SpecialForce Skrevet 7. april 2011 Rapporter Del Skrevet 7. april 2011 Lurte litt på hva folk her mener er en verdig arvtager til GTX 260 i SLI? Lenke til kommentar
Khani Skrevet 8. april 2011 Rapporter Del Skrevet 8. april 2011 560 ti er vel det jeg kan anbefale som en avtager. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. april 2011 Rapporter Del Skrevet 8. april 2011 Uff trodde jeg aldri skulle si dette: Western Digital, dere skuffer. Har en ekstern harddisk på 1tb som PCB' kortet på har streiket. Harddisken i seg selv fungerer 100%, men mister jo litt konseptet med "ekstern harddisk". Den var nesten ubrukt og urørt.. Samme har også skjedd på min søsters identiske 1tb WD disk.. never again +_+ Lenke til kommentar
Teac Skrevet 8. april 2011 Rapporter Del Skrevet 8. april 2011 Noen som kan anbefale en pc-sekk? Har sett på denne. Har denne fra før og synes den er ganske grei, så kanskje jeg kjøper en ny slik. Noen innspill? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 8. april 2011 Rapporter Del Skrevet 8. april 2011 Uff trodde jeg aldri skulle si dette: Western Digital, dere skuffer. Har en ekstern harddisk på 1tb som PCB' kortet på har streiket. Harddisken i seg selv fungerer 100%, men mister jo litt konseptet med "ekstern harddisk". Den var nesten ubrukt og urørt.. Samme har også skjedd på min søsters identiske 1tb WD disk.. never again +_+ Har også fryktelig dårlig erfaring mde wd's eksterne, har hatt to usb kontrollere som har dødd i disker som har stått stille på et bord hele livet. Samsung disker all the way. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 8. april 2011 Rapporter Del Skrevet 8. april 2011 Gav opp WD etter at jeg fikk 3 disker som konket etter hverandre, av den fryktede 500Gb modellen. Og de levde bare noen måneder, siden da har jeg handlet Seagate og Samsung disker. Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 12. april 2011 Rapporter Del Skrevet 12. april 2011 Helt sinnsyke priser det har blitt på den nye dell xps 17 Lenke til kommentar
aGal Skrevet 12. april 2011 Rapporter Del Skrevet 12. april 2011 Helt sinnsyke priser det har blitt på den nye dell xps 17 Nice, ta opp lån for å kjøpe seg maskin.. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 12. april 2011 Rapporter Del Skrevet 12. april 2011 for det er jo så vanskelig å endre ting nå til dags. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. april 2011 Rapporter Del Skrevet 13. april 2011 for det er jo så vanskelig å endre ting nå til dags. Opera, much? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 13. april 2011 Rapporter Del Skrevet 13. april 2011 Chrome faktisk. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 13. april 2011 Rapporter Del Skrevet 13. april 2011 Chrome faktisk. Jingle all the way. Lenke til kommentar
johome Skrevet 18. april 2011 Rapporter Del Skrevet 18. april 2011 (endret) Samsung vurderer å kutte ut harddisker :( :( Endret 18. april 2011 av johome Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 18. april 2011 Rapporter Del Skrevet 18. april 2011 De planlegger vel å gå over til ren ssd produksjon og vil selge harddiskene når det fortsatt er marked for det. Lenke til kommentar
johome Skrevet 19. april 2011 Rapporter Del Skrevet 19. april 2011 (endret) Nå er det bekreftet. De selger harddiskdivisjonen til Seagate. Link til pressemelding. Endret 19. april 2011 av johome Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 19. april 2011 Rapporter Del Skrevet 19. april 2011 Synes ikke dette er spesielt lurt. Blir alt for lite konkurranse! Lenke til kommentar
007CD Skrevet 20. april 2011 Rapporter Del Skrevet 20. april 2011 Samsung var også en av de som ikke saboterte harddisker for bruk i RAID. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 20. april 2011 Rapporter Del Skrevet 20. april 2011 Hadde ikke sagt nei til å ha en slik på kjøkkenbenken... Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 20. april 2011 Rapporter Del Skrevet 20. april 2011 Noen som kan anbefale noen billige harddisker som jeg skal bruke som OS disker i et RAID oppsett. Skal ha 4 stk. Hvilket RAID oppsett gir best ytelse med litt sikkerhet. Hvis det blir 4 disker på 250GB kan godt 3 av dem være backup hvis det gir best ytelse. Lenke til kommentar
johome Skrevet 20. april 2011 Rapporter Del Skrevet 20. april 2011 Samsung F3 1TB er regnet for å være god og rask. Ingen vits i å kjøpe disk på 250 GB , når du får denne for 400,- Det vanlige er å kjøre RAID 0 på OS disker , for max ytelse - men dårlig sikkerhet. RAID 1 eller 5 kan sikkert kjøres for bedre sikkerhet (en disk kan ryke) Er du ute etter fart , er det SSD som gjelder. De er dramatisk raskere enn vanlige disker i RAID. Da holder det med en SSD. Istedet for RAID , kan du bruke image. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå