Nizzen Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Det er synd. Er det mye aktivitet på Bruktmarkedet? ja Endret 5. november 2011 av Nizzen Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Det er synd. Er det mye aktivitet på Bruktmarkedet? Det kommer an på hva du selger, har du noe "hot" eller ønsker å kjøpe noe relativt vanlig får du respons i løpet av dager. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Ok, aldri mer Brother skriver igjen. Kjøpte en slik hos komplett for 2 uker siden. Da jeg skulle skrive ut for andre gang så ble det paperjam. Fulgte fremgangsmåten på skjermen for å få den til å fungere. Så er det et hjul inni som aldri slutter å gå rundt. Jeg ringte til Brother support, de kunne ikke hjelpe meg. Kontaktet komplett og fikk sendt den tilbake i retur. I dag hentet jeg ut ny. Akkuratt samme feil ! Burde visst at en alt i en maskin til en 1000-lapp ikke kan være noe tess. Må bare nevne dette, men 80 grams A4 er ikke 80 grams A4 papir. Har jobbet litt i print bransjen og holdt på med litt større printere ala OCE 650 og selv om man lastet inn 80 grams A4 ark for utskriving så var enkelte merker av papir mareritt. Det var nesten KONSTANT paper jam, men byttet vi merke så forsvant problemet. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Ok, aldri mer Brother skriver igjen. Kjøpte en slik hos komplett for 2 uker siden. Da jeg skulle skrive ut for andre gang så ble det paperjam. Fulgte fremgangsmåten på skjermen for å få den til å fungere. Så er det et hjul inni som aldri slutter å gå rundt. Jeg ringte til Brother support, de kunne ikke hjelpe meg. Kontaktet komplett og fikk sendt den tilbake i retur. I dag hentet jeg ut ny. Akkuratt samme feil ! Burde visst at en alt i en maskin til en 1000-lapp ikke kan være noe tess. Må bare nevne dette, men 80 grams A4 er ikke 80 grams A4 papir. Har jobbet litt i print bransjen og holdt på med litt større printere ala OCE 650 og selv om man lastet inn 80 grams A4 ark for utskriving så var enkelte merker av papir mareritt. Det var nesten KONSTANT paper jam, men byttet vi merke så forsvant problemet. Så det vil si at dersom du kjøper en pakke som det står 80gram på så er ikke arkene 80gram? Hjemmeprintere burde ikke være så kresne. Jeg gav i hvert fall opp hele Brother. Samme feil to ganger på samme modell. Lurer på om jeg skal prøve meg på en HP skriver, den saken skriver ut sort til under 9 øre per ark (190,-/2200). Lenke til kommentar
007CD Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Joda, men måten papiret er bygget på er ikke lik. Ergo det som skjer er at rullene ikke får jevnt grep eller annet, resultatet er at papiret setter seg fast. Det er enda verre på en 5-6 meter lang maskin å måtte gå igjennom samtlige deler på jakt etter papir som har satt seg fast enn en hjemmeprinter, men når slikt skjer, så ville jeg ha prøvd ett annet merke av papir. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Ah, skjønner. Kjenner du til noen papirmerker som er bedre enn andre? har familie som driver med nettopp kontorrekvisita, så har tilgang på mye forskjellig. Endret 5. november 2011 av Teac Lenke til kommentar
007CD Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Gjør ikke det dessverre, vi fikk papiret fra OCE selv, men saken er her at hva som duger best til din skriver må du nesten teste deg fram til. Så om du får til, skaff en del A4 ark fra forskjellige merker og kjør dem igjen og se om det blir noen bedring. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Jeg tar tilbake alt det vonde jeg har tenkt og sagt om Bruktmarkedet. Jeg har fått solgt alle delene allerede. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Må si denne frister til den prisen o_O Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Og Komplett.no selger denne til samme pris. EDIT: Ihvertfall fram til i går. Endret 7. november 2011 av Coffey Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Uff huff, 27" med så lav oppløsning :o Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Uff huff, 27" med så lav oppløsning :o Er ikke så ille med tanke på 40"++ med samme oppløsning. Funkerer helt greit Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Ja, altså kunne ikke fordratt det til programmering og surfing, overall PC bruk, men fungerer jævlig fett til TV, film og gaming! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Særlig spill. Hvis du virkelig trenger de ekstra pixlene opp til 2560 har du antagelig råd til å betale for en dyrere skjerm og langt dyrere skjermkort også... Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Er det kommet noen offisiell realease-date på socket 2011 ? Ser bare antydninger til mid november. Endret 8. november 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Min E8400 begynner vel å bli litt gammel. Er det noe vits å vente på 2011 for å henge sammen med mitt gtx 560 ? Eller er i5 like greitt. Tenker å bruke ca 6k. Trenger bare å virke i 2,5år. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Er vel bare å dele oppgraderingen i to. HK/CPU/RAM med socket 2011, og GPU seinere. Jeg kjøper aldri de to tingene samtidig, det er sjelden noen vits. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Har nettopp oppgradert til gtx 560 fra hd4770, men tror E8400 er flaskehalsen. Gikk fra 80fps i bf3 når det var svart loadingskjerm til 160. Så er jo en liten forbedring Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Jah, omtrent det samme som duden på Elkjøp som mente at Sony-TVen med 10.000 et eller annet når skjermen gikk fra svart til svart var veldig viktig like før jeg gikk 1 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Noen som har erfaing med PowerColor Radeon HD 6970? Kjøleren ser litt "jalla" ut iforhold til andre merke. Og siden den er billigst. Tenker på denne: Link komplett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå