kloningen Skrevet 25. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2011 Hva skal du bruke den til'? :] Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 25. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2011 ny hardware i htpc'n min, eller cdspilleren.. Dell maskinen som er i den nå takler ikke mere ram, og er forferdelig.. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2011 Lurer på om noen designere nylig fikk sparken fra Gigabyte.. Hovedkortene dems ser jo faktisk bra ut nå! Postet et veldig pent Gigabyte overklokkings hovedkort på forrige side, og nå: EKSTREMT STORT. http://www.youtube.com/watch?v=HgDXouvW424 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2011 Liker de blå, hvite og oransje kortene jeg. Men de nyeste fra Gigabyte er nå fete de også. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 28. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2011 Lurer på om noen designere nylig fikk sparken fra Gigabyte.. Hovedkortene dems ser jo faktisk bra ut nå! Postet et veldig pent Gigabyte overklokkings hovedkort på forrige side, og nå: EKSTREMT STORT. http://www.youtube.com/watch?v=HgDXouvW424 Lol, klistrene som følger med er absolutt viktigst når man skal gå for et hovedkort til 4200,- Synes også det er rart at de lager sin egen formfaktor på korter (XL-atx), hvorfor ikke E-ATX... Ellers så var det er fint kort. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 28. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2011 xl-atx er kos da Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 28. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2011 Stort kort, skulle hatt det der. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2011 Teac: Flere som bruker XL-atx. Evga er en foreks. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 28. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Teac: Flere som bruker XL-atx. Evga er en foreks. Ja, så det at Gigabyte og Evga er de to som har startet med dette. Sakset fra wiki Unlike Ultra-ATX which was defined by one company, XL-ATX is not yet an established standard. In April 2010, Gigabyte Technology announced its 12.8" long by 9.6" wide GA-890FXA-UD7 motherboard that allowed all seven slots to be moved downward by one slot position. Synes de skal være litt "forsiktige" med å lage sine egne standarder, xl-atx, d-itx osv kan skape mye krøll for de som putter kortet litt for raskt i handlekurven. Er mer fan av over-hele-linja aksepterte standarder. Endret 28. februar 2011 av Teac Lenke til kommentar
007CD Skrevet 28. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2011 Er bare at de som er ansvarlige for ATX standarden har gått hjem siden de ikke har tenkt på entusiastene. ATX trenger en HEFTIG størrelsesøkning nå nedover. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 28. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2011 snart får jeg ny hardware og enda flere 60mm vifter.. Lurer på om jeg skal spare opp mye mere penger til neste prosjekt, og kjøre på med vannkjøling, i en forsterker.. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 28. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Kunne også tenkt meg å starte et vannkjølingsprosjekt, men så havnet både vegavgiften + forsikrings regning i posten i dag :/ Blir kun mini-itx i htpcen på meg i nærmeste fremtid... Edit. Noen som har testa disse og vet om de er CAT 6. Er avhengig at de klarer minimum 110 MB/s. Endret 28. februar 2011 av Teac Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 28. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2011 Stock Test pc'en 1 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2011 Teac: Men må si jeg er enig med deg XL-atx vs. vanlig eller EATX( slik som p6t7 foreks ) har gitt meg hodebry måtte jo bytte kabinett og er ikke en haug med kabinetter du kan velge imellom:S Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2011 Kunne også tenkt meg å starte et vannkjølingsprosjekt, men så havnet både vegavgiften + forsikrings regning i posten i dag :/ Blir kun mini-itx i htpcen på meg i nærmeste fremtid... Edit. Noen som har testa disse og vet om de er CAT 6. Er avhengig at de klarer minimum 110 MB/s. Selv cat 5 klarer gigabit ved korte avstander. Har dog bare testet 10 meter uten noe problem, og klarer 99.3x% av gigabitnettverket hjemme. Har selv en blandings av cat 5, 5e og 6. Merker ingen forskjell på hastighet. Men har man lange avstander, så kan man merke forskjell. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 1. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2011 cat5e skal klare 1gbit ved 100m. Det er vel ikke vanlig at man har cat5 kabler? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2011 Kabler lablet som Cat5 er ofte Cat5e. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2011 og der var mini itx kortet i hus Lenke til kommentar
Teac Skrevet 2. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Noen som har testa disse og vet om de er CAT 6. Er avhengig at de klarer minimum 110 MB/s. Selv cat 5 klarer gigabit ved korte avstander. Har dog bare testet 10 meter uten noe problem, og klarer 99.3x% av gigabitnettverket hjemme. Har selv en blandings av cat 5, 5e og 6. Merker ingen forskjell på hastighet. Men har man lange avstander, så kan man merke forskjell. Er klar over det Grunnen til jeg spurte er fordi at Dealextreme har vell rykte for å være litt jalla, men en kan være heldig og finne noe greit til en billig penge. Ble litt i tvil om det var cat6 eller 5 med tanke på tykkelsen på den kabelen. cat5e skal klare 1gbit ved 100m. Det er vel ikke vanlig at man har cat5 kabler? Gammel ca5 er nok ikke vanlig lenger. Begynner å bli en del år siden vi fikk inn cat5 her i huset, og ser at alt her er cat5e Kabler lablet som Cat5 er ofte Cat5e. ah. ok og der var mini itx kortet i hus Fortell fortell. Hva har du kjøpt? Endret 2. mars 2011 av Teac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå