007CD Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Får håpe AMD sin aksjekurs stiger noe voldsomt så jeg får avkastning på mitt virtuelle flyselskap Kan ikke investere i Intel da disse mangler i databasen :S men de som er oppdateres fra kjente børser og reelle tall in real life. For de som funderer, snakker jeg om Air Hauler til FS 2004 og FSX her. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 Noen som vet om en grei stats widget til windows 7. Vil ha oversikt over cpu/minne bruk. System oppetid og båndbredde bruk osv. Tenker å ha den opp i hjørnet. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 I hvilken norsk nettbutikk finner jeg den billigste overgangen fra 2,5" til 3,5" ide? Snakker om 2,5" ide hdd på vanlig ide. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 Dealextreme har noen til rundt 10kr. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 Støtter de bestilling på oppkrav? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 Det gjør de ikke, men de støtter paypal som så mye annet. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg har bare mulighet til å handle på oppkrav Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 Jaja, siden du åpenbart ikke har interesse for å bruke paypal, så får du nok belage deg på å legge ut 300kr http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=103373 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg har som sagt ikek mulighet til å betale med kort eller paypal. Paypal må man være 18 for å ha. Ingen av mine foreldre har det heller... Har funnet en del av de adapterene hos andre nettbutikker, billigste jeg fant var på 34 kroner.. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 Jeg har som sagt ikek mulighet til å betale med kort eller paypal. Paypal må man være 18 for å ha. Ingen av mine foreldre har det heller... Har funnet en del av de adapterene hos andre nettbutikker, billigste jeg fant var på 34 kroner.. Tror ikke du trenger konto hos paypal, bare visa. Har handlet dhos DX selv, da med foreldres Visa. Husker bare ikke helt om jeg registrerte meg eller hva. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 greit nokk, men får jo ikke lagd pp konto når man ikker er 18 år enda.. Gidder ikke å registrere med falske opplysninger heller. Bestiller nokk et adapter sammen med en del annet skrap jeg skal handle.. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Sjekket nå, du trenger ikke konto. Bare Visa. E: Det er en slik en du ser etter? http://www.dealextreme.com/p/3-5-to-2-5-hdd-converter-727 Endret 5. februar 2011 av Benny Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Stod ingenting om 18-årsgrense på PP sist jeg sjekket. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Jeg registrerte meg på PayPal for 2 år siden, og jeg ble 18 for et par måneder siden ... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Det står i retningslinjene. Alt som skjer om du blir merket (noe som bare skjer om du linker ditt eget kort opp mot kontoen, og ikke overfører til den via nettbank (sånn jeg ble eid)) er at kontoen blir stengt til du fyller 18. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Sjekket nå, du trenger ikke konto. Bare Visa. E: Det er en slik en du ser etter? http://www.dealextreme.com/p/3-5-to-2-5-hdd-converter-727 Ja en slik en jeg ser etter.. Men hjelper jo ikke å lage seg PP konto uansett, da jeg ikke har nettbank. Visa kortet mitt funker ikke å betale med på nett.. Og det var rettningslinjene jeg leste ja, og var der jeg fant ut at aldersgrensen var 18 år.. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Trenger ikke nettbank for å bruke paypal. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 så hvordan skal jeg få overført penger over til paypal kontoen? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 Overfører penger dit.... Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 5. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2011 javell, da måp ma nvell ha nettbank? Eller kan jeg gjøre det over disk i banken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå