Flimzes Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 http://www.dustinhome.no/lg-ips236v-23-wide-tft-led-black/product/5010550644 denne er klart bedre, selv om den er en tomme mindre. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 http://www.dustinhome.no/lg-ips236v-23-wide-tft-led-black/product/5010550644 denne er klart bedre, selv om den er en tomme mindre. Bleh skal altid være vanskelig få den i rett tomme Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 BenQ sin LED-LCD 24" i 1500 kroners klassen er veldig bra den. Bedre enn den andre skjermen du linka til tørr jeg og påstå. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Da har jeg hatt noen dagers erfaring med Philips 27" som var på tilbud til 1500kr på MPX forige uke. Jeg er faktisk fornøyd med den skjermen! Finner ikkje noen umiddelbare svakheter som irriterer. Konge skjerm til 1500 spenn Edit: 1495,- faktisk Philips 27" LED 273E3LHSB Endret 21. september 2011 av Nizzen Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 http://www.dustinhome.no/lg-ips236v-23-wide-tft-led-black/product/5010550644 denne er klart bedre, selv om den er en tomme mindre. Bleh skal altid være vanskelig få den i rett tomme TN kan ikke måle seg mot ips, dell sin 24" med ips ligger vel på 2700 nå 1 Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Stemme godt det. Har allerede Dell U2410 som jeg har brukt over et år (kanskje 2?), men har ikke helt vert fornøyd med respons forhold til spill. Nå bruke jeg den skjermen for det meste til arbeide der jeg treng en til alt mulig annet. Var imponert over prisen hadde dropet så mye på skjerme siden sist gang jeg var på utkikk. Siden prisen var mindre en forventet vart det to LG IPS236V der jeg kjøpte en som gave til brutteren (bursdag og en til meg selv) Satser på jeg blir ganske fornøyd. Endret 21. september 2011 av Tj-nome Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Noen som har peiling på om dette nettverkskortet vil funke på W7 64bit? Ser at datoen på prisguiden er 28. februar 2007, så tenkte kanskje det var litt gammelt. Endret 22. september 2011 av TerjeP Lenke til kommentar
Teac Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Noen som har peiling på om dette nettverkskortet vil funke på W7 64bit? Ser at datoen på prisguiden er 28. februar 2007, så tenkte kanskje det var litt gammelt. Ja, har selv det kortet i min maskin. Win 7 64bit. Må poengtere at det er det desidert dårligste nettverksproduktet jeg noen gang har hatt. Jeg bruker det ikke til vanlig, har bare ikke giddet å ta det ut av maskinen. Det er et ekstremt ømfintlig kort. Om du beveger den ene antennen o,25 milimeter så kan det skille mellom 1 mbit styrke og 50 mbit styrke. Styr unna om du skal kjøpe... alt annet er bedre. Endret 22. september 2011 av Teac Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Noen som har peiling på om dette nettverkskortet vil funke på W7 64bit? Ser at datoen på prisguiden er 28. februar 2007, så tenkte kanskje det var litt gammelt. Ja, har selv det kortet i min maskin. Win 7 64bit. Må poengtere at det er det desidert dårligste nettverksproduktet jeg noen gang har hatt. Jeg bruker det ikke til vanlig, har bare ikke giddet å ta det ut av maskinen. Det er et ekstremt ømfintlig kort. Om du beveger den ene antennen o,25 milimeter så kan det skille mellom 1 mbit styrke og 50 mbit styrke. Styr unna om du skal kjøpe... alt annet er bedre. Hehe, okei. Tips i min prisklasse da? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Tror jeg ville valgt noe slikt. Jeg har bedre erfaring med nettverksdongler kontra pci-kort. Pci-kort er ekstremt sensitive. Ikke rart med tanke på det er mye forstyrrelser. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Problemet med slike PCI kort som sitter bak maskinen og alt for nært kassa er at det plukker opp en masse støy fra maskinen og de som har annet elektronisk dill dall gjemt bak i samme krok. Skal du på død og liv å ha trådløst nettverk så handle ett med ekstern antenne som du kan flytte unna det omerådet der. Ellers her er en simpel prioritetsliste over WLAN og hva du burde vurdere fra beste løsning til vell de som ikke funker helt som planlagt. 1: 2x rutere som er bridget, dyrt men mest stabilt, burde flashes med 3 parts firmware. 2: Trådløst nettverkskort med ekstern ekstra antenne, her begynner ustabiliteten å vise seg. 3: Trådløst internt nettverkskort med ekstern antenne, medfølger kortet når du kjøper. 4: Trådløst nettverkskort med 3 antenner i bakkant, klassiske DLink kortet som Teac forklarte litt ovenfor. 5: Egentlig delt 4/5 plass da jeg har hatt samme erfaringer med begge 2, USB baserte WLAN kort. Uansett, har du muligheten så strekk kabel, om du unnlater bare for det virker å være mye styr så vil jeg si det er en dårlig unnskyldning generelt. Jeg forstår om du leier og huseier ikke er særlig blid for borrehull (Samme båt) da er trådløst ett greit alternativ. Men husk, kabel slår trådløst! Alltid, den påvirkes ikke av radiostøy fra andre kilder og andre nettverk. Den gir bedre ping som er stabil over hele fjæla og i alle tilfeller full hastighet som knerter alt som finnes av trådløse kort. Er du tvunget i den trådløse båten så vil 2 rutere med firmware som DD-WRT og kabel fra disse være det beste alternativet, men kan grense seg til "ulovlig" om du er uforsiktig. Dette grunnet at en flashet ruter gir F i hvor i verdenen du befinner deg og vil la deg bruke trådløse kanaler som ikke er åpent for bruk her i Europa. Du vil også kunne koble deg forbi ett irriterende Windows fenomen som Microsoft sa de hadde merket, men ikke visste hvor problemet befant seg i sin kildekode mange år tilbake og som fortsatt er gyldig i Win 7, og det å bli koblet av støtt og stadig er intet annet enn irriterende. To rutere som passer er dyrt, men det du vil sitte igjen med på slutten av dagen er mye bedre enn det ett nettverkskort noensinne kan gi deg. Dette kommer i tillegg til ekstra funksjonalitet som du ikke ellers ville ha sett, blant annet en ganske bra hardware basert brannmur om du vil ha dette, overvåkning og det mest morsomme... Overklokking Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 ... Fine innspill der, takker for det. Dessverre er det å trekke kabel helt uaktuelt, selv om jeg bor i et kjøpt hus med mine foreldre. Jeg er én etasje unna ruteren i huset, og har i tillegg rom i andre enden av huset enn der ruteren er. Jeg skal flytte på hybel til våren, så trenger bare en midlertidig løsning. To rutere er nok i dyreste laget, jeg har allerede gått langt over budsjettet med den nye PCen, da jeg ikke hadde inkludert operativsystem i "handlelisten" min. Det jeg gjør nå, er å koble PCen opp med internettkabel til den bærbare, som igjen har på nettverksdeling som er koblet opp med det trådløse nettet. Litt knotete løsning. Lenke til kommentar
EnvyAndroid Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Flere som bestilte Dell 24" LED Ultrasharp U2412M hos netshop når de hadde supertirsdag tilbud? Er en måned siden de hadde tilbudet, og jeg har enda ikke fått skjermen.. ja, sykt irriterende. de har utsatt/endret leveringsdatoen MINST 12 ganger. (kødder ikke) Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 De venter sikkert til innpris blir mye billigere, slik at de ikkje taper så mye penger Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 ... Fine innspill der, takker for det. Dessverre er det å trekke kabel helt uaktuelt, selv om jeg bor i et kjøpt hus med mine foreldre. Jeg er én etasje unna ruteren i huset, og har i tillegg rom i andre enden av huset enn der ruteren er. Jeg skal flytte på hybel til våren, så trenger bare en midlertidig løsning. To rutere er nok i dyreste laget, jeg har allerede gått langt over budsjettet med den nye PCen, da jeg ikke hadde inkludert operativsystem i "handlelisten" min. Det jeg gjør nå, er å koble PCen opp med internettkabel til den bærbare, som igjen har på nettverksdeling som er koblet opp med det trådløse nettet. Litt knotete løsning. Dette kan jo være en løsning? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=595122#info Lenke til kommentar
007CD Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Har vurdert den, og vurderer fortsatt. Men jeg hører det er verre på stabilitet enn WiFi, uansett jeg kan ikke uttale meg om det er fakta eller ei da jeg ikke har testet det enda. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 De venter sikkert til innpris blir mye billigere, slik at de ikkje taper så mye penger Det værste er at de har gjort slik flere ganger tidligere. Så det er langt i fra umulig. Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Har vurdert den, og vurderer fortsatt. Men jeg hører det er verre på stabilitet enn WiFi, uansett jeg kan ikke uttale meg om det er fakta eller ei da jeg ikke har testet det enda. Har en kompis som er FPS-freak.bruker denne,han er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 1: 2x rutere som er bridget, dyrt men mest stabilt, burde flashes med 3 parts firmware. Hva mener du er dyrt med dette? Hadde dette satt opp her en stund til jeg fikk kabel. Kostet meg 250 kroner+ frakt for en dlink dir-600 ruter. La inn dd-wrt firmware på den og satt den opp. Fungerte med en gang, men var litt ustabilt i små perioder etter at den hadde stått på en stund. Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Hei Er nok nødt til å bla opp litt for nye deler ASUS Maximus II Formula Det er jo fra 2008, så er jeg nødt til å kjøpe nytt hovedkort i tillegg til prossesor og skjermkort? Ram brikkene begynner kanskje å bli gamle også? Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå