C.. Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Sant nok, Asus kortet er jo mer eller mindre gigantisk! Da er det bare å spare opp litt, driver å planlegger full oppgradering av maskinen skjønner du da det jeg har nå begynner å bli veldig utdatert.. Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 vet at amd rebrander/jukser for tiden. men er det noe nytt som nermer seg, evt kommer flr bf 4? vet at amd rebrander/jukser for tiden. men er det noe nytt som nermer seg, evt kommer før bf 4? Lenke til kommentar
C.. Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Kan nok være lurt å kanskje vente litt ja og se når de nyeste modellene kommer på markedet Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Får man ikke kjøpt Astro gaming headsett i Norge? Har veldig lyst på Astro A50 eller A40. Men finner de ikke i norge. Føler det blir veldig dyrt om jeg bestiller de fra utlandet mtp. Toll osv. Noen som har en av disse forresten? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Har det kommet noe dato på HD8xxx enda? Rykter om ytelse? Har ikke fulgt så mye med i det siste. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 (endret) Har det kommet noe dato på HD8xxx enda? Rykter om ytelse? Har ikke fulgt så mye med i det siste. ]HD7xxx Rebranding Endret 28. januar 2013 av MariusJS Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Har hørt at hd8xxx blir rebrands av HD7xxx, dvs ikke så mye spennende egentlig. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 nåværende HD8xxx som er planlagt er en rebrand av HD7xxx, men vil ikke selges løst. Det blir bare puttet i consumer pc-er for å lure stakkars bestemødre og andre idioter. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 nåværende HD8xxx som er planlagt er en rebrand av HD7xxx, men vil ikke selges løst. Det blir bare puttet i consumer pc-er for å lure stakkars bestemødre og andre idioter. Nei, de blir lurt hos elkjøp til PCer med HD4000 til 6K (Skjedde med en jeg kjenner , men jeg kom heldigvis hjem og fortalte han at det ikke var en spill-PC noe som han på elkjøp sa ) Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 28. januar 2013 Del Skrevet 28. januar 2013 Da er det Elkjøp som lurer kundene. Noe de alltid gjør siden det er en gjeng med idioter som jobber der. Alt handler om penger hos Elkjøp. Selg unna mest dritt på kortest mulig tid for ekstra stjerner i boka. Har lagt merke til flere ganger at de anbefaler elendige og overprisede pcer til kundene når et 10 ganger så bra og 10 ganger så billig alternativ befinner seg 2 meter unna. (spesielt han kvalme nordlendingen på Buskerud Storsenter. Sikkert flere fra området som er bekjent med han. Værste kundebehandleren i historien. Brauter og ljuger med alt han driver med. Presser seg frem blant andre kunder når han hjelper en spesifik kunde, osv.) 2 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 (endret) Det første skjermkorte jeg kjøpte var hos elkjøp. Jeg var rundt 11-12 år, hadde spart opp både bursdagspenger og julepenger. Brukte alt jeg hadde. Kjøpte ett kort til 2200kr, noe som var VELDIG mye for meg da. Hadde 0 peiling på hardware og da. 5-år senere så jeg at jeg kunne ha fått et skjermkort som var minst 10x bedre til samme pris på div. nettbutikker. xD Hater elkjøp selv, og har ikke vært innom en elkjøp butikk på mange år. Endret 29. januar 2013 av Papirkurven Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Da er det Elkjøp som lurer kundene. Noe de alltid gjør siden det er en gjeng med idioter som jobber der. Alt handler om penger hos Elkjøp. Selg unna mest dritt på kortest mulig tid for ekstra stjerner i boka. Har lagt merke til flere ganger at de anbefaler elendige og overprisede pcer til kundene når et 10 ganger så bra og 10 ganger så billig alternativ befinner seg 2 meter unna. (spesielt han kvalme nordlendingen på Buskerud Storsenter. Sikkert flere fra området som er bekjent med han. Værste kundebehandleren i historien. Brauter og ljuger med alt han driver med. Presser seg frem blant andre kunder når han hjelper en spesifik kunde, osv.) Ey! Ikke ta alle under en kam a! Jobbet selv under elkjøp nordic med kundeservice, det er ikke en sjarm og snakke med de inkompetente kundene som tror de kan forbrukerkjøpsloven heller. 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Hvordan kan jeg pakke inn en AMD CPU uten å bøye/knekke noen pinner? Er det noe jeg kan kjøpe på Ebay? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Hvordan kan jeg pakke inn en AMD CPU uten å bøye/knekke noen pinner? Er det noe jeg kan kjøpe på Ebay? Jepp, har sett at de selger det der Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Kan du finne det fram? Finner ikke noe... Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Kan du finne det fram? Finner ikke noe... http://www.ebay.com/itm/10-x-CPU-Processor-Storage-Shipping-Packaging-Boxes-with-Anti-Static-Foam-/150973840382?pt=UK_Computing_CPUs_Processors&hash=item2326bdfbfe "CPU shipping box" Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Tusen takk Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Eventuelt kjøpe en svamp på butikken. Kombinert med till papp og teip blir det en perfekt CPU-frakter. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) Har allerede bestilt en pakke med 10 sånne bokser Kostet rett under hundre lappen Endret 30. januar 2013 av Kabom Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Vuderer og kjøpe ett GTX 680 til en ny PC jeg har, men lurer på hvor mye ytelsen blir svekket av at jeg bruker 4 skjermer på ett skjermkort, Altså, gamer på 1 skjerm, også bruker jeg de 3 andre når jeg driver med andre ting, men tror ikke jeg gidder og deaktivere de manuelt vær gang jeg skal spille ett spill, så hvor mye resursser taper jeg på at de 3 andre skjermene er aktivert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå