Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke alle som har det, men ett vindu som kan utnyttes er forhåndsbetalte VISA gavekort.

Dette er VISA kort med en viss sum som fungerer på samme prinsipp som kontantkort til mobiltelefoner, du betaler en sum og du kan handle for denne summen.

Du må riktignok i banken for å fikse dette, men jeg tror Sparebanken Midt Norge lar deg sette opp ett fra nettsiden deres, kunne det for en stund siden i allefall.

Lenke til kommentar

Må overhodet ikke i banken, kjøpte på NArvesen i jula da jeg og et par kompiser kjøpte en mumble server.

 

Ang. paypal, de funker fint... Triks nå bare litt med f.dato på paypal så går det bra. Er jo ikke "ulovelig" så lenge du ikke driver med "ulovelige" ting.

Endret av UaeX
Lenke til kommentar

Yep.

Men ja, tror ikke slike spendon kort fungerer i paypal, da de skal være knyttet til et navn osv for å identifisere deg @ paypal. Er uansett under 18 i et par mnd til..

 

Jeg lagde min paypal konto med et spendon kort. Gikk knirkefritt uten problemer.

 

Tenkte på å bruke det istedet for bankkort jeg. Er vel ingen aldersgrense på det? Og alle Narvesen butikkene har det?

 

Ingen aldersgrense og selges på alle narvesen butikkene ja

Lenke til kommentar

Trenger en micro-ATX strømforsyning(modulær), 2 gig ram, et brukbart kabinett og muligens en del disker. Vurderer å kjøre i RAID 5, med et par satakontrollere, jeg også trenger tips på. Noen innspill? Dette skal passe til et ASUS P5M2 M/C. Prosessoren er en intel Xenon på 2.13 ghz. Hvordan vil dette funke som en ren lagringsserver ?

Takk for hjelpen.

 

forresten, har også en E2160, hvem av disse prosessorene og den ovenfor vil yte best ?

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...