2013/02/hyperthreading-and-real-custom-graphics.html Og flere enn 4 kjerner cpu Det har jeg sjekka ut selv også. Derfor for Crysis 3 er det BEST med 3930k over 3770k. Crysis 3 er Konge 2 Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Det var da godt å høre, slipper å bruke ht kun til benching. Får stille litt i biosen etter jobben, og leke litt. Trenger 1.43v for å kjøre 4.2ghz stabilt på min gamle i7 920. Da får radiatoren litt å gjøre igjen. Lenke til kommentar
C.. Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Crysis 3 liker HT: http://maldotex.blog...m-graphics.html Og flere enn 4 kjerner cpu Det har jeg sjekka ut selv også. Derfor for Crysis 3 er det BEST med 3930k over 3770k. Crysis 3 er Konge Hadde ikke sagt i mot en 3930K! For min del blir det litt i overkant å betale for en prosessor Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 z87 er bekreftet med 6 native sata 6Gbit sata porter. socket 1150... lab501.ro/stiri/cebit-2013-biostar-prezinta-seria-z87 3 Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 alle viftene ut av pcen, spiller ikke for tiden - lyden er fantastisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå