MariusJS Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Vet ikke, svaret jeg fikk: Nei, vi lager dessverre ikke målbestilte hyller. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 (endret) Noen som vil bytte en 3770K mot en 2500K + 750,-? (Dvs. Jeg har 2500K'en, hvis noen ikke kan se det i signatur) Endret 9. februar 2013 av MariusJS Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Jeg lurer på om det er på tide å bytte skjermkort snart? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Jeg lurer på om det er på tide å bytte skjermkort snart? Prøver du å gi deg selv en grunn? Nå er dette med 1 år gamle kort, så det er strengt tatt feil tidspunkt ettersom det fortsatt ikke har kommet noe bedre Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Minimum FPS'en din er jo nesten like høy som min maksimum Jeg syns det er en god nok grunn Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Prøver du å gi deg selv en grunn? Nå er dette med 1 år gamle kort, så det er strengt tatt feil tidspunkt ettersom det fortsatt ikke har kommet noe bedre Hvorfor så lav load med så lav minimum Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 arni90 kjører crossfire. Billig oppgradering hvis du skaffer et 6950 til, eller kan du tråle på bruktmarkedet etter et billig 7970/670. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Finnes det noe benchmark som gir score basert på temperatur? (skal selvfølgelig brukes for samme PC med forskjellige configs) Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Hvorfor så lav load med så lav minimum Jeg glemte å trykke print-screen, så det var et halvt sekund etter at jeg alt-tabet inn igjen, load under benchmarken var på 85-99% Minimum FPS'en din er jo nesten like høy som min maksimum Jeg syns det er en god nok grunn Det er to kort som har vært tilgjengelig i 13 måneder allerede... Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Jeg glemte å trykke print-screen, så det var et halvt sekund etter at jeg alt-tabet inn igjen, load under benchmarken var på 85-99% Det er to kort som har vært tilgjengelig i 13 måneder allerede... Men han kan jo kjøpe Ghz edition, da Finnes det vannblokker til dem? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Men han kan jo kjøpe Ghz edition, da Finnes det vannblokker til dem? Finnes definitivt vannblokker til enkelte GHz Edition-kort, 7970 Lightning og 7970 Matrix skal begge ha vannblokker tilgjengelig. Om jeg ønsker kan jeg til og med flashe mine 7970 til GHz Edition, men det skapte ekstra kluss under overklokking og senket maksimale frekvenser hos meg. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Finnes definitivt vannblokker til enkelte GHz Edition-kort, 7970 Lightning og 7970 Matrix skal begge ha vannblokker tilgjengelig. Om jeg ønsker kan jeg til og med flashe mine 7970 til GHz Edition, men det skapte ekstra kluss under overklokking og senket maksimale frekvenser hos meg. Ja så det nå, men da er man begrenset til kun visse typer blokker (Nikkel+Acetal) EK har IKKE en Matrix blokk ATM Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 (endret) Et lyspunkt med Asus 7850'en min, jeg tenkte å overklokke den, slidet alle slidere til max i CCC, og stabilitetstestet, og vel, alt fungerer smertefritt. Om jeg skal ha høyere clock må jeg vist låse opp noe greier. Men sier meg fornøyd for øyeblikket. Fikk grei fps boost i BF3 og Unigine Heaven benchmarken. http://i.imgur.com/asQVD2v.png Endret 10. februar 2013 av Revolution Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 10. februar 2013 Del Skrevet 10. februar 2013 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=dBYc20bB6LI imponerende hvor dårlig denne presentasjonen er laget gidder ikke engang si hva som var dårlig EDIT: de sier/viser mye bra men på en måte som får det til og virke som om presentasjonen er laget for 5 år siden og som om de forsøker å svindle noen. Endret 10. februar 2013 av BFF-BattleFieldForever Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 (endret) Selve presentasjonen var det jo ikke noe galt med. De viser frem produktet og hva som kan gjøres med det. Det enestes som satte meg av sporet var det påtrengte humøret til asiateren. Følte han hadde tatt kirurgiske operasjoner for å nå det usedvanlig falske smilet. Noe som igjen fikk resten av fremføringen til å virke svært spesiell. Presentasjoner fra de Koreanske og asiatiske selskapene har alltid hvert litt "choppy" for den vestlige populasjonen. Spesielt når de ikke er 100% stø på språket og ikke vet helt hvordan det er best å fremstille seg. For oss vil ikke et slikt overpåtrengt smil være så veldig overbevisende. Forøvrig noe hardware relatert: Begynner å bli mektig lei Gigabyte nå. Bare søppel og faenskap som kommer fra det hjørnet. BIOS klikker randomly, skifter prioritet på harddisker og overclocken jeg kjører blir resatt. Hver gang jeg starter maskinen på nytt nå for tiden så endrer den prioritet på harddiskene. Når jeg setter den rette disken eller SSD'en så klikker overclocken og jeg må skifte fra auto til manuell FSB setting. Og før noen prøver seg så ja, jeg har oppdatert og testet alle versjoner av BIOS de har på sidene sine. Og nei, det er ikke første gang jeg har problemer med ett produkt fra dem. Gleder meg til neste prosessorserie fra Intel kommer slik at jeg kan bli kvitt faenskapet samtidig som jeg får ny prosessor. Endret 11. februar 2013 av Refsa Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 fan, trøtt og sliten når jeg finner ut at pcen nekter å gå i hvilemodus, skjermen blinker bare en gang... Lenke til kommentar
Sjofelgut Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Hjøøølp me mor. Har ASUS P8Z77-V LX2 Z77 S-1155 ATX innebygd WiFi? Har sjekket, fant ut at de har WiFi support, men er ikke sikker på om det betyr at det er trådløst nett. Om ikke, fungerer en sånn USB dings bra nok til og streame 720p, og spille online? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Hjøøølp me mor. Har ASUS P8Z77-V LX2 Z77 S-1155 ATX innebygd WiFi? Har sjekket, fant ut at de har WiFi support, men er ikke sikker på om det betyr at det er trådløst nett. Om ikke, fungerer en sånn USB dings bra nok til og streame 720p, og spille online? Nei det har ikke WiFi, og ja en slik "dings" funker bra nok Lenke til kommentar
Sjofelgut Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 (endret) Damnit Joa, da blir det bytur på sjofel. Endret 12. februar 2013 av Sjofelgut Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Damnit Joa, da blir det bytur på sjofel. Du kan jo dra kabel midlertidig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå