Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Nei, ingen SLI. Kjører et enkelt Asus gtx 560ti DirectCUII TOP med stock hastighet. Har egentlig ikke gjort annet en å sette den inn og installere drivere.

 

Er ikke så enkelt å forklare. De varer bare i millisekunder av gangen, så får verken tatt bilde eller sett så nøye på det, men virker som avlange trekanter som strekker seg fra omtrent midten av skjermen og sprer seg utover.

 

Edit:

Prøvde å klokke ned kortet til standard instillingene da dette er et fabrikkoverklokket kort, og da gikk det veldig galt etter en stund

 

Fikk noe som ligner litt på dette bare med masse rosa prikker. Hadde kun firefox oppe.

image.jpg

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eksisterer det en roundup av mekaniske tastaturer?

Skulle hatt et for fps spill og helst uten makro knapper

Lest tester, men om det er qpad, corsair, das keyboard, razer and youname it så får de jo grenseløst med skryt.

 

Det har vel noe med hvilken type mekanisk tastatur det er. Feks Cherry red osv

Corsair K60 er feks egnet for FPS (det er ikke 100% mekanisk) pga typen mekaniske knapper. Razer sitt er vist ikke det.

Lenke til kommentar

Kjempegreier og flott link, har sålangt luket bort mx blue.

Bare så det er sagt så spiller fabrikat ingenrolle, kan bare ikke fordra de makrotastene som gjør tastaturene unødig store

 

EDIT: Heller vel egentlig mot mx brown kan det se ut som, men det ble et k60 med mx red til 599,- hos komplett så om jeg ikke liker det så er det ikke akkurat store tapet.

Endret av Mumriken
Lenke til kommentar

Har et merkelig problem med Steelseries 6gv2 tastaturet mitt. En rad med taster funker ikke (9, i, k og ,). Har åpnet tastaturet og kortsluttet koblingen under tastene og det funker ikke der heller så det er ikke noe feil med selve tastene. Frykter et eller annet på veien bort til prosessoren er fucka, men aner ikke hva. Noen som har noen andre forslag på hva som kan være galt? Får ikke kjørt RMA på det da tastaturknappen knekker fortere en satan selv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Hei.

 

Planer om å kjøpe Samsung SSD 830 Series 128GB 2.5" til min bærbare. (Acer Aspire TimelineX 3820tg) Passer denne til laptopen eller må jeg ha et "kit" eller noe sånt for å få den til å passe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...