Papirkurven Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Har ikke prøvd dem. Hva er dem billige på? Kan ikke huske å sett dem på lista på prisguide/prisjakt. En litt titt innom så synes jeg det meste var dyrt. Kanskje ikke så mye billig nei, men såg bare at de lå øvert på prislista på en del skjermkort. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Noen som vet om Freenas 8 støtter JBOD, og hvordan man skal legge til flere disker i et allerede opprettet RAID-Z Pool ? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Targus driver två skärmar via USB 3.0 Interessant sak, her kan man drifte 4 stk skjermer med vanlig dødelig skjermkort. Ser ut som en finfin løsning for typisk laptop-docking løsninger. 2-3 skjermer Lenke til kommentar
Balli Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 netbook med en usb 3.0 usb 3.0 hub 2x slike i posten over 1x usb 3.0 raid boks(8 disker ellernoe) mus og tastatur Hmm mye man får på en kabel da! Lenke til kommentar
Teac Skrevet 4. februar 2012 Del Skrevet 4. februar 2012 Har en SteelSeries QcK musematte som har blitt ganske så skitten over årene. Noen som har tips til å få den ren ? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Kjøpe ny? Eller evt. vaske den med rødsprit. Tror det var det jeg brukte engang. Papiret ble helt svart etterpå Lenke til kommentar
Teac Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Hehe, litt kjipt å kjøpe ny når den egentlig fungerer utmerket, men ikke ser så pen ut Er den største QCKen på 45x45 cm Over til en annen ting. Når rulles det ut mer lommebokvennlige LGA2011 hovedkort og cpuer? eller er denne sokkelen forbeholdt high-end? Har lyst på en oppgradering om ikke så lenge, og synes 1156 --> 1155 er for lite sprang. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Over til en annen ting. Når rulles det ut mer lommebokvennlige LGA2011 hovedkort og cpuer? eller er denne sokkelen forbeholdt high-end? Har lyst på en oppgradering om ikke så lenge, og synes 1156 --> 1155 er for lite sprang. Hovedkortene blir nok ikke billigere, men i7-3820 skal komme på samme pris som i7-920 var på, men vet ikke når. X79 er uansett ment som high-end, og AMD har ingenting som klarer å konkurrere ytelsesmessig med dette, derfor kommer det sannsynligvis ikke noen billige hovedkort ut. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Hovedkortprisene er forsåvidt greie. Cpu til nesten 5k er for mye. i7 920 lå vell rett over 2k da dem kom, husker jeg ikke feil. Det kommer altså ikke noen rimeligere utgaver av prosessorene? Har googlet etter lga2011 roadmap, men får ikke oversikten. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 (endret) Har en SteelSeries QcK musematte som har blitt ganske så skitten over årene. Noen som har tips til å få den ren ? Skyll godt i vann, og la den tørke på en middels varm plass. Endret 6. februar 2012 av Mr. A Lenke til kommentar
Teac Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Fin pris for en god vifte Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Noen som vet hvor man kan få tak i slike: (de sokkene på slutten av kablen) Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Klarer ikke helt å se hvilken type der er. Er det vanlig molex? Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Klarer ikke helt å se hvilken type der er. Er det vanlig molex? Dem var i en vanelig molex ja. Disse er riktig nok til en vifte. Det var litt problem med kablen til min MCP655 pumpe, så en elektriker heftet dem kablene fra pumpen til noe andre. Men det har vist ikke fungert 110% Så jeg har tenkt og se om jeg kan fikse det selv? Hva slags verktøy vil jeg trenge? Altså kutte kablen, også trenger jeg sånne "sokker" Er vel nesten billigere og fikse det selv enn og kjøpe nye pumpe til 900-1000kr Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 (endret) Bildet var ekstremt vanskelig å tyde. Den øverste ser jo ut som en vanlig bananplugg. Av verktøy trenger du bare noe for å kutte kabelen, kutte av isolasjonen og klemme på igjen en ny bananplugg/molex. Endret 10. februar 2012 av Refsa Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Klarer ikke helt å se hvilken type der er. Er det vanlig molex? Dem var i en vanelig molex ja. Disse er riktig nok til en vifte. Det var litt problem med kablen til min MCP655 pumpe, så en elektriker heftet dem kablene fra pumpen til noe andre. Men det har vist ikke fungert 110% Så jeg har tenkt og se om jeg kan fikse det selv? Hva slags verktøy vil jeg trenge? Altså kutte kablen, også trenger jeg sånne "sokker" Er vel nesten billigere og fikse det selv enn og kjøpe nye pumpe til 900-1000kr Kjøp en molex forlengingskabel og klipp av ledningen, og så lodder du på ledningen du har, så slipper du å krangle med å finne løse deler. 2 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 (endret) Er det metalldelen eller plasten utenpå du trenger nytt? Edit: Gjør som Flimzes sier, er nok det letteste. Endret 10. februar 2012 av Mr. A Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 (endret) Ja jeg har jo flere kabler. Blant annet en diode lys kabel med molex. Kan vel bruke denne og lodde på og? Er ikke noe forskjell i effekt på kablen? Endret 10. februar 2012 av BMWcoupeftw Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 (endret) Tviler på at det har noe å si. Er snakk om så lite effekt at det skal ikke ha noe å si. I verste fall kan du jo lodde ledninger rett på molexpluggen og ikke på ledningene. Endret 10. februar 2012 av Mr. A Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Hmm ja, jeg syntes pumpen støyet litt det lille den fungerte. Dette på setting 4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå