Nizzen Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Så stor skjerm med så "lav" oppløsning.. meh, bortkastet fysisk plass ^^ Bestilte meg netopp denne jeg: :D:D http://www.netshop.n...rbar-45011.aspx Bare 4000 dyrere da Får jo nesten 4stk philips skjermer til prisen av dell sin Har testet dell sin skjerm, og den er konge den! Men fortsatt dyr. Føler at for den prisen så skulle det ha vært 30" Jeg skal få testet Apple LED Thunderbolt Display 27" når den blir tilgjengelig. Tror denne også er ganske nais. Men dyr er den. Endret 11. september 2011 av Nizzen Lenke til kommentar
Teac Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Dustin har den forøvrig til 4999,- på lager. I tillegg har dem fri frakt om du er student... Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Dustin har den forøvrig til 4999,- på lager. I tillegg har dem fri frakt om du er student... Yupp, jeg kjøpte en demo-vare som netshop hadde til samme pris. Mest pga de har postoppkrav. Har ikke fått tatt meg tid til å skaffe nytt kort siden jeg ble 18 heller så. ^^ Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Nå er alle Philips 27" skjermene borte! Det var over 30stk igjen i 18 tiden i dag! I går var det vel 50+ det stod. Kanskje jeg skal være glad for at jeg fikk bestillt en http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=647220 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Sitter med et hovedkort med bare 3 sataporter, men det har et mini-pcie spor(slikt man finner på laptoper), finnes det adaptere slik at jeg kan bruke et vanlig sata ekspansjonskort? Endret 13. september 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Netshop gjør det igjen! Satt ned prisen på Dell U2711 med over 400kr 4 dager etter at jeg kjøpte min... http://www.netshop.no/Avdelinger/Datautstyr/Skjermer/27--LCD/Dell/Dell-27-LCD-Wide-Ultrasharp-U2711-Sort-2560x1440-DVI-D-TCO03-H%C3%B8ydejusterbar-45011.aspx 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Har litt HDD problemer på to av diskene mine nå. En WD 320GB og en Samsung SPF3 500GB. Begge to har Ultra DMC CRC error count på warning. Helt greit at det er det. skal egentlig ikke være fare og kan bare være kabelen. Jeg har ikke giddi og byttet kabel enda og tenkte det var samme faen inntil videre. Før i dag fikk jeg bluescreen om KERNEL_DATA_INPAGE_ERROR. Noe som kan tilsi diskfeil. Kan jeg fikse problemet med nye kabler eller burde jeg bytte ut diskene? Lenke til kommentar
Khani Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Tror nok at du kan prøve kablene på andre disker og teste med andre kabler på de diskene, hvis det er mulig. Dette tenker jeg at kan være lurt før du evt kjøper et par nye disker. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Har litt HDD problemer på to av diskene mine nå. En WD 320GB og en Samsung SPF3 500GB. Begge to har Ultra DMC CRC error count på warning. Helt greit at det er det. skal egentlig ikke være fare og kan bare være kabelen. Jeg har ikke giddi og byttet kabel enda og tenkte det var samme faen inntil videre. Før i dag fikk jeg bluescreen om KERNEL_DATA_INPAGE_ERROR. Noe som kan tilsi diskfeil. Kan jeg fikse problemet med nye kabler eller burde jeg bytte ut diskene? Du kan prøve med nye kabler først. Du nevner bluescreen, kunne du ha lastet opp dumpfilen fra den? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Flere som bestilte Dell 24" LED Ultrasharp U2412M hos netshop når de hadde supertirsdag tilbud? Er en måned siden de hadde tilbudet, og jeg har enda ikke fått skjermen.. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Har problem med skjermvalg. Har 19 og 24 tommer, men skal jeg bytte ut 19 med 27 eller 24 tommer? Skal helst bruke den til spilling der jeg bruke 24 til alt annet. Har dere bra anbefalinger? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Det kommer vel helt an på hvor mye penger du har tenkt til å legge i skjerm. Finnes mange gode 27" til 2-2500 kroner. Om du først skal bruke 2-2500 kroner hadde jeg gått for en 27". Du får en 24 tommer hos komplett til 1000 lappen nå. Har ingen erfaringer med den, men regner med den ligger på BenQ standard. Syncmaster 27" fra Samsung er og på tilbud nå. Den ligger 1 høvding over, men du er garantert kvalitet. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Mmm ser ikke helt vitsen med å brenne av 2500kr på en ok 27" med lav oppløsning kontra en bedre 24" med samme oppløsning. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Nå er budsjettet ganske åpen der jeg kan kaste ut rundt 3,5-4k maks, men gjerne ikke noe mer. Har plass til 27 tommer, men det er som Möllers skrive så spare du del penger på 24 istadenfor. Har ikke fulgt med særlig på skjermmarkedet siste to årene så er litt utdatert på kontrast osv. Men skal gjerne ha en for en stund framover. Eventuelt en skjerm jeg kan dra med på LAN Endret 20. september 2011 av Tj-nome Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Go kveld! Jeg tenkte jeg skulle oppdatere riggen til spillhøsten kommer, og har dessverre ikke fulgt med hva som skjer i HW verden på en stund.. Oooog derfor har jeg har ett spørsmål, eller fem. 1. Vil Phenom II 965 @4 Ghz være en flaskehals når jeg setter i ett ekstra HD6870? Har ett kort fra før og tenkte å kjøre dual CF. 2. Har en 500w Mist psu, det blir vel litt knapt? Husker den sleit med 2x 8800GT Blir vannkjølt, og skal sådan overklokkes. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Solgt bilen min som jeg aldri brukte, og har i den anledning netopp lagt inn en snasen oppgradrings ordre hos komplett. : ] http://www.komplett....F4-C4FA28E70133 Du tenker kanskje det er litt bortkastet å gå fra 570 til 580, men men, jeg trenger et så sterkt singelkort som mulig,samt at 570'en min ikke var helt åpen for klokking etter at jeg presterte i å ødelegge kjøleren litt ^^ Endret 20. september 2011 av Möllers Tran Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Gleder meg til neste serie fra AMD nå. Trenger sårt en ny CPU som er litt mer snill med overclocken. Den vil faen meg ikke over 3.6Ghz uansett hvor mye jeg tweaker. Lenke til kommentar
johome Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 (endret) Solgt bilen min som jeg aldri brukte, og har i den anledning netopp lagt inn en snasen oppgradrings ordre hos komplett. : ] http://www.komplett....F4-C4FA28E70133 Hvorfor går du for et HK som bare har native SATA II porter ? Ikke noen vits i å koble SSD'en til bonusportene på 6 Gb/s De portene suger i ytelse. Den SSD'en du har bestilt vil ikke klare å yte max. Endret 20. september 2011 av johome Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Solgt bilen min som jeg aldri brukte, og har i den anledning netopp lagt inn en snasen oppgradrings ordre hos komplett. : ] http://www.komplett....F4-C4FA28E70133 Hvorfor går du for et HK som bare har native SATA II porter ? Ikke noen vits i å koble SSD'en til bonusportene på 6 Gb/s De portene suger i ytelse. Den SSD'en du har bestilt vil ikke klare å yte max. Om ytelsen alikevel er høyere enn min nåværende X25-m ssd på Sata II, så er jeg mer enn fornøyd. Heller det enn å gå over til en platform som ikke støtter minnet jeg allerede har (tri-channel) engang, ei heller prosessoren, da blir det fort noen ekstra kroner for ikke særlig mye mer ytelse. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Sett litt mer på skjermer ser en skjerm skille seg ut der den har VGA/DVI/HDMI og bra kontrast. Acer 24" LCD G245HABID Er det bra kjøp? Ser ikke andre som peker seg ut i samme prisklasse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå