kaffebryggare Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Jeg fikk pappa til å overføre penger fra min konto til hans, så brukte jeg hans visa til å betale med. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Ikke like lett for meg... Min mor tillater meg kun å handle på postoppkrav.. Fattern kan hende jeg får lov av, men orker ikke å reise 45 mil bare pga det... Men synes at vi skal begynne å snakke om hardware igjen jeg, da denne diskusjonen sporet av litt... Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 7. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2011 Noen som har sett dette skjermkortet? Det var ett stk. massivt skjermkort! 3-PCI slotter Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2011 holy shit! Tenk å ha 3 way sli med det der a.. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 Forslag til hvor jeg kan skaffe slike fra et nettsted som støtter kortbetaling utenfor USA? (performance pc's gjør ikke det -_-"): http://www.performance-pcs.com/catalog/index.php?main_page=index&cPath=34_804_805 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 Det frister sykt og bare kjøpe et GTX 560Ti kort nå. Veit ikke om muttern blir så fornøyd da Angående 580 kortet oppi her. Like vits i og ha 3 slike i SLi som tre vanlige i SLi. Lenke til kommentar
larsere Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 Forslag til hvor jeg kan skaffe slike fra et nettsted som støtter kortbetaling utenfor USA? (performance pc's gjør ikke det -_-"): http://www.performan...Path=34_804_805 Trodde da PerformancePCS støttet Paypal? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg har ikke paypal :] Eller, jeg har, men ikke koblet til noe kort.. Og overføre til paypal blir sååå tungvindt. Teite er at typen til mamma har et American express kort som jeg kan låne, men så snart pfpcs så at jeg satt norge som land, så kunne jeg ikke ta noen kortalternativer : ( Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2011 Hva med å bare registrere et kort hos PayPal da? Er ikke så vanskelig ... Lenke til kommentar
007CD Skrevet 9. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2011 Er ikke alle som har det, men ett vindu som kan utnyttes er forhåndsbetalte VISA gavekort. Dette er VISA kort med en viss sum som fungerer på samme prinsipp som kontantkort til mobiltelefoner, du betaler en sum og du kan handle for denne summen. Du må riktignok i banken for å fikse dette, men jeg tror Sparebanken Midt Norge lar deg sette opp ett fra nettsiden deres, kunne det for en stund siden i allefall. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2011 Ja vet, slike kort kan man kjøpe på narvesen også. Tenker du da å bruke det kortet til å koble til paypal kontoen? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2011 Kan man kjøpe kort på narvesen? Det kan man vel bruke i alle nettbutikker? Da slipper jeg den dyre oppkravet Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2011 Yep. Men ja, tror ikke slike spendon kort fungerer i paypal, da de skal være knyttet til et navn osv for å identifisere deg @ paypal. Er uansett under 18 i et par mnd til.. Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 9. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Må overhodet ikke i banken, kjøpte på NArvesen i jula da jeg og et par kompiser kjøpte en mumble server. Ang. paypal, de funker fint... Triks nå bare litt med f.dato på paypal så går det bra. Er jo ikke "ulovelig" så lenge du ikke driver med "ulovelige" ting. Endret 9. februar 2011 av UaeX Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Tenkte på å bruke det istedet for bankkort jeg. Er vel ingen aldersgrense på det? Og alle Narvesen butikkene har det? Endret 9. februar 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2011 Yep. Men ja, tror ikke slike spendon kort fungerer i paypal, da de skal være knyttet til et navn osv for å identifisere deg @ paypal. Er uansett under 18 i et par mnd til.. Jeg lagde min paypal konto med et spendon kort. Gikk knirkefritt uten problemer. Tenkte på å bruke det istedet for bankkort jeg. Er vel ingen aldersgrense på det? Og alle Narvesen butikkene har det? Ingen aldersgrense og selges på alle narvesen butikkene ja Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 9. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2011 Og det funker i norske nettbutikker? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2011 Funker overalt der vanlig Visa funker. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2011 ah, da får jeg heller bare bruke et slikt et på paypalen :] Takker for hjelp^^ Og ja, de fåes de aller fleste narvesen butikker. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 9. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Trenger en micro-ATX strømforsyning(modulær), 2 gig ram, et brukbart kabinett og muligens en del disker. Vurderer å kjøre i RAID 5, med et par satakontrollere, jeg også trenger tips på. Noen innspill? Dette skal passe til et ASUS P5M2 M/C. Prosessoren er en intel Xenon på 2.13 ghz. Hvordan vil dette funke som en ren lagringsserver ? Takk for hjelpen. forresten, har også en E2160, hvem av disse prosessorene og den ovenfor vil yte best ? Endret 9. februar 2011 av SpecialForce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå