Sewero Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Kan noen sette opp en god mini-itx/pico-itx pc for meg, budsjett 4000,- den skal kunne brukes i bil og inne under oppsettning. Den skal kunne kjøre film, musikk og litt surfing på nett. Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) FarCry 2 Image Quality Settings: * 4x Anti Aliasing * Textures: Very High * Shadows: Very High * Overall Quality: Very High * DirectX 10 Endret 3. november 2008 av Terje92 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Den grafen sier ikke oss mye, for hva er det de egentlig har testet? Hvilken applikasjon? Endret 3. november 2008 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 FarCry 2, var sikker på at det sto i grafen jeg Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Har kjøpt en slik, men det kommer opp "USB Device Not Recognized" (One of the USB Devices attached to this computer has malfunctioned, and Windows does not recognize it).. Det står at Vista eller XP ikke trenger driver, jeg kjører Win 2008 Server (samme som vista). Defekt, kansje? EDIT: Snakker om USB og SATA. Har prøv flere harddisker samt å bruke jumper slik at de kjører på SATA150. Endret 3. november 2008 av todda7 -2rst1- Lenke til kommentar
Sam_Oslo Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Du kan prøve følgende: 1) Bruk en kortere USB kabel. 2) Prøv å plugge inn på baksiden av datamaskinen, istedenfor front USB port (Det kan hende at du ikke har nok power i front USB port) 3) Prøv å downgrade alle USB port fra 2.0 til 1.1, Du kan gjøre det i BIOS. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Du kan prøve følgende: 1) Bruk en kortere USB kabel. 2) Prøv å plugge inn på baksiden av datamaskinen, istedenfor front USB port (Det kan hende at du ikke har nok power i front USB port) 3) Prøv å downgrade alle USB port fra 2.0 til 1.1, Du kan gjøre det i BIOS. 1) USB kabelen er spesiell, og er sikker på den fungerer siden jeg fint klarer å lese minnekort 2) Prøvd alle USB-porter. Men power er ikke problemet, har egen strømforsyning til disken. Kjører laptop så kun 3 USB porter dessverre, og boksen krever at to plugges inn. Det er en mini usb->2usb kabel. En USB til minnekort og USB til disk kan jeg tenke meg. 3) Godt tips, dette skal jeg prøve på. Takk for hjelp. Andre tips, noen? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Har brukt 1.5t på å formatere 12% nå, tyder det på at noe er galt? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Stor disk? Mener jeg brukte over 6 timer på 750GB. Etter det har jeg ikke brukt annen enn hurtigformatering Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Var så lite respons i den andre tråden min så jeg hiver ut spørsmålet mitt her jeg. Skal kjøpe nytt HK, CPU, ram og evnt skjermkort til under 1500kr men er litt usikker på hva jeg skal kjøpe. Har satt sammen to oppsett her som jeg gjerne vil ha litt innspill på. Intel AMD Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Var så lite respons i den andre tråden min så jeg hiver ut spørsmålet mitt her jeg. Skal kjøpe nytt HK, CPU, ram og evnt skjermkort til under 1500kr men er litt usikker på hva jeg skal kjøpe. Har satt sammen to oppsett her som jeg gjerne vil ha litt innspill på. Intel AMD For det første: hva skal systemet brukes til? Kan være greit og vite hva bruksområdet er før en begynner og komme med forslag.. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Det skal bare brukes til internett og betaling av regninger så begge oppsetten yter nok mer enn nok. Det skal ta over for en 3200+ som døde. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Stor disk? Mener jeg brukte over 6 timer på 750GB. Etter det har jeg ikke brukt annen enn hurtigformatering Tror partisjonen var på rundt 75gb, det er ikke min maskin så jeg er ikke helt sikker. Det er en laptop btw. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Trenger en KWM switch som kan ta opp til 4 pc-er med skjerm, tastatur, mus og eventuelt høytallere. Pris; Under 1000. Vis KWM switchen bare kan ta 2 pc-er går det og. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Trenger en KWM switch som kan ta opp til 4 pc-er med skjerm, tastatur, mus og eventuelt høytallere.Pris; Under 1000. Vis KWM switchen bare kan ta 2 pc-er går det og. Treng ein eg og ! Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) På jakt etter en slags docking innrettning for pcen , der du kan sette i harddisker. tror det er via usb ikke ekstern harddisk men noe annet. mener å ha lest om en slik her på hw for en stund tilbake Endret 17. november 2008 av Raude Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Vet ikke om jeg forstår helt hva du er ute etter, men dockingstasjon er jo ganske vanlig. http://www.nextag.com/Targus-ACP50US-Noteb...DEE890E8DD9FA0B Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Fant en til S-ATA her: http://no.sourcingmap.com/usb-ide-sata-ser...er-p-15795.html Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Noen som har erfaring med denne LG skjermen? Noe å statse på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå