Teac Skrevet 9. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) Fjern det siste sifferet og prisen er ganske OK. Edit. Samsung kommer med 1 TB 2,5" HDD i 9.5 mm faktor link Samsung Spinpoint M8 Men skal ikke Samsung navnet under Seagate paraplyen, eller skal det drives videre som Samsung? Endret 9. juni 2011 av Teac Lenke til kommentar
Trillios Skrevet 9. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) http://netshopxl.webmercs.com/CBC.aspx?q=c:36123;pfd:pvk-e3009v730884 skjønner ikke hvordan dere hadde penger til og "game" før i tiden :!: EDIT: trur virkelig jeg trenger ny hard disk til den bærbare har 320 GB og jeg har hva 1-2 GB igjen har jo mer RAM en det og for dere der ute som sier at 4 GB RAM er nok i massevis er bare tull fikk en dag det at jeg var tom for RAM og dermed skrudde minecraft seg av pga. ungåå koruption av data, men verden jeg spilte på var ikke og finne EDIT2: var faktisk kun 746 MB så jeg 4 ganger så mye RAM også lurte jeg på hvordan det er med eksterne harddisker tenkte liksom bare og "lime" den til, men tror laptopen går på sine siste dager selv om den er nesten ikke et år CPU load ligger på 90-100 grader i minecraft og *host* vet den tåler opp til 105 grader *host* og trykk luft er ingen hjelp tenkte nesten og lage meg en sånn "pute" med 4 vifter som skal kjøle pcen ned drevet av USB Endret 9. juni 2011 av Trillios Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) Tror nok du må røske ut kjøleenheten din og bruke en kompressor på den. Ellers, 100% på minecraft er vanlig. Mens vi er i gang, ikke gjør det bokstavelig, vær forsiktig. Trenger du retningslinjer for generelle sikkerhetstiltak for å gjøre dette så må du gjerne si i fra. Kan også se om jeg finner en repareringsmanual som kan gjøre ting litt enklere. Endret 14. juni 2011 av SpecialForce Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 My name is Duke Nukem - and I'm coming to get the rest of you alien bastards! Game on 2 Lenke til kommentar
Trillios Skrevet 10. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2011 Tror nok du må røske ut kjøleenheten din og bruke en kompressor på den. Ellers, 100% på minecraft er vanlig. Får vell prøve Lenke til kommentar
Teac Skrevet 13. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2011 Noen som har erfaring med "dualscreen stands" ala B-Tech BT7332. Synes det er lite å velge mellom. Noen tips? B-techen begrenser seg til 55cm i bredden. Bare noen få 24" som klarer det. Har en BenQ 2412 skjerm som jeg tenkte å beholde, og kjøpe en tilsvarende.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2011 Noen som har noe å utsette på denne maskinen? Finnes det noen bedre alternativer til 5000,-? Skal brukes til kontor arbeid og film. Den vil kunne kjøre filmer i HD? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 18. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2011 Noen som har noe å utsette på denne maskinen? Finnes det noen bedre alternativer til 5000,-? Skal brukes til kontor arbeid og film. Den vil kunne kjøre filmer i HD? Blir nok litt annerledes maskin, men har du sett på Asus sin u36jc ? Det er mye maskin for pengene. Bra ytelse, veldig lav vekt, utrolig tynn og fint 10timer batteri. Eller er du avhengig optisk drev og større skjerm? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2011 Blir nok i minste laget og optisk drev er ønskelig. Denne har vel også eldre arkitektur. Har dog ikke så mye å si. Hvordan er det å spille av HD på Intel HD 3000? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 21. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2011 Ble kvitt no hardware idag. 3 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 22. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2011 Noen som kan anbefale en 14" også? Skal brukes til kontor arbeid og film. Maks. 7000,- Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 22. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2011 Mr.Anki: Du har snart verdensrekord i antall spørsmål her på forumet Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 22. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2011 Ble kvitt no hardware idag. Hvordan er det du behandler hardwaren din? men på en anen side, jævla nice! Ser ut som det er flere som liker å ødelegge ting Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 22. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2011 Noen som kan anbefale en 14" også? Skal brukes til kontor arbeid og film. Maks. 7000,- Acer TimelineX 4830tg Lenke til kommentar
Balli Skrevet 22. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2011 anything but acer Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 22. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2011 anything but acer Har du erfaring med timelinex serien? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 22. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2011 nope, og vet jeg ikke bør dømme et merke på enkelte maskiner dog kan si alle jeg kjenner med acer har hatt maskin problemer på under 3 måneder. kan være timeline serien er et prakteksemplar av guddomelig maskineri, jeg vet ikke. :!: Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 22. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2011 Acer gemstone maskinene er et prakteksempel på hvordan å ikke bygge maskiner, men etter det har acer fint passert HP pavillion (uten at det i seg selv er en imponerende bragd), men av billigmerkene fremstår de som de beste, i hvert fall med timelinex modellene. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2011 Har en tre - fire år gammel Acer som putrer og går hver dag. Fikk den av morfar for et halvt år siden. Rambrikkene hadde falt ut av sporet og BIOS-en måtte resettes, ellers funker den fjell. Sett bort i fra når den rebooter pga varme. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 22. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2011 Jeg har ikke så gode erfaringer med acer. Dog aspire serien. Og har opplevd dårlig support på tlf og mail. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå