Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat fått i retur hovedkort nummer 3, men enda funker ikke ting som de skal. Først var det 1 av ramsporene som ikke virket, og nå vil 3 av brikkene ikke registreres. Noen tips?

 

Har 2 sett ram, et på 3x1gb og et på 3x2gb, men bare 3x2gb settet registreres. Alle brikkene er fra Corsair dominator serien.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Har vell hørt det før, men aldri satt meg i det hva det var. :p

Linux vet jeg hva er ja, men det har jeg hatet og aldri tatt i bruk siden vi brukte det på ungdomskolen. :p

 

Er Ubuntu gratis? Trenger jeg bare og legge det i en USB og starte PCen?

 

Edit: Ser at Kingston HyperX SSD'ene har fått mye skryt, er de noe å satse på? ser at de bruker Sandforce men har de også samme problemer som Corsair?

Har ikke 6gb-sata så får uansett ikke brukt de på full ytelse. Men er vell kjekt å ha når jeg skal oppgradere PCen. :p

Endret av Papirkurven
Lenke til kommentar

th_2011-12-09161140.jpg

:ph34r:

 

You lucky Son of a beach!

Jeg så en forumpost på overclock.net der en fyr hadde fått en 3960X istedet for en 3930K. Det var heldig.

 

Lykke til med 3930K da, skal du overklokke?

 

Jeg må kondolere med ett halvferdig Intel produkt i allefall.

Synd at ikke AMD konkurrerer slik at Intel har måttet fullføre plattformen istedet for å pushe ut ett halvfabrikat.

Du mener vel betatesting av CPU? Mye som ligner på GTX 480 med SB-E

Endret av arni90
Lenke til kommentar

Der har du noe av det Arni, men det var flere features som var planlagt i brikkesettet også som aldri kom.

For eksempel SATA messig en ren ICH med kun 6GBPS Intel porter, noe vi ikke fikk.

Så jeg håper på X89 eller en lignende revisjon av brikkesettet for å se om det kommer noe som har vært "Lengere i ovnen"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...