Cortinarius rubellus Skrevet 15. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2011 Syns det er en genial idè Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 16. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2011 Er en fin idé! Kinda noe slikt vi prøvde med Freezelabs, men det faila jo. Hvis du er 100% sikker på at du har tid og energi til det, så kjør på! Kommer til å bli awesome! Men hva snakker vi egentlig? Er det PimpMyPc som er tingen, eller ønsker du å lage en norsk versjon av MDPC? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Blir isåfall noe alà PimpMyPc, hvor andre gir karakter på en rigg du har lagt ut, for så å havne på en toppliste. Kan også ha "editor's picks", altså mekke isammen en jury, som rangerer en rekke pc'er (for å ikke få den "den med flest venner vinner topplisten") Om jeg først begynner, så skal jeg nok få det fullført ^^ Men kan ta litt tid :] Må aller først tenke ut et navn... Endret 16. mars 2011 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 16. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Skal ha ]Dette skjermkortet her, og lurte på hvilket hovedkort jeg burde velge av dette og dette ? Takker Endret 16. mars 2011 av oletheking Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2011 Utrolig stygge kort begge to 0_0 Av de, så ville jeg ihvertfall ha tatt den siste. Legg inn 300kr ekstra, så har du et 560ti istedenfor 460 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 16. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2011 ASUS og gigabyte har vært neck-on-neck veldig lenge nå, og begge leverer veldig gode kort, jeg hadde dog valgt asus av gammel vane. Dessuten står det at asus-kortet har efi-bios, noe som antageligvis gjør oppstart veldig mye raskere, men kan gi deg noen problemer om du vil bruke xp. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 16. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2011 jeg hadde dog valgt asus av gammel vane.. Takker, da velger jeg den. Utrolig stygge kort begge to 0_0 Det er det indre som teller. Ikke vær så mobbete. 1 Lenke til kommentar
007CD Skrevet 16. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2011 Heh må si det samme... Jeg velger ikke hardware eller varer etter utseende. Funksjonalitet kommer først og design i siste rekke. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 17. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2011 Vurderer headset nå. Sennheiser PC 161 VS Corsair Gaming Audio Series HS1A Hvem er best? Er litt Sennheiser fan fra før Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 25. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2011 Har sendt inn en bærbar til reparasjon for andre gang nå, med samme feilen på skjermkortet. Det er under 6 mnd siden maskinen ble sendt inn forrige gang. Nå har maskinen kommet til postkontoret med en regning på 1557,- uten at de har sagt noe om dette til meg. Maskinen er kjøpt 19-06-07, hva slags rettigheter har jeg? Må jeg betale for reparasjonen eller skal dette gå under reklamasjon? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2011 Om garantien fortsatt er gyldig, så skal jo det gå under garantien, helt klart. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 25. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2011 Så lenge det ikke er din egen feil at maskinen har fått en feil, så skal det dekkes av garrantien. Men verkstedet tenkte vel bare at du har 1 års garranti som de sier, men de tenker ikke på reklamasjonsretten.. Og de skal alltid spørre deg om du er villig til å betale for en reparasjon. Kontakt produsenten til maskinen og butikken du sendte den inn til. Skal nok gå under reklamasjon så lenge det ikke er din feil Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 25. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2011 Sendte en mail og de trekker tilbake regningen Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 27. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) Noen som har vært borti ulyd fra vifta på 5870 skjermkortet? Med meg så bråker den veldig. Spesielt ved oppstart av maskina. Vist jeg kakker litt på skjermkorte kommer den bort. Veldig høy vibrasjonslyd. Kan det være lageret i vifta tru? Endret 27. mars 2011 av blashyrkh Lenke til kommentar
007CD Skrevet 27. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2011 Høres ut som det som var med mitt 5870, sendte det inn til Komplett og fikk ett spiller nytt 5870 i retur. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 27. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2011 Hmm.. Nå er det vell over 1 år siden jeg kjøpte korte tror jeg. Denne lyden har egentlig vært her så lenge jeg kan huske. Men nå i det siste har den vært veldig plagsom, nesten så jeg ikke får den vekk. Før trengte jeg bare å kakke litt på kabinette, så forsvant lyden. Fant ikke ut før igår at det var skjermkortet. Har hverken kjøpskvittering eller vet hvor jeg kjøpte den. Var vell hos komplett eller amentio kan jeg tenke meg. Tar de det i retur selv om jeg ikke har kjøpskvitteringen? Lenke til kommentar
aGal Skrevet 27. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2011 Finnes det noen måte og finne ut hva produktnøkkelen til min laptop er, den har windows xp home. Er slitt bort deler av klistremerke på maskina med produktnøkkelen så vet ikke hva den er, litt vanskelig å gjette på de bokstaver eller tall som er borte. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 27. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2011 Sist jeg brukte SIW kunne jeg se den koden http://www.gtopala.com/siw-download.html Lenke til kommentar
007CD Skrevet 27. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2011 Hmm.. Nå er det vell over 1 år siden jeg kjøpte korte tror jeg. Denne lyden har egentlig vært her så lenge jeg kan huske. Men nå i det siste har den vært veldig plagsom, nesten så jeg ikke får den vekk. Før trengte jeg bare å kakke litt på kabinette, så forsvant lyden. Fant ikke ut før igår at det var skjermkortet. Har hverken kjøpskvittering eller vet hvor jeg kjøpte den. Var vell hos komplett eller amentio kan jeg tenke meg. Tar de det i retur selv om jeg ikke har kjøpskvitteringen? Hos Komplett om den finnes i ordrehistorikken din så trenger du IKKE kvittering. Men er den ikke der og du har kvitteringen som bevis på at du har handlet hos dem, så må du bruke denne. Lenke til kommentar
Eirzik Skrevet 27. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2011 Noen som kan gi meg tips til en god laserskriver? Må skrive på begge sider (tosidig utskrift). Er helt blank på dette området og vet ikke om jeg må bruke 3000,- eller 20000,- Håper på svar:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå