SpecialForce Skrevet 11. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2011 nå vet ikke jeg så mye om linux og streaming, men du kan installere wine (sudp apt-get install wine) via terminal og så bare laste ned windwos versonen av spotify. du må jo gjøre .exe filen kjørbar via egenskapene på filen. og så åpne den i wine, installer, og du har spotify Hvorfor skal alle installere Spotify i Wine når det finnes native i linux ? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 11. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2011 Kommer da ikke gratis til linux? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2011 Finnes en linux versjon men da må man ha premium.. Var slik sist jeg prøvde Lenke til kommentar
Balli Skrevet 11. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2011 spotify linux preview Lenke til kommentar
Teac Skrevet 11. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2011 Mye smak og behag såklart. Men den 640gb blue scorpion disken jeg hadde i laptopen var noe av det mest støyende jeg har hørt av laptop disker. I tillegg er jeg ikke glad for at WD legger inn sitt eget programvare på eksterne disker som ikke kan fjernes. I tillegg har WD et rykte for å være lite NAS og raid vennlige. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) skjermkortviften min lager en pipelyd. hva gjør jeg? Endret 11. mars 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 11. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) skjermkortviften min lager en pipelyd. hva gjør jeg? Sikkert støv. Kjøp deg luft på boks og blås det reint Endret 11. mars 2011 av Durochris Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2011 Fjerner plastikken på det jeg Renset for støv engang. Viften er på 50% nå, og temp på ca 40 grader. er gtx470 fra gainward, ikke den versonen med 2 vifter. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2011 Var støv som var synderen. Fikk fjernet det, piper da ikke nå Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 11. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2011 Mye smak og behag såklart. Men den 640gb blue scorpion disken jeg hadde i laptopen var noe av det mest støyende jeg har hørt av laptop disker. I tillegg er jeg ikke glad for at WD legger inn sitt eget programvare på eksterne disker som ikke kan fjernes. I tillegg har WD et rykte for å være lite NAS og raid vennlige. Er da såre enkelt å fjerne de programmene. Formater disken ved førstegangsbruk! Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 11. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) Jeg er en gammel mann som glemmer fort Hvor er det man kan se BSOD kodene, loggen altså i win, og hvor er det man stiller slik at bluescreenen ikke hopper videre i win eller bios? Endret 11. mars 2011 av minhund Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) C:\Windows\minidump Trykk f8 under oppstart og velg at Maskinen ikke skal restarte ved krasj.. Husker ikke valgene der. kan debugge alle filene dine om du vil det Endret 11. mars 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2011 Er det driverne til skjermkortet som har bugga seg når skjermen ingame i spill (og Adobe AIR) begynner å blafre og lyden knitrer/lagger? Det fiksa seg etter en restart av maskina, men lurer uansett Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2011 kan være driveren. på laptopen min var det varme som lagde problemet.. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2011 Garantert ikke varme hos meg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2011 Hva liker du med dette forumet egentlig? For meg er det motsetningene. Hva mener du? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1308811 Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 11. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2011 Har planer om å flytte filserveren min ut i ei redskapsbod som er en 15meter unna huset. Saken er at jeg tenkte å grave ned kabelen ca 5-10cm. Planen er å bruke standard TP kabel kjøpt på trommel fra chlas'en.. Er det noe spesielt jeg må ta hensyn til, tenker da på isolering mtp fuktighet og frost? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 13. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2011 (endret) Kommer da ikke gratis til linux? Hvis du faktisk er fornøyd med Spotify, så bruker du premium. Er du misfornøyd eller snylter er du på gratis.<br>*rettelse: Økonomi kan også ha noe med det å gjøre.<br> Endret 13. mars 2011 av SpecialForce Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 13. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2011 Det er fortsatt ikke ferdig installert i ubuntu.. Du må jo installere det selv. jeg bruker premium når jeg har råd til det, men det har jeg ikke nå.. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 13. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2011 At det fortsatt ikke er direkte tilgjenglig i Ubuntu har vel noe med at det er litt begrenset med antall land, som har tilgang per dags dato ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå