Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hardwarekaféen

Anbefalte innlegg

nå vet ikke jeg så mye om linux og streaming, men du kan installere wine (sudp apt-get install wine) via terminal og så bare laste ned windwos versonen av spotify. du må jo gjøre .exe filen kjørbar via egenskapene på filen. og så åpne den i wine, installer, og du har spotify

Hvorfor skal alle installere Spotify i Wine når det finnes native i linux ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mye smak og behag såklart. Men den 640gb blue scorpion disken jeg hadde i laptopen var noe av det mest støyende jeg har hørt av laptop disker. I tillegg er jeg ikke glad for at WD legger inn sitt eget programvare på eksterne disker som ikke kan fjernes. I tillegg har WD et rykte for å være lite NAS og raid vennlige.

Lenke til kommentar

Mye smak og behag såklart. Men den 640gb blue scorpion disken jeg hadde i laptopen var noe av det mest støyende jeg har hørt av laptop disker. I tillegg er jeg ikke glad for at WD legger inn sitt eget programvare på eksterne disker som ikke kan fjernes. I tillegg har WD et rykte for å være lite NAS og raid vennlige.

Er da såre enkelt å fjerne de programmene. Formater disken ved førstegangsbruk!

Lenke til kommentar

Har planer om å flytte filserveren min ut i ei redskapsbod som er en 15meter unna huset.

Saken er at jeg tenkte å grave ned kabelen ca 5-10cm. Planen er å bruke standard TP kabel kjøpt på trommel fra chlas'en..

Er det noe spesielt jeg må ta hensyn til, tenker da på isolering mtp fuktighet og frost?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...