Nizzen Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hvilket skjermkort anbefaler dere til 1500,- kr ? Det vet du nok selv om du tenker deg om Alle vet jo at 4870 koster ca 1500 kr brukt Ny pris 1800 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Var det jeg også tenkte på Nizzen Men ville bare høre med dere. Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Var det jeg også tenkte på Nizzen Men ville bare høre med dere. Skal det være nytt er vel 9800GTX+ det nærmeste valget (med tanke på pris) men du får litt mer futt for pengene dersom du fyrer deg på HD 4850. Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hørtes krevende ut (Har ikke sett den før) Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) For oss som får masse pakker og ikke klarer å vente på dem har jeg laget et pakkesporingsprogram, det oppdaterer seg med selvvalgt interval og trenger litt beta-testing. Så de om vil kan jo prøve. Pakkesporing Endret 7. oktober 2008 av hifiking Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 For oss som får masse pakker og ikke klarer å vente på dem har jeg laget et pakkesporingsprogram, det oppdaterer seg med selvvalgt interval og trenger litt beta-testing. Så de om vil kan jo prøve. Pakkesporing Dette var genialt hifiking, takker og bukker Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Smart program hifiking Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Smart program, nå er det bare å drømme frem penger nok til å få bruk for det Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Takker, har prøvd å få til balloontip ved oppdatering av statusen, men er litt usikker på hvordan jeg skal løse det. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Handleliste, noe som mangler bortsett fra Skjerm, drev, hdd eller noe som ikke fungerer sammen? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 http://www.microplex.no/aspx/produkt/prdin...spx?plid=107678 Finns det noe lignende for bruk av IDE hdd? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 http://www.microplex.no/aspx/produkt/prdin...spx?plid=107678Finns det noe lignende for bruk av IDE hdd? Nei, og det er to gode grunner til dette: -IDE disker har ikke en standarisert layout bak på disken -IDE og molexkontakten på diskene er dårlig egnet til "hot-swapping" av disker. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Doh Det hadde vært så utrolig praktisk. Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Bare et kjapt spørsmål: Hva er best av modulær og ikke modulær Strømforsyning? Isåfall, hva er forskjellen? Mvh Stiff Endret 13. oktober 2008 av stiff-leet Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Modulære kabler vil si at det er avtagbar kabler, blir mer ryddig stort sett. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg liker best ikke-modulær, kanskje pga. den gamle myten om mer ustabil strøm og alt det tullet der:P Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Modulære kabler vil si at det er avtagbar kabler, blir mer ryddig stort sett. Vet hva det, men lurer på om det har noe å si på ytelse fra PSUen Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ingen målbar forskjell. Derimot så varierer jo kvaliteten på psuer stort. Gjelder å finne en som er modulær OG bra. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hvor kraftig PSU hadde du tenkt deg stiff-leet? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg liker best ikke-modulær, kanskje pga. den gamle myten om mer ustabil strøm og alt det tullet der:P Jupp, av det jeg har forstått så er det PCP Power and Cooling (eller hva det nå heter) som har de(n) beste PSU'n på markedet (Am I Right?), og det er vel ikke uten grunn at den har fastmonterte kabler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå