Gå til innhold

Hardwarekaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De er absolutt gode nok til gaming, men netshop har U2412 for 1900kr i dag, og jeg tar lett to/tre av den over en 27"

Så den idag jeg også, men 24" blir for lite, samt at 27"eren har extrem høy oppløsning ^^

Du får 30% høyere oppløsning for 1000kr mindre med to stykk 24" :p

27" er stort, men for min del så foretrekker jeg 16:10 skjermer.

Lenke til kommentar

wow, det var da voldsomt. Dustin var ute med U2412M, da skulle dem ha 2320,- (studenpris), og nå er den til 1895,- jeg skal definitivt ha 2 stk av disse. Aldri mer billig BenQ :p

post-105988-0-17155800-1314121370_thumb.jpg

Quoter med selv. Ser at Netshop har skrudd opp prisen igjen:

post-105988-0-73748100-1314203561_thumb.jpg

Endret av Teac
Lenke til kommentar

Merkelig, jeg la ikke merke til noe spesielt med den annonsen. Rart å slå av over 1000-lapp på et produkt som enda ikke er lansert/kommet ut i Norge. Jeg innbiller meg at netshop gjorde en prisbommert, slik som nyhetsbrevet som ble sendt ut på mandag..

De to andre modellene er greie, de er nok på vei til å fases ut (les:erstattes av ny modell).

Endret av Teac
Lenke til kommentar

Fikk et 32gb SD kort i posten i dag fra mymemory.co.uk, men da jeg satt kortet inn i laptopen så dukket såklart meldingen om å formatere for første gang. Det prøvde jeg på, men får opp melding om windows ikke klarer å formatere. Har prøvd ntfs, fat32 forskjellige cluster størrelser, har prøvd via cmd og EASEUS, men ingenting nytter. Har jeg fått et defekt sdkort?

Edit.

Satt kortet i nikonkameraet, og da fynket det på første forsøk. Forsøkte å sette kortet inn i kortleseren på laptopen. Samme problem. Forsøkte deretter med sdkort adapter fra sandisk. Da spretter det opp en fat32 partisjon på 32gb. Da må vell kortleseren på laptopen være krøllete :p

Endret av Teac
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Skal du spille?

Det var tanken ja. Har lenge hatt lyst til å teste trippel skjerm oppsett. Blir nok en stund til jeg hopper i det, men tenkte det var lurt å undersøke litt først.

Hva er det beste kjøpet av skjermkort mtp flerskjerm oppsett? Tenker da 3 skjermer.

6990 :ph34r:

Klarer den å dra 3 skjermer alene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...