Khani Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Jeg har sett litt på denne. Kan den være noe? Eller må jeg opp i 1000kr+ klassen for og få noe som er brukelig? Endret 28. september 2011 av WilliamAR Lenke til kommentar
multisync Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Spørsmål; Går det an å sette opp en tynnklient koblet til tven, streame film og muligens også emulatorspill? Spesielt den siste lurer jeg litt på. Poenget med tynnklienten er at det kan jeg få tak i gratis, og de er små nok til at jeg kan klistre den opp på baksiden av tven Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Noen som vet hvor lang garantitid det er på hovedkort? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) 2-3 år er vel vanlig på datakomponenter. Noen hovedkort kommer med 5 år om jeg ikke tar feil. Tok motet å bestilte med nytt kabinett og en H80 vannkjøler fra komplett i går. Gleder meg til å teste en liten overclock med ny kjøling og kabinett. Endret 30. september 2011 av Refsa Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Må nesten ha det litt mere spesifikt. Er akkurat over 2år nå mener jeg, så er litt usikker på om jeg har rett til å reklamere. Kortet er et Asus rampage 2 extreme handlet fra komplett. Endret 30. september 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) For å si det på en anen måte, det kan være alt fra 2-5år garranti på ditt komponent. Mest sannsynlig er det 2 år da jeg ikke tror Rampage 2 er et "briefe" MoBo som skal vare ultra lenge. Ifølge denne siden har du 3 year limited warranty. Endret 30. september 2011 av Refsa Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Jaja. Skal kontakte Komplett først bare for sikkerhets skyld, men ser ut som jeg må punge ut for et nytt. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 http://support.asus.com/warranty.aspx?SLanguage=en&p=1&s=29&m=Rampage%20II%20Extreme&os=&hashedid=W7i5W4Pw4fH22Mih Her er warranty fra den offisielle siden til AsusTech. Det skal vist være 3 års garranti på alle hovedkort fra asus kjøpt etter 1999. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Takk for infoen. Da får jeg vel kanskje et rampage 3 extreme om jeg er heldig Lenke til kommentar
aGal Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Byttet kabinett nå, fått noen ulyder i ene disken som fortsatt ser ut til å funke. Står i raid0 Er det noe gratis program som kan sjekke helsa på diskene? Gjorde også halvårets gode gjerning, blåse støv ut av kabinettet og komponenter. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 CrystalDiskInfo Hmm, fant ikke raidet. Og på en maken disk som står single var det så si ingen info. Tømte faktisk raidet her om dagen.. Høres ut som harddiskene før år 2000, knitring og høyfrekvenser. Rista forsiktig på disken før jeg skrudde den inn i kabinettet og da hørtes det ut som noe var slarkete eller løst inni. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Så disken vises ikke i bios? Lenke til kommentar
aGal Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Så disken vises ikke i bios? Disken vises i bios og windows, men ikke i CrystalDiskInfo. Men om den begynner å ta kvelden er det jo greit å vite så man ikke bruker det til data som ansees som litt viktig Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Njah, da vet jeg ikke. Det eneste win-programmet jeg kjenner til for slike ting (unntatt disk management) er CDI. Alt annet bruker jeg en linux livecd for, da slipper man å tenke på hvilke disker som er mountet og slikt. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Tips til bra norsk side med unntak av komplett/mpx/netshop som selger datakomponenter? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Hvorfor ikke en av de nevnte? Ellers har du jo ps.no og dustinhome.no... Lenke til kommentar
007CD Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Om du er ute etter billigere deler, eller mer utvalg? Noe større utvalg finner du ikke her til lands, du har også DigitalImpuls.no men årsaken til at jeg ikke flykter fra Komplett.no selv om prisene hadde gått opp er rett og slett supporten. Så greit å ha støtte i ryggen når dagens komponenter har en tendens til å ryke. (Vifter som høres ut som dieselmotorer for eksempel) Endret 3. oktober 2011 av 007CD Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 H80 satt inn i pc'en. Fant ut av at den ene vifta var ødelagt, men fuckit. Gidder ikke sende en vifte til Corsair. ei heller sende inn hele dritten til Komplett igjen når jeg har andre vifter på lager. Bare å teste overclocking nå for å se hvor mye jeg kan få ut av dette. Lenke til kommentar
Khani Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Du kan nå høre om de kan sende seg en løs vifte. De orginalviftene er noe drit uansett så det beste er vel egentlig og gå for enten Coolermaster R4, Air penetrator eller Noiseblocker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå