The Crusher Skrevet 7. august 2011 Rapporter Del Skrevet 7. august 2011 R.I.P Sataport nr.3: Lenke til kommentar
BAT Skrevet 7. august 2011 Rapporter Del Skrevet 7. august 2011 Aiaiai.... Det så ikke bra ut. Hvordan klarte du dette da? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. august 2011 Rapporter Del Skrevet 7. august 2011 Stripset fast kablene, så sa det knekk Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 7. august 2011 Rapporter Del Skrevet 7. august 2011 Det der har jeg også fått til men heldigvis følte ikke porten med opp. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. august 2011 Rapporter Del Skrevet 7. august 2011 Heh, pinnene knakk av hos meg.. Er 4 pinner igjen på hk som stikker ut, resten knakk av. Men nytt hovedkort etter neste lønning! Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 7. august 2011 Rapporter Del Skrevet 7. august 2011 Sikkert greit om jeg poster dette her Har sett litt rundt på Ebay nå, og er usedvanelig fristende og bestille skjermkort fra utlandet. Hva mener dere om utenlandshandel som feks Ebay, Amazon etc?? Lenke til kommentar
BAT Skrevet 7. august 2011 Rapporter Del Skrevet 7. august 2011 Heh, pinnene knakk av hos meg.. Er 4 pinner igjen på hk som stikker ut, resten knakk av. Men nytt hovedkort etter neste lønning! Kjedelige greier det der men nå har du en ypperlig unnskyldning til å stille med et 990FX kort klart til Bulldozer kommer Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. august 2011 Rapporter Del Skrevet 7. august 2011 Jeg skal kjøpe nytt hk! Drt blir dette tipper jeg: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=637652 Lenke til kommentar
BAT Skrevet 7. august 2011 Rapporter Del Skrevet 7. august 2011 Et bra kort det der. Sabertooth utgaven til Asus er også et godt kort som har fått mye skryt. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. august 2011 Rapporter Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Kjøpte dette. Tenker nok dette holder mer en nok til en vanlig setup med litt overclocking. Setup jeg har/får innen de neste to dagene blir sjukt digg. Hovedkortet ovenfor, 2x GTX560ti, 8Gb RAM, AMD1055t@4Ghz og en grei lagringsenhet. Get ready for some BF3 action... Endret 7. august 2011 av Refsa Lenke til kommentar
BAT Skrevet 8. august 2011 Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 2 stk gtx 560 Ti skulle vel rocke båten greit Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. august 2011 Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 Sikkert greit om jeg poster dette her Har sett litt rundt på Ebay nå, og er usedvanelig fristende og bestille skjermkort fra utlandet. Hva mener dere om utenlandshandel som feks Ebay, Amazon etc?? Om du ikke er glad i garanti, så er jo utenlandskjøp greit om du sparer på det. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. august 2011 Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 Kjøpte dette. Tenker nok dette holder mer en nok til en vanlig setup med litt overclocking. Ser nå greit ut det også. Men hvorfor er UD7 lenger enn standar atx? Vil det ha noe å si? Er snakk om 2cm, og kabinettet jeg skal putte det i er Fractal Design Arc. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 8. august 2011 Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Noen som har prøvd MICROSOFT TOUCH MOUSE ? Den ser fin ut, men er den behagelig å bruke? Endret 8. august 2011 av Teac Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. august 2011 Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 Kjøpte dette. Tenker nok dette holder mer en nok til en vanlig setup med litt overclocking. Ser nå greit ut det også. Men hvorfor er UD7 lenger enn standar atx? Vil det ha noe å si? Er snakk om 2cm, og kabinettet jeg skal putte det i er Fractal Design Arc. Den inneholder ett ekstra PCIex8 spor. Du betaler egentlig bare 300 kroner for tri-sli og 2 ekstra SATA porter. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. august 2011 Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 De to sataportene trenger jeg. Har planer om å kjøpe et par hdd'er til og jeg har en bunke disker fra laptoper som snart skal i raid. Så jeg betaler gjerne noe mer for det kortet. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. august 2011 Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 Hadde heller kjørt på med et raid kort da. Er vel kanskje det letteste og billigste med bare hovedkortet dog. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. august 2011 Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 Var det jeg også tenkte. Ud7 støtter jo raid, det gjør vel UD3 også, men har lyst på ud7 pga designet. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 8. august 2011 Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 Når kommer arvtageren til Santa Rosa Mobile og Llano? Skal kjøpe laptop neste år, noe a la Thinkpad X220 (sikle). Hvor ofte kommer det ut nye Thinkpad versjoner? Er det håp om ny til høst/jul neste år? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 8. august 2011 Rapporter Del Skrevet 8. august 2011 Sikkert greit om jeg poster dette her Har sett litt rundt på Ebay nå, og er usedvanelig fristende og bestille skjermkort fra utlandet. Hva mener dere om utenlandshandel som feks Ebay, Amazon etc?? Hardware idag er så skrøpelig og ofte feil at god RMA er noe jeg absolutt vil ha. Derfor handler jeg så lite hardware fra utlandet som mulig, 5 års reklamasjonsrett er noe United Bløff og andre land ikke kan konkurrere med Norge på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå