Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Seagate Barracuda 7200.11 1,5TB, SATA, 7200RPM, 32MB

 

Lagervare på komplett, dog veldig dyr. Minste prisen på denne disken var nede i ca 1250kr FØR "finanskrisen" :scared:

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=376126

 

 

 

Jeg har bestilt den fra Amentio.

 

 

Men har funnet ut at amentio suger:

 

Jeg logga inn på Amentio sine sider, og fikk se at disken som jeg bestilte på mandag enda ikke var sendt. Den er heller ikke på lager nå.

Jeg ringte til Amentio. Mannen jeg prata med hadde ekstremt lavt volum på telefonen så jeg hørte han bare så vidt. Men tror han sa at de ikke hadde hatt den på lager... Men at den kommer i neste uke

 

Dritt Amentio.

 

 

Må si at jeg angrer på at jeg ikke bestilte den mens den kosta 1200-1300kr

Endret av JFM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

3.3v linjen på Corsair HX1000W har alltid ligget på 3.20v(Ildel/Load) hos meg, men plutselig ligger den på 3.18v idag (alt ifølge Everest). Jeg har ikke merket noe forskjell på PCen og alt inkludert krevende spill kjører som før, men jeg lurer på hva dette betyr.

 

Vet noen hva dette kommer av, og hva den antyder?

Lenke til kommentar
3.3v linjen på Corsair HX1000W har alltid ligget på 3.20v(Ildel/Load) hos meg, men plutselig ligger den på 3.18v idag (alt ifølge Everest). Jeg har ikke merket noe forskjell på PCen og alt inkludert krevende spill kjører som før, men jeg lurer på hva dette betyr.

 

Vet noen hva dette kommer av, og hva den antyder?

 

Sikkert helt vanlig... Tror ikke du skal bekymre deg for mye over 0.02v, siden det har minimalt å si...

Lenke til kommentar
Seagate Barracuda 7200.11 1,5TB, SATA, 7200RPM, 32MB

 

Lagervare på komplett, dog veldig dyr. Minste prisen på denne disken var nede i ca 1250kr FØR "finanskrisen" :scared:

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=376126

Kan vel ha noe med tilgjengelighet? Prisen altså. Uansett, hvor mye praktisk plass er det igjen etter man har formatert disken (NTFS)?

Lenke til kommentar
Men har funnet ut at amentio suger:

 

Jeg logga inn på Amentio sine sider, og fikk se at disken som jeg bestilte på mandag enda ikke var sendt. Den er heller ikke på lager nå.

Jeg ringte til Amentio. Mannen jeg prata med hadde ekstremt lavt volum på telefonen så jeg hørte han bare så vidt. Men tror han sa at de ikke hadde hatt den på lager... Men at den kommer i neste uke

 

Dritt Amentio.

Haha. Må le av grunnen din :rofl:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...