Gå til innhold

Hardwarekaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anandtech har en pen PhysX artikkel hvor de tok alle PhysX spillene som støttet det i hardware og testet de.

For å si det slik, PhysX er og blir en gimmick som kun bruker strøm og kommer aldri til å slå an.

Hadde det vært en standard som var åpen til både NV og ATi så har saken vært noe annet, dessverre er det ikke noe initiativ til dette.

Lenke til kommentar

Anandtech har en pen PhysX artikkel hvor de tok alle PhysX spillene som støttet det i hardware og testet de.

For å si det slik, PhysX er og blir en gimmick som kun bruker strøm og kommer aldri til å slå an.

Hadde det vært en standard som var åpen til både NV og ATi så har saken vært noe annet, dessverre er det ikke noe initiativ til dette.

Er aldri ment som en hovedfunksjon eller en stor feature heller, men den gir fine små detaljer.

Lenke til kommentar

Hadde mitt gammle 8800kort til PhysX jeg også. Men tok det ut rimelig fort da jeg aldri spillte noen spill som hadde støtte for det. Tok det bare ut igjen da det ble mere støy og mye mere varme. Det eneste jeg merket stor forskjell på, var vell grafikk tester som har støtte for PhysX.

Lenke til kommentar

Ville ikke kjøpt nVidia kort på grunn av physX. Da velger jeg LETT AMD.

Kjøper heller ikke nvidia pga physx, men det er en fin liten detalj til den gode ytelsen samt CUDA.

Cuda er ganske snasent om du driver mye i Adobe programmer, da de støtter hardware-acceleration, rendrere full hd klipp i premiere går myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyye fortere enn med cpu

Lenke til kommentar

Anbefaler ingen å plukke ifrahverandre et Gainward Phantom skjermkort..

Helt jævlig å skru sammen igjen, da den bruker biiiiiittesmå skruer til å feste ned kjøleren til kjernen, og skruene er som smør så de blir fort ødelagt.. Fikke ikke skrudd alle 4 helt inn, så nå sitter jeg her med et par grader varmere enn før :]]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...