FrankBjarne Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Blei veldig skuffet når jeg så hvor få spill som støttet hardware Physx. Vet ikke hvor mye bedre et spill blir med Physx og ikke, men så ikke noe forskjell i Mafia II fra mitt 4890 og en anen sitt GTX280. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Anandtech har en pen PhysX artikkel hvor de tok alle PhysX spillene som støttet det i hardware og testet de. For å si det slik, PhysX er og blir en gimmick som kun bruker strøm og kommer aldri til å slå an. Hadde det vært en standard som var åpen til både NV og ATi så har saken vært noe annet, dessverre er det ikke noe initiativ til dette. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Faen. Der røk 30"-ern. Jeg begynte å kjenne sviddlukt for noen dager siden, viste seg at det var strømforsyningen/ledningen til 30" appleskjermen min. Gapet fra 30" til 20" er grusomt. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Dvs at hvis du hadde byttet Strømkabelen så hadde du fortsatt hatt en 30''? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Anandtech har en pen PhysX artikkel hvor de tok alle PhysX spillene som støttet det i hardware og testet de. For å si det slik, PhysX er og blir en gimmick som kun bruker strøm og kommer aldri til å slå an. Hadde det vært en standard som var åpen til både NV og ATi så har saken vært noe annet, dessverre er det ikke noe initiativ til dette. Er aldri ment som en hovedfunksjon eller en stor feature heller, men den gir fine små detaljer. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Ville ikke kjøpt nVidia kort på grunn av physX. Da velger jeg LETT AMD. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Hadde mitt gammle 8800kort til PhysX jeg også. Men tok det ut rimelig fort da jeg aldri spillte noen spill som hadde støtte for det. Tok det bare ut igjen da det ble mere støy og mye mere varme. Det eneste jeg merket stor forskjell på, var vell grafikk tester som har støtte for PhysX. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Ville ikke kjøpt nVidia kort på grunn av physX. Da velger jeg LETT AMD. Kjøper heller ikke nvidia pga physx, men det er en fin liten detalj til den gode ytelsen samt CUDA. Cuda er ganske snasent om du driver mye i Adobe programmer, da de støtter hardware-acceleration, rendrere full hd klipp i premiere går myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyye fortere enn med cpu Lenke til kommentar
Romis Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Ville jeg spart noen penger ved å kjøpe en PC som koster 24,000 i norge på Newegg istede og så frakte fra USA? Er det noe å spare i å kjøpe fra USA i det hele tatt, mtp de dumme norske lovene? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Anbefaler ingen å plukke ifrahverandre et Gainward Phantom skjermkort.. Helt jævlig å skru sammen igjen, da den bruker biiiiiittesmå skruer til å feste ned kjøleren til kjernen, og skruene er som smør så de blir fort ødelagt.. Fikke ikke skrudd alle 4 helt inn, så nå sitter jeg her med et par grader varmere enn før :]] Lenke til kommentar
Romis Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Anbefaler ingen å kjøpe Gainward. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Möllers: hvorfor demonterte du det? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Möllers: hvorfor demonterte du det? Hmm godt spørsmååål. Pleier å gjøre det på skjermkort jeg har og legge ny kjølepasta, da det somregel pleier å gi meg litt bedre temperaturer... Så.. fail. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Tror nok jeg skal legge på ny pasta på kortet mitt snart også. Men gainward korta har jeg dårlig erfaring med demontering på.. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Tenkte jeg skulle gjøre det samme med 5770 kortet mitt. 50 grader idle @ 40% vifte er ikke bra. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Sliter med det samme på mitt kort. 50 grader idle er for mye og 40% av vifta er støyende. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Vurderer faktisk å feste på igjen orginalkjøleren. De 2 80mm viftene hjalp ikke på mye. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. april 2011 Forfatter Del Skrevet 6. april 2011 Husker den tiden det var vanlig at kort idlet på 80 grader Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Folket har blitt pyser med sine kort... 1 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Flimzes, har ikke du egentlig en linje for mye med tekst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå